Hotel Merlinde - Breda

Adres: Schorsmolenstraat 6, 4811 VP Breda, Nederland.

Website: hotelmerlinde.nl
Specialiteiten: Hotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 269 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

πŸ“Œ Locatie van Hotel Merlinde

Hotel Merlinde Schorsmolenstraat 6, 4811 VP Breda, Nederland

Hotel Merlinde: Een Uitstekend Verblijf in Breda

Gelegen in het hart van Breda, het Hotel Merlinde is een gastvrije en stijlvolle accommodatie die perfect is voor zowel zakelijke als recreatieve reizigers. Met zijn gunstige locatie aan de Schorsmolenstraat 6, 4811 VP Breda, Nederland, bent u dicht bij het centrum van de stad en de belangrijkste attracties.

Hotel Merlinde staat bekend om zijn uitstekende service, comfortabele kamers en uitgebreide voorzieningen. De kamers zijn ingericht in een moderne stijl en zijn voorzien van alle nodige gemakken, waaronder gratis WiFi, flat-screen televisies, en een eigen badkamer.

De gasten kunnen genieten van een ontspannen sfeer in de lobby of in de tuin, waar men kan relaxen met een boek of een drankje. Het hotel biedt ook een buffet ontbijt elke ochtend, zodat u een volle maag hebt voor een dag vol ontdekkingen in Breda.

Met een gemiddelde beoordeling van 4.1/5 op basis van 269 recensies op Google My Business, is het duidelijk dat Hotel Merlinde een populair keuze is onder reizigers. De gasten waarderen vooral de uitstekende service, de schone en comfortabele accommodatie en de centrale locatie.

Of u nu op zakenreis bent of gewoon op zoek bent naar een plek om te verblijven tijdens een bezoek aan Breda, Hotel Merlinde is een uitstekende keuze. Bezoek hun website voor meer informatie over het boeken van een kamer en de speciale aanbiedingen die ze momenteel hebben.

πŸ‘ Beoordelingen van Hotel Merlinde

Hotel Merlinde - Breda
Sebastian H.
1/5

Personeel is daar incollegiaal en slecht voor de bewoners.
Je wilt je familie niet brengen waar geen zorg is omdat personeel
zo nodig standaard tegelijk pauze neemt, i.p.v. dat dit goed verdeeld wordt. Ook wachten bewoners hierdoor uren om verzorgd te worden.
Deze manier van werken wordt ook door het management gesteund. Verder is bereikbaarheid en het zich houden aan afspraken ook iets wat te wensen over laat, ongeacht management- of afdelings niveau, Thebe breed.

Hotel Merlinde - Breda
Boetje P.
4/5

Kamers en service goed.
Ontbijt en lunch goed.
Avondeten is slecht. Alles is papperig. Magnetron verwarmde voor geprepareerd eten. Erg slecht. Jammer dat er geen keuken is zodat vers eten gekookt kan worden. Waar ik gelegen heb is het geluid van het verkeer erg sterk.

Hotel Merlinde - Breda
Esmee K. -.
4/5

Mooie ligging nabij het centrum.
Iedereen doet op zijn of haar manier ontzettend de best om de cliΓ«nt gedurende het (herstel) verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Er is voor iedere zorgvrager ruim aandacht echter kan niet aan iedere behoefte voldaan worden.
Kamers zijn gedateerd gezien behoeftes van de zorgvrager.
Onderhoud van het gebouw intern behoeft ook zeer zeker de aandacht.

Prima zorghotel.

Hotel Merlinde - Breda
Anja H.
2/5

Een paar daagjes samen weg is voor ons al een hele onderneming omdat mijn partner gehandicapt is. De kamer was qua grote perfect. De bedden waren goed en netjes schoon. De kamer was voor een vier sterren hotel echt stoffig en de badkamer was door kalkaanslag echt smerig. Ook in het restaurant was het niet schoon. Op de sporten van de stoel lag veel stof. De afvoer liep niet weg... lastig als je iemand moet verzorgen. We kregen ter compensatie twee kopjes cappuccino op de kamer. Kosten 135 per dag stond echt niet in verhouding en ik vond het niet vier sterren waardig.Jammer want we kunnen al niet zo vaak weg.. dit zou een feestje moeten zijn maar dat ik het niet geworden!
Anja Huyberts( de Koning) kamer 101.

Hotel Merlinde - Breda
Mireille V. R.
1/5

Personeel werkt echt heel hard, zeer vriendelijk en vakbekwaam. Personeel krijgt van mij dikke 5 *****, de 1* beoordeling komt uit t feit dat ik eerder naar huis moest omdat met temperaturen tegen de 30 graden celcius, het zonder airco niet uit te houden is van de warmte. Ik ben snachts zo vreselijk ziek geweest en dan in een benauwde kamer herstellen.zo zonde! Want personeel doet zo zijn best en lopen met rode oververhitte koppies en blijven maar vriendelijk en behulpzaam.

