Hotel ARA - Zwijndrecht

Adres: Veerweg 10, 3336 LM Zwijndrecht, Nederland.
Telefoon: 786231780.
Website: hotelara.nl
Specialiteiten: Hotel, Bar, Fietsverhuur, Conferentiecentrum, Evenementenlocatie, Multifunctionele ruimte, Sportschool.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2317 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Hotel ARA

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Hotel ARA, geschreven in een formele en vriendelijke toon in het Nederlands, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Hotel ARA

Hotel ARA - Zwijndrecht
fayebA2073BR

Het was een super hotel. ik zou er zeker nog een keer heen gaan. Het was een leuke sfeer en het hotel was super schoon hoewel ik zelf smetvrees heb vond ik dit zeer netjes. Het ontbijt was ook prima te doen, ik had ontbeten met een croissantje en jus d'orange.

Hotel ARA - Zwijndrecht
Globe T.
1/5

Nog net voor het een asielzoekerscentrum werd...kapotte gordijnen, kapotte handdoeken, kapotte lamp, verroeste doucheputjes. Het zag er al afgeleefd uit.
Kamer kostte 185eur, maar is in de loop der jaren gewoon afgetakeld. Zullen met de subsidies van AZC wel gaan verbouwen.

De great view betaalde je ook voor.

Hotel ARA - Zwijndrecht
Anke V. D.
5/5

De kamer was mooi en erg netjes. Het bed lag heerlijk en de handdoeken waren super zacht! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
We waren te gast op een bruiloft receptie en alles was perfect geregeld! Heerlijke hapjes tussendoor en het personeel werkte hard om alle gasten te voorzien van drinken.
Na de receptie nog nageborreld bij de bar. Kortom: een heerlijk hotel om te verblijven.

Hotel ARA - Zwijndrecht
Henny B.
1/5

Eerste Kerstdag hebben wij met ons gezin gegeten in het restaurant van hotel Ara, we werden door het personeel vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht, 3 ronde tafeltjes in het midden aan de ene kant een bank en er tegenover stoelen, erg ongezellig! na een uur kregen we een amuse, daarna weer een uur later een voorgerecht, herten carpaccio , die was erg waterig, het hoofdgerecht bestond uit een klein hertenbiefstukje met 5 spruitjes een eetlepel hete bliksem en een eetlepel rode kool met wat saus, geen bijgerecht van gebakken aardappelen of frites, gelukkig kregen de kinderen wel frietjes, het nagerecht was gelukkig goed, wij vonden het een grote flop, wat je moet betalen met wat je ervoor krijgt is niet van de Valk waardig. We waren in de veronderstelling dat het inclusief drinken was, dus wij gingen op een gegeven moment naar huis, bij thuiskomst zag ik dat ik een e-mail had gehad of ik de drankjes wilde betalen, dat heb ik gelijk gedaan en ook een e-mail gestuurd dat het ons erg was tegengevallen, daar werd niet op gereageerd, nogmaals een mail gestuurd en weer geen reactie, dit vinden wij niet netjes en daarom krijgen ze van ons een koude douche!

Hotel ARA - Zwijndrecht
Carmen S.
1/5

Eind maart 2 nachten weg... je boekt een wellness hotel, echter was de sauna stuk en het zwembad erg koud! Hierover zijn wij niet geïnformeerd. Daarnaast extreem veel schimmel in de kamer. In de gordijnen, op de wand en zelfs op de muren! Hierover geklaagd bij het uitchecken, hierop werd nog al simpel opgereageerd.. Ik heb per mail ([email protected]) een klacht ingediend, tot op heden geen reactie op ontvangen, dit vind ik onprofessioneel.

Hotel ARA - Zwijndrecht
Mary V. D. V.
1/5

HELE GEHORIGE KAMERS!!!!!! 2e verdieping waar je met ontbijt 197 euro voor betaald. Hebben dit ook normaal niet en zijn snel tevreden. We konden de buurman letterlijk aan de telefoon horen en werden wakker van de kinderen die in hun kamer aan de andere kant van de hal verbleven. Als er iemand op de gang iets zegt, is het net of ze in je kamer staan. Sterker nog ik zou niet met je kinderen op de gang lopen, want er zijn ook geluiden die je heel hard hoort die je eigenlijk niet wil horen. De locatie is mooi en het is fijn dat je later kunt uitchecken, het personeel van het restaurant is heel vriendelijk. De manager (ze zei dat ze dat was, maar was ze niet) bij de receptie daarentegen begrijpt niet wat klantvriendelijkheid betekent. We vroegen of we een wat rustigere gelegen kamer konden krijgen en kregen een heel verhaal over hoeveel geld een upgrade haar wel niet zou kosten. Ze zei dat we wellicht dan naar de suite konden maar daar moesten we wel voor betalen en die zou de volgende dag niet vrij zijn, terwijl wij die gewoon konden boeken online de volgende dag. Ik hou er niet van als mensen glashard in je gezicht staan te liegen. Heel jammer want ze zouden echt veel meer uit dit hotel kunnen halen. We kiezen niet meer voor dit hotel.

Hotel ARA - Zwijndrecht
Marco V.
4/5

Mooi hotel op een prima locatie met voldoende parkeergelegenheid. Wij kwamen echter in de avond aan en ik vond de weg naar het hotel toe niet goed verlicht. Houd daar rekening mee.
Verder verliep het bij ons in de bediening niet heel soepel. Bestellingen waar misgegaan of er kwamen zelfs geen gerechten. Ook hebben wij ongeveer anderhalf uur moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
Moet er wel bij vermelden dat dit met Kerst was en het uiteraard erg druk was. Ik vind daarom dat het niet aan het personeel ligt, maar eerder een mismanagement want er was overduidelijk niet genoeg man op de vloer.

Hotel ARA - Zwijndrecht
R R.
1/5

ERG GEHORIGE KAMERS, AFRADER!

Afgelopen weekend daar geslapen in kamer 203 op de bovenste etage. Werkelijk waar een rampzalig verblijf, en dat terwijl wij vaak snel tevreden zijn.

Tot 02.00 uur 's nachts was een een feestje op één van de kamer tegenover ons waar veel meer gasten in de kamer waren dan toegestaan. Uiteindelijk zijn deze klanten door personeel uit het hotel gezet. Tot op dat moment geen oog dicht kunnen doen, nadien de gehele nacht wakker geworden vanwege enorm gehorige kamer. Je krijgt letterlijk alles mee van wat op de gang gebeurd. Bij elke passant van de gang word je hoe dan ook gewerkt.

Bovenstaande uiteindelijk bij het uitchecken besproken met de receptionist. Deze gaf aan dit te gaan bespreken met de manager. Uiteindelijk nooit meer wat van gehoord. Wij zijn zelf niet de moeilijkste en hebben nergens om gevraagd, maar ik heb spijt van elke cent die ik daar op die dag heb besteed. Wij snappen dat hotelpersoneel niet overal invloed op heeft, maar een vorm van compensatie was wel op zijn plaats!

Go up