Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen

Adres: Hospitaallaan 16, 9341 AH Veenhuizen, Nederland.
Telefoon: 592385002.
Website: bitterenzoet.nl
Specialiteiten: Hotel, Ontbijtrestaurant, Restaurant.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 550 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Hotel Restaurant Bitter en Zoet

Het Hotel Restaurant Bitter en Zoet is een uitstekend gerenommeerd hotel en restaurant gelegen aan de Hospitaallaan 16 in Veenhuizen, Nederland. Met een uitstekende beoordeling van 4,3 uit 5 op basis van 550 recensies op Google My Business, staat dit etablissement bekend om zijn hoge kwaliteitsnormen en gastvrije sfeer.

Het hotel biedt luxe en comfortabele kamers die zijn ingericht met moderne voorzieningen en een karakteristieke sfeer. De kamers zijn uitgerust met alle benodigdheden om uw verblijf aangenaam te maken, waaronder een flatscreen-tv, gratis WiFi, airconditioning en een eigen badkamer.

Het ontbijtrestaurant serveert een uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten en traditionele gerechten, terwijl het restaurant zelf een breed aanbod van heerlijke maaltijden biedt, van lokale specialiteiten tot internationale keukens. De keuken maakt gebruik van biologische en lokale ingrediënten om de gasten te voorzien van verse en smaakvolle gerechten.

Een van de voornaamste troeven van Hotel Restaurant Bitter en Zoet is zijn unieke locatie. Het ligt in de schitterende omgeving van Veenhuizen, een rustiek dorp met een rijke geschiedenis en veel natuurschoon. Het hotel is ideaal gelegen voor een ontspannen weekendje weg of een productieve zakenreis.

Zoek je een topkwaliteit hotel en restaurant voor een onvergetelijke ervaring Hotel Restaurant Bitter en Zoet is zeker een aanrader. Bezoek hun website bitterenzoet.nl voor meer informatie over kamers, menus en reserveringen. Neem contact op met het vriendelijke personeel via telefoon: 592385002 om uw verblijf te plannen en geniet van een verblijf dat u niet zal vergeten.

👍 Beoordelingen van Hotel Restaurant Bitter en Zoet

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Niels R.
5/5

Prachtig hotel, kamers zijn ruim en schoon.
Heerlijk om uit te rusten. Wij hadden speciaal een kamer op de begaande grond gevraagd zodat we uit eten konden met de babyphone. Heerlijk gegeten, er word met het seizoen gewerkt en groentes zeer goed bereid.
De bediening kwam erg positief over en je had het idee dat ze zelf ook echt achter de producten stonden die ze verkopen.
Ook het ontbijt is heerlijk, zelf brood en kaas snijden. Prima assortiment, vriendelijke bediening.
In de omgeving ook voldoende te doen, bierbrouwer, leuk gevangenis museum oneindig veel wandelen.

Overal gevoel zeer positief.
We komen hier zeker weer terug!!

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Gerbert
3/5

Prima kamers om te slapen. Niks mis mee. Douchen zonder scherm of gordijn waardoor hele badkamer nat was. Er was vloertrekker aanwezig om het allemaal droog te krijgen. Erg lastig. Kijk uit als je in kamer 11 of 12 verblijft. Doe deur goed op slot want menig restaurant bezoeker verwacht hier de toiletten. Zorgt voor veel onnodige overlast. Personeel aan balie gastvrij. Personeel restaurant is erg onvriendelijk. Doen moeilijk. Hebben duidelijk geen zin in het werk. Hier is nog veel winst te halen. Mooie locatie maar goed voor eenmalig bezoek. Ontbijt goed evenals de ontbijtmedewerkers. Het is het allemaal net niet .Jammer.

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Emiel V.

Om hier te slapen is het prima. Keurige schone kamers. Ontbijt beperkt maar goed. Ontbijtmedewerkers vriendelijk. Restaurant niet aan te raden. Is alleen mogelijk om 3 of 4 gangen menu te bestellen. Te duur !! Zeer beperkte menukaart en uitermate onvriendelijke restaurantmedewerkers. Geen interesse in de gast . zijn erg in zichzelf. Baliedames met name de donkerige dame met krulletjes zeer gastvrij en vriendelijk. Voor ons echer was dit bezoek eenmalig .

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Marjon V. O.
4/5

Mooie locatie voor een lunch met vrienden. Het 12-uurtje was verrassend en lekker! Jammer is dat er geen verse jus d'orange geschonken wordt. Alleen uit een flesje, wat duidelijk minder van smaak is. Voor 3 van ons een belangrijk gegeven om wel of niet terug te komen.