Hotel Merlinde - Breda
Laila V. D. D.
1/5

* De zorg gaf een ander advies dan de arts (hier is een melding van gemaakt uiteraard). Personeel was me tot 2x toe vergeten. Ik heb meer dan 45 min op drinken moeten wachten en had erg last van intubatie en moest ook veel drinken na de operatie (kon zelf het bed niet uit om het te halen). Met avondeten namen ze geen kar mee zodat ik in bed kon eten dus zetten ze het op de tafel en meer dan 50 minuten later (en uiteraard had ik ze ook weer vaker gebeld) kwam er pas iemand met een kar....en het eten was echt niet lekker meer. Houd ook rekening met het feit dat deze locatie langs een route voor ambulance zit..ik werd dus steeds wakker door sirenes.

Hotel Merlinde - Breda
Mark V.
4/5

Gezellig en aangenaam hotel dichtbij het centrum van Breda. Wij hebben ongeveer 15 minuutjes gewandeld om tot op de Markt te geraken. Onze kamer was verzorgd en proper en was voorzien van het nodige comfort. Wat voor ons ontbrak was een airconditioning op de kamer. Door de latex topper op onze matras was het warm en we konden enkel verkoelen door een venster te openen met bijgevolg het nodige lawaai. Het ontbijt was voldoende uitgebreid en ruim. Zeker sterren waard!

Hotel Merlinde - Breda
R
1/5

1 ster, u zult denken wat een azijnzeiker, belachelijk slechts 1 ster. Ik zal uitleggen waar dit vandaan komt. Maar voor dat ik dit doe wil ik zeggen dat het eten an sich uitstekend was.

Wij waren met een grote groep van 40 (20 verpleegkundigen en 20 gasten) naar dit 'zorghotel' gekomen voor een ontspannende vakantie week. Doordat wij zelf 20 verpleegkundigen mee hadden hebben we geen gebruik gemaakt van de verzorg faciliteiten die het hotel biedt, ik lees hier veel positieve verhalen over en geloof ook zeker dat dit uitstekend geregeld is in het hotel.
Echter zijn de reguliere zaken die men van een kwalitatief goed hotel kan verwachten hier ontzettend teleurstellend. We aten 3 keer per dag in het hotel in een aparte ruimte welke voor ons was ingericht. Na dat er op dag 1 veel mis ging met het eten en servies qua voorraad en hoeveelheid is dat aangegeven bij het personeel die zei er wat aan te zullen doen, deze problemen kwamen bij elke eet gelegenheid weer terug waardoor er continu achteraan moest worden gegaan. Flexibiliteit kennen ze niet in dit hotel, dat geld zowel aan de bar als bij andere vragen die bij het hotel werden neer gelegd om bepaalde dingen te regelen. Het was in de week dat wij er waren 30 graden buiten, wat resulteerde in een kamer temperatuur van wel 35 graden, en door de slechte beluchting was dit ook snachts amper af te koelen. Een aantal kamers konden worden voorzien van een kleine ventilator, en als je per toeval een luxe kamer toegewezen hebt gekregen was er airco. Ook in de eetzaal, waar 18 van de 20 ramen letterlijk waren dicht geschroefd kon niet voldoende belucht worden waardoor er een continu drukkende warmte was binnen.

Dan nog even over de rolstoelvriendelijkheid, of beter gezegd de rolstoel toegankelijkheid. Want vriendelijk was het niet, van uitgangen is slechts 25% een rolstoel vriendelijke uitgang (bijvoorbeeld naar de binnentuin, slechts 1 heeft een rolstoel opgang, de andere 3 hebben hoge drempels). Daarbij is 1 van de gasten die slecht ter been was omver geduwd door een automatisch opengaande deur die blijkbaar ook weer automatisch dicht kan klappen terwijl er iemand in de deur opening staat.

Tot slot zijn de 2 eigenaren, een oudere man en een dame met lang bruin haar dusdanig sjagerijnig dat dit niet alleen door naar het personeel maar ook op de gasten. Wij kregen het idee dat het personeel wat er was allemaal stage liep en nog geen horeca ervaring had, dit hoeft niet erg te zijn, maar wordt wel als storend ervaren als het gedrag niet professioneel is en men niet adequaat handelt. Het heeft ons veel negatieve energie gekost doordat er veel mis liep en er niet werd meegedacht.

Normaliter ben ik absoluut geen azijn zeiker, maar als je op vakantie gaat met gasten waarvan het bij een aantal de laatste vakantie zal zijn verwacht ik van een hotel dat zich een 'zorghotel' noemt, dat ook zij er alles aan doen om de vakantie onvergetelijk te maken.

Eten: 9
Rekeninghoudend met dieet: 9
Service: 2
Kamers: 4
Rolstoelvriendelijk: 4

Go up