Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden

Adres: Bargelaan 180, 2333 CW Leiden, Nederland.
Telefoon: 718700260.
Website: wellnesshotelleiden.nl.
Specialiteiten: Hotel, Bar, Fietsverhuur, Bedrijf om zakelijk te netwerken, Evenementenlocatie, Hotel voor langdurig verblijf, Restaurant, Wellnesscentrum, Kuurhotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2172 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van Fletcher Wellness-Hotel Leiden

Het Fletcher Wellness-Hotel Leiden is een uitstekende keuze als je op zoek bent naar een combinatie van comfort, genot en welzijn. Het hotel is gelegen aan de Bargelaan 180, 2333 CW Leiden, Nederland, en is gemakkelijk bereikbaar per auto of openbaar vervoer.

Met 164 comfortabele kamers is er voor elke gast voldoende ruimte en privacy. Het hotel biedt ook een bar, fietsverhuur, bedrijfsruimte voor zakelijk netwerken, evenementenlocatie, hotel voor langdurig verblijf, restaurant, wellnesscentrum en kuurhotel. Elke gast kan hier dus zijn of haar behoeften en wensen naar behoren behartigen.

Het restaurant van het Fletcher Wellness-Hotel Leiden biedt een variërend aanbod van gerechten, waarbij de nadruk ligt op smaak, gezondheid en duurzaamheid. Het is ook mogelijk om in de bar een verscheidenheid aan dranken te genieten, of om gezellig samen te komen in de lounge.

Een van de belangrijkste troeven van het Fletcher Wellness-Hotel Leiden is het wellnesscentrum. Hier kan je terecht voor diverse behandelingen en therapieën, zoals massage, sauna en turkse stoombad. Het wellnesscentrum is ontworpen om een sfeer van rust en ontspanning te creëren, waar je tijdelijk kan ontsnappen aan de stress en verplichtingen van de dagelijkse routine.

Het hotel is ook uitstekend geschikt voor zakelijke gasten. Er zijn verschillende bedrijfsruimtes beschikbaar voor vergaderingen, workshops en seminars, en het personeel staat steeds klaar om aan uw wensen en vereisten te voldoen. Het Fietsverhuur is ook een fantastische manier om de omgeving te verkennen en te genieten van de prachtige natuur en historische bezienswaardigheden van Leiden.

Het Fletcher Wellness-Hotel Leiden heeft op Google My Business 2172 recensies ontvangen, met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5. Dit getuigt van de kwaliteit en betrouwbaarheid van het hotel en zijn diensten.

In het kort, het Fletcher Wellness-Hotel Leiden is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een plek waar hij of zij kan genieten van comfort, smaak, welzijn en ontspanning. Het hotel biedt een breed scala aan diensten en faciliteiten, en is gemakkelijk bereikbaar en centraal gelegen in Leiden. Wij raden u aan om direct contact op te nemen via de website van het hotel om een onvergetelijke ervaring te boeken.

Beoordelingen van Fletcher Wellness-Hotel Leiden

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Marlous van 't Einde-Rothuijsen
3/5

Dit hotel zou de uitstraling van heel goed moeten hebben. Maar helaas heeft de tijd stilgestaan. Kamer is goed, groot maar verouderd. Niet oudbollig maar gewoon verouderd. Er is langs het bed maar 1 stopcontact. Veel te weinig naar mijn idee.
Verder zou het veel beter afgewerkt kunnen zijn. De douche zit mega vol met kalk, bij het gordijn hangt het eea los, de douchegoot stinkt naar riool al dagen.
Één dag ontbijt gedaan. Dat viel tegen. Helemaal niet luxe. Warme dingen zagen er niet aantrekkelijk uit, yoghurt werd na 9.45 niet meer aangevuld. Vers fruit zag er uitgedroogd uit.
De sauna was echter top of de bil. Super schoon, leuk, knus en maf op de 11/12 verdieping.
Receptie ziet er niet zo uit op de 12e verdieping. Dit is om je aan te melden voor de sauna. Ik vindt dat wat verwarrend, mensen in badjassen naast mensen met koffers.