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Pieter B.
2/5

Terras bezocht voor een bakje. Bediening keurde ons geen blik waardig. Andere gasten die later kwamen werden wel bediend. Wij moesten binnen vragen of we iets konden bestellen. Dat kon, werd geserveerd met arrogante blik op een tafeltje wat nog vuil was van eerder gebruik. Zo help je een mooi bedrijf snel naar de knoppen.

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Marijke V. D. B.
5/5

Ontzettend mooie locatie in het werelderfgoed Veenhuizen. Met ons team van werk hier een vergaderdag gehad, en alles was dik in orde. Heerlijke lunch gehad, mooie locatie en nog een leerzame en mooie wandeling door het dorp!

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Janneke P.

Net terug van een mooi weekeinde Drente. Wat een mooi gebied is Veenhuizen in combinatie met het Fochteloerveen! Maar Bitter en Zoet werkte ons blije gevoel helaas tegen. Het begon met lang moeten wachten bij de receptie. Gewoon overdag maar er was niemand. Toen maar voorzichtig verder gelopen door een verlaten zitgedeelte. We hoorden iets in de keuken, die jongen hebben we gevraagd of we konden inchecken. Die haalde zijn schouders op. Er komt vanzelf wel iemand aan zei ie. Dat was ook zo, maar we hebben bijna een kwartier gewacht. Je zou dan een sorry en misschien een koffie verwachten. Nee hoor. De ontvangst was afstandelijk. Halverwege ging de telfoon en kregen wij ongeduldige gebarentaal. Buiten kregen we van een man op ons donder dat we daar niet mochten parkeren. Kort parkeren mag daar gewoon en we zeiden dat we na uitladen natuurlijk van plan waren de auto op de grote parkeerplaats aan de overkan te zetten. Jaja dat geloof ik niet wat jullie staan er al lang. Ja, zo lang duurde het inchecken dus, nare kerel! Later bleken de twee auto's die de doorgang blokeerden van het fietsenrek en het terras van hem en een bekende of collega te zijn. Lui en meten met twee maten. Eten was gewoon normaal, kon minder maar ook veel beter. Bediening was duidelijk ergens kwaad over of voelde zich slecht. Ontbijt leek goed te gaan totdat Hanes voor de deur parkeerde. Bleef bijna half uur staan met motor aan. Gedreun en gebulder was niet te doen. Dat vond een andere gast ook, of misschien was het iemand uit de buurt, want die sprak de man van de auto erover aan. Die werd gelijk kwaad en we konden binnen horen wat hij zei en dat was onaardig en onterecht. Het kwam erop neer dat de klager zich niet met zijn zaken moest bemoeien en hulp moest zoeken. Bah. Ondanks de sfeer in het hotel waren we enthousiast over de omgeving dus we wilden bij het ontbijt bespreken of we ons verblijf zouden verlengen. Dat deden we maar dan bij een fijn Natuurhuisje in Smilde met een enthousiast gastvrij welkom. Helaas niet te vinden op Tripadvieser. Bij Bitter n Zoet waar je de nare bedrijfscultuur gewoon in de lucht voelt hangen komen we nooit meer.

Hotel Restaurant Bitter en Zoet - Veenhuizen
Johan D. J.
2/5

Prachtige locatie, onderdeel van het UNESCO Werelderfgoed Veenhuizen. Het hotel-restaurant ziet er op zich mooi uit, maar het maakt de pretentieuze belofte niet waar. Bij binnenkomst kom je bij een balie die niet zou misstaan in een gemiddeld ziekenhuis. De ontvangst is praktisch, afstandelijk en schuchter. Zo ook in het restaurant. Er lopen prima vakmensen rond, maar ze maken nauwelijks, vooral plichtmatig, contact met de gasten. We hebben er de afgelopen tijd twee keer geluncht en beide keren was het een teleurstelling. Karig, weinig smaak, hoge prijzen. Het komt niet in de buurt bij de smaakvolle (pretentieuze) beschrijving op de kaart. Dit kan en moet beter. Deze prachtige plek verdient een hotel-restaurant, dat met liefde en gevoel voor (prijs-) kwaliteit wordt gerund .
NB. Als medewerkers van het hotel met hun benzineauto de laadpaal blokkeren, dan weet je ook wel hoe het staat met de betrokkenheid bij de gasten.

Go up