BOVAG - Bunnik

Adres: Kosterijland 15, 3981 AJ Bunnik, Nederland.
Telefoon: 306595211.
Website: bovag.nl
Specialiteiten: Vereniging/organisatie, Congrescentrum, Conferentiecentrum, Evenementenlocatie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 123 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

πŸ“Œ Locatie van BOVAG

BOVAG Kosterijland 15, 3981 AJ Bunnik, Nederland

⏰ Openingstijden van BOVAG

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Over BOVAG

BOVAG, gevestigd aan Kosterijland 15, 3981 AJ Bunnik, Nederland, is een bekende vereniging/organisatie met een breed scala aan diensten. Het congress- en conferentiecentrum biedt evenementenlocaties die volledig toegankelijk zijn voor rolstoelgebruikers, waardoor het een ideale plek is voor diverse evenementen en bijeenkomsten. Daarnaast beschikt BOVAG over een rolstoeltoegankelijke parking en biedt het gratis parkeermogelijkheden voor bezoekers.

Met een gemiddelde beoordeling van 3,5/5 op basis van 123 recensies op Google My Business, laat BOVAG zien dat het een betrouwbare partner is in de evenementenbranche. Het congresscentrum en conferentiecentrum zijn uitgerust met alle nodige faciliteiten om zorg te dragen voor een succesvolle en plezierige bijeenkomst. BOVAG staat bekend om zijn professionele dienstverlening en flexibiliteit om de behoeften van elk evenement te verwennen.

Indien u geΓ―nteresseerd bent in het organiseren van een congres, conferentie of ander evenement, neem dan gerust contact op met BOVAG via het telefoonnummer 306595211 of bezoek hun website: bovag.nl. Het team van BOVAG staat altijd paraat om u te helpen bij het plannen en uitvoeren van uw evenement.

πŸ‘ Beoordelingen van BOVAG

BOVAG - Bunnik
Drejo A.
1/5

Had eerst het idee dat BOVAG enkel autobedrijven erkent die voldoen aan bepaalde voorwaarden. Denk hierbij aan simpele zaken als, autoverleden goed in beeld, transparantie, duidelijke communicatie en eerlijke verkoop. In mijn geval ben ik zeer teleurgesteld in BOVAG. Het lijkt meer een vereniging te zijn geworden die vooral de autobedrijven steunt en niet de klant. Ik heb een auto gekocht bij een BOVAG autobedrijf. De auto stond geadverteerd met een bepaalde KM-stand. Omdat bij een Tesla de KM-stand ergens in het systeem verstopt zit heb ik hier verder niet naar gekeken tijdens de proefrit. Bij het ophalen en ondertekenen van de overeenkomst stond er ook hetzelfde KM-stand als in de advertentie. Pas na een paar dagen toen ik toevallig bezig was met de boardcomputer van de Tesla zag ik dat er ruim 6000KM meer gereden was dan geadverteerd en schriftelijk overeengekomen. De klantenservice van BOVAG kwam direct met een verklaring dat het niet heel gek is, vaker voorkomt bij ingeruilde auto's (bij mij geen eens sprake van inruil), 6000KM voor de 1 weinig is en voor de ander veel. Men had geen oog voor het consumentenrecht en mijn vraag. Ik zou weinig kans hebben om hier een zaak van te maken. Hierom wil ik BOVAG nu ook niet meer benaderen voor andere zaken die niet goed zijn gegaan in deze aankoop. Mijn vertrouwen is erg afgenomen in BOVAG. Zal BOVAG-garantie hierom ook niet meer adviseren aan anderen. Je hebt voldoende aan de wettelijke garantie.

BOVAG - Bunnik
The Q.
1/5

Dit bedrijf lijkt puur te zijn opgericht om geld te verdienen aan autobedrijven. Als consument met een probleem bij een autodealer ben ik totaal niet geholpen door BOVAG. Hun houding(Ronny Lucasse) was onvriendelijk, asociaal en allesbehalve professioneel Dit bedrijf zou door de overheid ontbonden moeten worden

BOVAG - Bunnik
John V. E.
1/5

Kut organisatie geen respect voor de monteurs die hun salaris verdienen.

BOVAG - Bunnik
Wesley V.
1/5

Bovag is vooral een ouderwetse organisatie, die vooral de belangen dient van autobedrijven. Als je denkt met Bovag garantie zekerheid te kopen? En geholpen wordt door Hulp bij klachten, van Bovag?

Dan kom je bedrogen uit: ik schakelde Bovag hulp bij klachten in, omdat ik accuproblemen ervaarde met mijn Nissan Leaf. Wat doet Bovag dan? Die bellen de dealer, waarna ze vertelt word. Wij van WC-Eend oordelen, dat niets mis is met het accupakket.

Bovag neemt dat vervolgens voor zoete koek en wat blijkt? De persoon die je zaak behandeld, rijdt gewoon een vervuilende benzineauto. Ook zonder Bovag garantie, heb je gewoon recht op garantie.

Uiteindelijk ben ik er alsnog met de verkopende partij uitgekomen: maar Bovag heeft daar niet bij geholpen! Je dient heel veel informatie aan te leveren, alleen vervolgens doen ze er niets mee.

BOVAG - Bunnik
John V. D.
2/5

IK weet niet waar die mensen daar mee bezig zijn, advies gegeven om motorrijders weer meer aandacht te geven , gezien hufters in t verkeer, spotjes op de tv te brengen , van geef ze de ruimte , wordt nergens op gereageerd, vlgs mij , zolang z aan t einde v d maand hun geld maar krijgen,..

BOVAG - Bunnik
Jappie B.
1/5

Wat een slechte organisatie.
bang dat ze hun vingers brand als er een bedrijf buiten de pas loopt.
Koop vooral niet bij een bedrijf wat is aan gesloten bij de bovag ze laten ze mooi hun gang gaan.
Ze zijn spook benauwd dat het bedrijf lid af word.

BOVAG - Bunnik
Kees M.
1/5

Na een garantie probleem met verkoper hulp aan Bovag gevraagd.
Die konden verkoper telefonisch en per mail niet bereiken...waarom lukte mij dat wel?kreeg al snel advies om geschillencommissie voertuigen in te schakelen.uiteindelijk zelf veel water bij de wijn gedaan om nog iets terug te krijgen.bovag garantie ?voor mij stelt dat niets voor.

BOVAG - Bunnik
Hans W.
1/5

Als je een verschil met je garage over een reparatie hebt dan wil je Bovag niet in bemiddeling. Komt erop neer zoek het zelfs lekker uit. Hans Wodar

Go up