Tip voor de kamer die wij een aantal dagen hadden: zorg voor wat haken aan de muur en/of een kapstok waar je de jassen kunt ophangen. Wij hadden een hele lange gang waar best een kast kan staan. We moesten nu uit de koffer leven.

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Judith Van Twist
5/5

Prima hotel! Vriendelijke ontvangst. Van buiten staat nergens aangegeven dat er een hotel zit. Het was echt even zoeken. Vooraf aangegeven dat we graag 2 losse dekbedden wilden, dat was goed geregeld. Ontbijt in het weekend vanaf 8 uur. Een van ons moest al eerder weg. Dat werd goed opgelost met een ontbijt/ lunch doosje. Lekkere goed belegde boterhammen, iets lekkers en iets te drinken.
Kamers eenvoudig maar netjes. Met de ramen in de nacht open hoor je wel goed de geluiden van het station. Hotel is wel wat gehorig qua geluid op de gang.
Vanuit de kant een mooi uitzicht over Leiden.

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Jennifer Van den brink
1/5

Wij zijn er helemaal niet toegekomen om een heerlijke nacht te verblijven.
Ik had een boeking gedaan voor 2 personen, ik kreeg de mail en in die mail stond in een keer een bedrag die 100 euro meer was......beetje raar dus gebeld ja er was een storing en ze konden niks voor me betekenen......heel slecht er wordt gezegd bedrag in de mail is leidend......en dat was het.
Slechte zaak dat er niet even meegekeken wordt!

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Rob Koot
1/5

Een kamer geboekt met welness op de site geboekt voor de prijs van 132 euro . Later in mijn account gekeken ,daar stond een rekening van 241 euro . Hierover gebeld maar na een halve dag nog niets gehoord . Tis dat ik op mijn account kijk anders hadden wij na deze dag 241 i.p.v 132 euro moeten afrekenen . Na een dag staat de prijs gewoon nog op 132 euro . Ik had hier melding van gedaan maar het blijft gewoon op de site staan . Als coulance had ik verwacht dat ik het bedrag moest betalen waar ik voor geboekt had . helaas niet . Ik noem dit gewoon bedrog .

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Naomi Habets
2/5

Bij binnenkomst wordt je gelijk gemeld dat je te vroeg bent en niet kunt inchecken dan valt er een stilte en laten ze het verdere antwoord bij jezelf. De receptie medewerker had bijvoorbeeld kunnen zeggen sorry de kamers zijn nog niet klaar u kunt pas achter een half uurtje inchecken we hebben een baggage ruimte daar kunnen wij uw koffers neerzetten en kunt u alvast even een drankje doen in ons restaurant of de stad verkennen. Voel je jezelf in ieder geval wel welkom.

Vervolgens zelf besloten even een drankje te doen waar je super lang moet wachten en alle gasten om ons heen met ons die hoorde we alleen maar zuchten en klagen. Het personeel is onvriendelijk en er komt amper een lach vandaan. Bij een sap wordt het flesje niet geschud dus alles zit nog onderin.

Personeel dat klaar is met werken gaat nog even kussen met haar vriend achter de bar in een mini rokje en vind het dan gek dat ze bekeken wordt. Krijgen we ook nog een opmerking wat zit je nou te kijken ten zeerste onprofessioneel. Blijkbaar zijn daar geen huisregels. personeel zit op hun telefoon, geen wonder dat het lang duurt. Vieze tafels die niet werden afgeruimd.

De dag erna tijdens het ontbijt, er wordt aangeboden in het weekend tot 11:00 ontbijt. We komen om 10:15 aan en alles is leeg of zo weinig dat het allemaal vast zit aan de bak. Er wordt niks bijgevuld. Als je aanbied tot 11:00 moet er ook aangevuld worden. Op deze manier bied je niet alle gasten dezelfde service. En om 10:45 gaat er al iemand stofzuigen in de ontbijt ruimte terwijl er nog veel gasten zitten.

Vreselijk! Hier mist echt een gesprek aan gastvrijheid en managing.

