- Gastvrij Nederland
- 's-Hertogenbosch
- Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Prijsvrij Vakanties - 's-Hertogenbosch
Adres: Koningsweg 101, 5211 BH 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 852085551.
Website: prijsvrij.nl
Specialiteiten: Reisbureau.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2531 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.
📌 Locatie van Prijsvrij Vakanties
⏰ Openingstijden van Prijsvrij Vakanties
- Maandag: 09:00–21:00
- Dinsdag: 09:00–21:00
- Woensdag: 09:00–21:00
- Donderdag: 09:00–21:00
- Vrijdag: 09:00–21:00
- Zaterdag: 10:00–17:00
- Zondag: 10:00–17:00
Zeker, hier is een tekst over Prijsvrij Vakanties in het Nederlands, opgesteld in de gevraagde stijl en met de benodigde informatie, inclusief
👍 Beoordelingen van Prijsvrij Vakanties
Niehland R.
Op zich was mijn vakantie geslaagd maar…
Op zich was mijn vakantie geslaagd maar er waren wel wat haken en ogen die benoemd moeten worden. Uiteindelijk heb je met drie partijen te maken: de touroperator, wiens rol steeds meer een onzichtbare en papieren rol is geworden door de jaren heen, de vervoerders, de luchtvaartmaatschappij en het transferbedrijf en natuurlijk de gastgever zelf. Prijsvrij, de naam begrijp ik trouwens nog steeds niet goed, is tijdens de reis onzichtbaar voor de reiziger en dat vindt ik een minpunt. Er is geen hostess ter plaatse en je moet dus alles zelf doen ter plaatse, ook wanneer er iets misgaat. In elke vakantie gaat ook wel wat mis natuurlijk, je bent tenslotte niet thuis, maar wanneer je met prijsvrij reist kun je ter plaatse niet op directe persoonlijke hulp rekenen. Ik ervoer dat als onprettig. De volledig virtuele maatschappij Sunmix trekt internationaal aan de touwtjes, dat is verwarrend want tijdens je reis is het absoluut niet meer duidelijk of je nu met; Sunmix, Tui (daarmee wordt gevlogen), of met Prijsvrij reist, en dat vindt ik een zeer slechte zaak. Reizigers hebben vooral op vakantie behoefte aan duidelijkheid als houvast in een vreemde omgeving, aan een behulpzame arm om de hals wanneer het mis gaat of wanneer er vragen zijn. Het is allemaal te clean geworden bij deze vorm van reizen en duidelijk een verdienmodel. Protocollen en virtuele handelingen bepalen alle handelingen van de organisator tot in de kleinste details, echter, wanneer het eens niet goed loopt zoals bv met de transfermaatschappij ´Canary Shuttle´ dan ontstaat er geen verbetering eenvoudigweg omdat er ter plaatse niemand is om dat te constateren. Canary Shuttle is op de Canarische eilanden zo´n kleine ramp tijdens een vakantie. Onaardige chauffeur, oud en overduidelijk versleten (en zelfs zeer zeker niet eens opgepoetst) materieel, belachelijke onnodig lange wachttijden na een vermoeiende reis, dat dus. Ook is dat niet van gisteren maar dringt waarschijnlijk nauwelijks door tot de virtuele headmaster die ergens in Duitsland is gevestigd. Uiteindelijk blijken verdienmodellen onmiskenbaar voor de gewone mens altijd een last te zijn. De gastgever had zijn zaakjes ter plaatse een stuk beter op orde, daarom heb ik toch nog maar 2 sterren gegeven. Een volgende keer, wanneer die nog komt, ben ik minder coulant. ;( Oh ja, ik schreef een review voor Trustpilot, en wel omdat Sunmix mij daarvoor uitnodigde. Doordat ik mijn e-mail enkele dagen niet perfect in de gaten hield, mijn partner is ernstig ziek, en Sunmix vragen stelde, vragen die dus niet onmiddellijk beantwoord werden en ik daardoor een termijn overstreek werd mijn review daar op ´hold´ gezet... Zo werkt dat dus daar, Google is ook zeker niet perfect (ik wordt daar om voor mij vrijwel altijd onnavolgbare redenen ook vaak niet geplaatst, te kritisch denk ik) maar nog net wel een tandje neutraler. Voor zolang dat duurt natuurlijk met Donald aan de knoppen....
Wilma N.
