- Gastvrij Nederland
- IJmuiden
- Hotel Harbour IJmuiden - IJmuiden
Hotel Harbour IJmuiden - IJmuiden
Adres: Halkade 31, 1976 DC IJmuiden, Nederland.
Telefoon: 255221023.
Website: hotelharbour.nl
Specialiteiten: Hotel.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 91 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.
📌 Locatie van Hotel Harbour IJmuiden
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van het Hotel Harbour IJmuiden, opgesteld in een formele en behulpzame toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Hotel Harbour IJmuiden
BobVermeulen
Wij verbleven met 4 personen op twee kamers in de periode van 13 april tot 14 april|op de kamers 113 en 114.|Onze kamers stonken verschrikkelijk naar rotte vis, de lege flessen van de vorige gast lagen nog op een plank, beddengoed was kapot (gaten in dekbedovertrek). Raam kon niet open omdat direct onder ons raam het een smerige bende was en stonk naar rotte vis. Ook stonden daar zg. vriescontainers en de motoren daarvan sloegen iedere paar minuten aan en verstoorden zodoende ook de nachtrust.|Reactie van het hotel was, dat hotel zich bij de visafslag bevindt en dat een rotte vislucht in het hotel niet is te voorkomen en dat dit samen met de andere klachten en de afwezigheid van personeel zorgdraagt dat het tarief zo concurrerend ( € 150,- per nacht per kamer) kan zijn.
paul V. V.
In het restaurant was de bedien8ng echt super.
Ook culinair kom je hier niets te kort.
Absoluut een aanrader prijsniveau meer dan redelijk.
Fa Y.
Bij aankomst is de receptie gesloten. We moeten een kwartier wachten tot het personeel komt. Argument hiervoor is “we hadden u via een bericht gevraagd naar uw inchecktijd, dat heeft u niet doorgegeven”. Ik heb dat wel degelijk doorgegeven, namelijk tussen 15 en 16 uur. Ruim ingeschat, rekening houdende met het verkeer en mogelijke file. Als ik vooraf had geweten dat de receptie structureel onbemand is, dan had ik een kwartier voor aankomsttijd in de auto naar ze gebeld, om onnodig wachten te voorkomen. In het hotel en in de hotelkamer hangt een rottende visstank. De overnachting is hierdoor alles behalve prettig geweest. Bij aankomst is dit aangegeven, evenals bij het uitchecken. Personeel geeft aan dat ze hier niets aan kunnen doen, omdat ze nou eenmaal gevestigd zijn boven een viswinkel direct aan de haven. In dezelfde straat is er een bakker en een koffietentje, daar hebben wij gegeten en daar hangt bijzonder genoeg dan geen vislucht. Waarschijnlijk omdat zij hun ventilatie- en luchtafvoer systeem op orde hebben, waardoor er geen vislucht blijft hangen. Hotelpersoneel geeft als argument dat het ook netjes op hun website staat vermeld dat ze bij een visafslag gevestigd zijn. Jammer genoeg heb ik via booking.com geboekt en de website niet bekeken. Op booking.com staat een heel andere omschrijving. O.a. dat het op 28 km van het Koninklijk Paleis, 30 km van de Dam en een uitzicht heeft op de rivier. Ik zie hierin absoluut geen uitleg over “we zijn gelegen aan een visafslag, dat staat op onze website vermeld”, zoals de hotelmedewerker het verwoordde, als reactie op onze klacht over de visstank. Dit is mijns inziens enorm misleidend. Het zou de hoteleigenaren sieren om een eerlijke omschrijving te plaatsen op booking.com. Verder hebben we naar aanleiding van de visstank de reviews op google en booking.com doorgespit. Blijkt dat er al diverse klachten zijn gemeld over de visstank, maanden geleden. Ook is er in juli 2022 een melding gedaan van een defecte lift. Deze lift is nog steeds defect. Ik heb hierdoor het sterke vermoeden dat de hoteleigenaren weinig doet met klachten, minimaal investeert in het onderhoud van het hotel en vooral gericht is op geld verdienen. In de kamer ligt een kapotte plank in de hoek, hier en daar gescheurd behang en een aantal vochtplekken in het behang, bevestigt dit vermoeden des te meer.
Claude G.
Reserveren ging makkelijk.
Kamer was netjes maar wel erg koud!
Personeel vriendelijk.
Wel hangt er een aparte vislucht! Wellicht van het restaurant onder het hotel of boven het hotel!
Niet echt aangenaam!
We hebben ingescheckt en mijn vrouw is even naar het toilet gegaan.
Daarna meteen vertrokken om nog wat leuke dingen te doen.
Uiteindelijk zijn we om 22:30 weer bij het hotel aangekomen.
Ik ben toen naar de wc gegaan. Ik merkte dat de douche vloer zeiknat was en dat de wc niet doorspoelde wel zag ik het water op de douchevloer stijgen.
Heerlijk dat rioolwater.
Na de receptie te hebben gebeld zou er iemand komen om er naar te kijken en mocht het niet verholpen worden dan zouden we een andere kamer krijgen.
Ik hoorde gestommel op de gang en ging kijken.
Ik hoorde iemand op een andere kamer met een ontstopper te keer gaan?
Bijzonder omdat wij de melding gedaan hebben.
Meneer kwam bij ons en probeerde met de ontstopper de wc weer gangbaar te maken.
Toen dat niet lukte ging hij even op de andere kamers proberen! Alle kamers die niet verhuurd waren hadden dus hetzelfde probleem!
Voor ons was er dus geen plaats meer.
Ze hebben wel nog aangeboden een ander hotel te benaderen maar daar had ik dus absoluut geen trek meer in
Helaas.
Heb vriendelijk mijn geld terug gevraagd en ben dan toch maar naar huis vertrokken om 0:00 en om 03:00 aangekomen. Wat een domper
Ik zal hier niet meer komen!
M W.
Een heel fijn verblijf gehad met uitmuntende service van de dame bij de receptie! Was erg vriendelijk, meedenkend en in voor een gezellig gesprek.
De kamers zijn erg netjes en een mooie locatie vlakbij het strand.
Kim E.
Wij hadden een mooie 3 persoonskamer met een smart tv wat we erg handig vonden.
Bedden zijn prima. De badkamer ziet er echt heel mooi en netjes uit. Het personeel is zeer vriendelijk. Het strand is vlakbij en je bent ook zo in Haarlem,mocht je dat willen. Voor ons was er alleen 1 heel groot nadeel: we hadden een kamer aan de achterzijde waardoor ons raam pal boven een visverwerkingsbedrijf zat. Het stonk er verschrikkelijk naar rotte vis. Dit hebben wij aangegeven bij het personeel, dit schijnt niet altijd het geval te zijn, ze proberen het in de gaten te houden dat het bedrijf het terrein schoon houdt. Zeer vervelend voor deze medewerkers dat ze dit niet in de hand hebben maar ook zeker voor ons als gasten.
Als je je verheugd op een ontbijt moet je hier zeker niet zijn. Dat word namelijk niet aangeboden.
Angelique S.
Kamer was schoon, lift deed het niet, ontbijt was ergens anders, maar was wel prima....hhotel ligt aan een drukke straat.....
Michael D.
Vreselijk hotel , geen aardige mensen , ze zijn er nooit , deur gaat middernacht niet open , geen ontbijt. , Geen schone dekbedovertrek of handleoeken . Ik zou het nooit iemand aanraden je kan niet eens normaal slapen