Het enige Lichtpuntje was dat het dichtbij het centrum ligt en de wellness. Maar laten we het maar niet hebben over het restaurant.

Wij komen hier nooit meer terug. Als het goed was hadden we ook zeker een positieve review geschreven maar gasten verdienen eerlijkheid.

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Serge De Clerck
1/5

Verleden week boekten wij een verblijf van 1 nacht naar aanleiding van een bezoekje aan Leiden. We deden dit via trip.com. In eerste instantie kreeg ik een reply met de melding dat de boeking nog geconfirmeerd diende te worden door het hotel, nadien een tweede mail dat de betaling niet kon gevalideerd worden. Ten slotte een mail dat de boeking was bevestigd. Dit alles in een tijdspanne van 3 minuten. Om er zeker van te zijn dat alles echt OK was, nam ik rechtstreeks telefonisch contact met het hotel en daar bevestigde een medewerkster dat zij alles in goede orde hadden ontvangen. Een dag later wensten wij in te checken doch toen bleek dat zij geen enkele boeking op onze naam hadden ontvangen spijts ik hen de documenten met boekingsnummer etc. kon voorleggen. Ook hadden zij geen enkele kamer meer beschikbaar. Na wat ruggespraak met andere medewerksters gehouden te hebben, kwam een "verantwoordelijke" ons op zeer onbeleefde en onprofessionele wijze diets maken dat zij niets voor ons gingen doen en dat we dit moesten regelen met trip.com. We werden dus met het spreekwoordelijke kluitje in het riet gestuurd. We hebben dan zelf contact genomen met trip.com en die medewerkers daar waren wel bereid om dit op te lossen. Zij namen ook contact op met het hotel maar (we hebben dit gesprek opgevangen) stuitten evenzo op de onwil van de medewerkster. Het verhaal wordt nog straffer : aan de balie probeerden wij opnieuw om een hotelovernachting te maken voor diezelfde avond via booking.com en dat lukte wonderwel. Meer dan "ik denk dat er een probleem is met ons reservatiesysteem" kregen we niet als antwoord. Uiteindelijk hebben we ter plaatse dan online een ander hotel geboekt (weliswaar tegen een duurdere prijs). Trip.com heeft er op dit moment al voor gezorgd dat we volledig vergoed werden. Het gaat mij niet om de foutief gelopen boeking (shit happens) doch wel over het manifest gebrek aan medewerking van Fletcher en de onprofessionele + onvriendelijke wijze waarop met een probleem/klant wordt omgegaan. Tot slot : tot op heden hebben we van Fletcher niets meer vernomen (telefoontje, mail,...).

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Anke Dikkerboom
1/5

Voor een weekend weg met mijn dochter van 7 dit hotel geboekt omdat ze volgens Booking.com een zwembad hebben. Eenmaal in het hotel aangekomen bleek dat het zwembad alleen tussen 7 en 8 uur 's ochtends beschikbaar is om 'vrij' te zwemmen. De rest van de dag behoort het bij het Wellness centrum waar je voor moet bijbetalen. Na thuiskomst over deze 'tegenvaller' gemaild. Als reactie kreeg ik te horen dat ze dit al 'zo vaak' hebben doorgegeven aan Booking.com...inmiddels zijn we twee maanden verder, staat het nog steeds op dezelfde manier op Booking.com. Erg jammer dat ze geen eigen verantwoordelijkheid hierin nemen. Ik ben de mail-wisseling dan ook maar gestopt.

Fletcher Wellness-Hotel Leiden - Leiden
Ekelien Westendorp
3/5

Was even zoeken, je ziet van de buitenkant geen herkenning. Ontvangst goed maar wel vreemd dat je de gang van de welness in kijkt waar gasten zonder kleding lopen (zelf geen gebruik van gemaakt) Kamer prima, fijne badkamer. Restaurant heeft een mooi uitzicht op de 12e verdieping, maar de uitstraling is zakelijk en sfeerloos
Eten vonden we prima, maar we moesten erg lang wachten tot we een drankje konden bestellen (zeker half uur lege glazen). Locatie 5-10 minuten lopen van de binnen stad, mooie stad.

Go up