Heb jij ook zo'n zininin vakantie? Ik wel, maar echt nooit meer via Prijsvrij. Wat een ontzettende aanfluiting. Maandag boekte ik een vakantie met mijn kinderen naar Madrid. Storing op de site waardoor ik niet kon betalen. Na tig keer proberen lukte het dan wel. Boekingsbevestiging binnen, de voorpret kon beginnen. Een dag erna plots een mail van Prijsvrij dat de vakantie toch niet bevestigd kon worden. Dat schijnt in "uitzonderlijke gevallen" wel eens voor te komen. Ik mocht wel opnieuw boeken (?). Inmiddels was de reis wel ruim 200 euro duurder (en toch al niet goedkoop). Ik besloot een ander hotel te kiezen. Toch maar weer via Prijsvrij. Vrijdag boekte ik, bevestiging meteen binnen. Vandaag, een dag later, krijg ik weer een mail. In "uitzonderlijke gevallen" kan ook deze boeking toch niet bevestigd worden. Inmiddels wacht ik al op 6000 euro terugbetaling. En aangezien mij het geld niet op de rug groeit moet ik nu wachten tot ik hopelijk mijn geld terug krijg om nog voor eind mei een vakantie te kunnen boeken. Twee "uitzonderlijke gevallen" in 4 dagen. Dat is wel heel toevallig. #aanfluting #voormijnooitmeerprijsvrij #alsjebeltbedraagtdewachttijdminimaaldertigminuten.
Herbert V. S.
Tijdens het boeken zijn voor heen en terugreis 2 koffers bijgekocht. Evenals priority inchecken. Bij inchecken blijkt dat er slechts 2 koffers zijn gekocht (4 koffers betaald) en priority is ook verdwenen.
Mail contact met Customerservice levert een "zoek het zelf maar uit met Ryan Air uit" antwoord op. NEE... bij Prijsvrij geboekt en betaald, jullie regelen de retour betaling van extra koffers!
Nieuw contact zoeken met Customerservice is onmogelijk. Uren in de wacht staan maar niemand gesproken. Jammer... klant verloren.
Lisa V. D. B.
Onlangs een vakantie geboekt bij Prijsvrij, maar deze werd onverwachts geannuleerd. In de e-mail die ik ontving, stond geen enkele uitleg, alleen de mededeling dat ik mijn gegevens moest doorsturen voor een terugbetaling. Er werd niet meegedacht over een alternatief of een oplossing.
Uit nieuwsgierigheid keek ik opnieuw op de website en zag precies dezelfde vlucht met accommodatie nog steeds beschikbaar – maar nu tegen een hogere prijs. Toch besloot ik om hetzelfde pakket opnieuw te boeken, en deze keer werd de boeking na 24 uur wél geaccepteerd.
Ik nam opnieuw telefonisch contact op om uitleg te vragen. De medewerker aan de lijn reageerde kortaf en gaf direct aan dat er geen compensatie mogelijk was, zonder ook maar enige gegevens te controleren. Op mijn vraag waarom de boeking nu ineens wel werd geaccepteerd, kreeg ik alleen vage en algemene antwoorden.
Het is teleurstellend dat er totaal niet wordt meegedacht met de klant en dat er geen enkele moeite wordt gedaan om uitleg te geven of een passende oplossing te bieden. Dit was mijn eerste en meteen ook mijn laatste boeking bij Prijsvrij.
GM O. ?. U. H.
Reis geboekt. Door staking Brussel gecanceld. Dat moest ik uit de media halen. Prijsvrij nam zelf geen contact met ons op. 3 dagen voor de vlucht lieten ze 1 keer de telefoon overgaan en binnen 5 seconden had ik een email, we hebben u geprobeerd te bellen........ onzin natuurlijk, allemaal vooropgezet. Staking bleek achteraf al weken eerder bekend te zijn gemaakt ,maar prijsvrij koos ervoor nog vakanties door te blijven verkopen. Er was een goed alternatief mogelijk maar die werd niet geboden. De klantenservice mevrouw was pinnig en niet van plan ons te helpen. Nu moeten we maar wachten op ons geld en hebben geen vakantie. In en in triest hoe slecht we hier zijn behandeld. Ik raad iedereen af bij prijsvrij te boeken. Ze verschuilen zich achter andere instanties terwijl je bij hen boekt niet bij Sunmix Ryanair of what ever.
Wij hebben alle gespreken met de klantenservice ook opgenomen, medewerkers spreken tegenstrijdig met elkaar en sommige zijn alles behalve klantvriendelijk blijven gewoon een soort van bandje afspelen.
Joan E.
Bijna 3 kwartier wachten voor dat je iemand aan de lijn krijgt en absoluut niet hulpvaardig wordt continue verwezen naar vliegtuigmaatschappij terwijl ik het hele pakket bij prijsvrij heb geboekt. Wél makkelijk om je verantwoordelijkheid af te schuiven op andere. Echt vreselijke reisaanbieder die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn product en service is hier ver te zoeken,eenmaal geboekt en betaald dan is het voor hun daarbij afgelopen. Ik zal dan ook hier nooit meer boeken al is het gratis.
Lidian B.
Vakantie geboekt via Prijsvrij naar Turkije. Over de klantenservice van Prijsvrij ben ik tevreden (daarom toch nog 2 sterren) maar kijk goed bij welke organisatie de vakantie daadwerkelijk geboekt wordt! Onze reis werd uitgevoerd door Sunmix, echt de meest beroerde reisorganisatie op deze planeet als je het aan mij vraagt. Terugvlucht gewijzigd, hotel geannuleerd en de transfer kwam in eerste instantie niet opdagen. Het aangeboden alternatief qua hotel was prima alleen het waterpark was een aantal dagen niet in gebruik. Daar een klacht over ingediend en Sunmix doet gewoon alsof het waterpark al die dagen wel gewoon in gebruik is geweest. Alsof ik over iets ga klagen dat er niet is! En Prijsvrij geeft doodleuk alleen de reactie door van Sunmix. Dus let goed op bij wie je eigenlijk boekt want Prijsvrij is uiteindelijk alleen een tussenpersoon!
Nathalie V. D.
Voor de eerste keer bij Prijsvrij geboekt, daar er toch een groot prijsverschil was met andere reisbureaus alsook zag de advertentie er heel verleidelijk uit. Een deugddoende vakantie heeft voor ons enkele voorwaarden vooraleer deze geslaagd is:
- variatie aan restaurants/bars
- variatie aan animatie
- adults only
Na wat zoekwerk vonden we een pareltje in Sharm El Sjeik. Helaas.. niets was minder waar.
Bij aankomst in het hotel, bleek de formule van het hotel zelf gewijzigd te zijn. Daar er te weinig boekingen waren, besliste men enkele maanden voordien om af te stappen van het principe ‘adults only’. Hier werden we helaas niet van op de hoogte gebracht, alsook was dit nergens op de website van Prijsvrij terug te vinden. De vele restaurants en bars die vermeld stonden op de website en onze boeking, bleken niet te bestaan. Er was 1 algemeen restaurant beschikbaar waar we alle maaltijden moesten nuttigen. We mochten gebruik maken van de poolbar bij het zuster hotel aan de overkant, maar dit enkel overdag.
Na dag 1 kwam een reisverantwoordelijke om onze vakantie te bespreken. We hadden meteen vermeld dat dit alles behalve de reis was die we geboekt hadden. Hij ging hiermee verder gaan, maar kon op dat moment zelf helaas niet veel voor ons betekenen. Alsook het hotel personeel had hier geen machtigingen voor.
Bij onze reis papieren stond een whatsapp nummer vermeld die tijdens de reis bereikbaar zou zijn. Ook hier was helaas niet veel van waar en kregen we geen reactie.
Na een zonovergoten maar minder relaxte vakantie dan gehoopt, hebben we een mail gestuurd naar de organisatie. Daar kregen we de melding dat ze helaas niets voor ons konden doen, daar we tijdens de reis geen contact genomen hadden met hun. Als tegemoetkoming wouden ze ons toch een bon geven ter waarde van 50 euro om te gebruiken bij onze volgende reis. Dit was helaas een teleurstelling na meer dan 3000 euro te betalen voor een ontspannen vakantie met ons 2.
Eerste keer en laatste keer met Prijsvrij.
Good Seasons Hotel Den Bosch - 's-Hertogenbosch
The Saints Hotel - 's-Hertogenbosch
KASerne - 's-Hertogenbosch
B&B | CharmeHotel CUBACASA Centrum Den Bosch - 's-Hertogenbosch
Hotel Haverkist - 's-Hertogenbosch
Hotel Julien s'-Hertogenbosch - 's-Hertogenbosch
UYLENHOF Hotel - 's-Hertogenbosch
Kloosterhotel de Soete Moeder - 's-Hertogenbosch
dieskant - 's-Hertogenbosch
B&B De Gouden Heuvel - 's-Hertogenbosch
Bed en Breakfast De Kleine Hekel - 's-Hertogenbosch
bed en breakfast de Groensteeg - 's-Hertogenbosch
Bed and breakfast Azzurro - 's-Hertogenbosch