- Gastvrij Nederland
- Rotterdam
- Amrâth Airport Hotel Rotterdam - Rotterdam
Amrâth Airport Hotel Rotterdam - Rotterdam
Adres: Vliegveldweg 59, 3043 NT Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 104625566.
Website: amrathairporthotelrotterdam.nl
Specialiteiten: Hotel.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1102 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.
📌 Locatie van Amrâth Airport Hotel Rotterdam
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van het Amrâth Airport Hotel Rotterdam, geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde details en
👍 Beoordelingen van Amrâth Airport Hotel Rotterdam
Nagiba B. R.
Het is niet van mijn gewoonte om een review te schrijven na een slechte ervaring. Ik boekte dit hotel omdat het 15 min wandelen is van de plaats waar ik een 3 daagse opleiding volgde. De dag bij het inchecken was ik mijn portefeuille vergeten in de auto, daar zat mijn ID in. Ik dacht geen zorgen want ik had de dag ervoor reeds online ingecheckt. Ik arriveerde in het hotel rond 15u30 (mijn dochter die weg was met auto ging pas om 22u toekomen), ik wou reeds inchecken want had enorm veel werk nog te doen online, helaas werd ik geweigerd omdat ik mijn ID niet bij had? Ik had een duplicaat ervan in mijn wallet maar dit gelde niet. Berichten tussen mij en mijn dochter met het bewijs dat zij mijn portefeuille meehad en foto's van mn ID aanvaarde zij ook niet. Wat was de oplossing? Moederziel alleen in de gang wachten tot mijn dochter toe kwam met mijn ID. 6 uren wachten!!!! Uiteindelijk ingecheckt, ze hadden gewoon mijn ID nummer nodig dat gemakkelijk leesbaar is van mijn foto... Kamer was mega kou, koffie automaat op de kamer ging niet. Ik stak de verwarming aan maar de kamer werd frisser ipv warmer en begon naar sigarettenrook te stinken. Mijn dochter is niet gebleven, zij is dan terug naar België gereden na het slechte ontvangst.
Jammer dat men niet vriendelijk was bij het inchecken, een beetje empathie en menselijkheid zou aangenaam geweest zijn.
Enkel de vrouw die ons bediende in het restaurant s'avonds was super vriendelijk (grijs kort haar).
Nooit meer boek ik terug bij jullie.
Bert M.
Aangekomen hotel, was een gast kwaad betreft parkeer gelden en eiste geld terug betreft boeking, waarvan ik ook niet eens ben dat dit nu in januari nieuw was!! Maar geaccepteerd want word toch niets mee gedaan!
Ok, ingechekt prima, (vorige kamer was niet zo best gezien de geluiden vd verwarming, hoop gebrom de hele nacht)
Regels,regels, regels, ontbijt is niet vrij, was eerst niet maar nu moet je een lijst invullen en wat je denkt morgenochtend te gaan ontbijten,pppfff.
Lijst invullen betreft lunch, zeg nog doe een lepeltje er bij voor morgen betreft yoghurt, (beide dames zeggen begrijpelijk en mee eens) En volgende dag, nee dus, met vinger.... ?
Volgende dag na werkzaamheden terug van werk biertje besteld...(zet u die op de rekening kamer?) nee kon niet, nu betalen. .pppfff kom op zeg terwijl ik zei kom zo eten? Nee regels, regels. Pppff.
Diner....soep besteld ging niet echt goed, vorige dag brood er bij besteld kreeg ik niet, nu 2e dag, kreeg ik brood automatisch bij gezet met kruidenboter? Vorige dag plat bord, volgende dag een hoog oplopend bord
Diner, biefstuk besteld met pepersaus en let wel! met kruidenboter, dus geen kruidenboter!?
kaasplankje word geserveerd, "wilt u bestek er bij"? Ja wat denk u zelf, met de handen dan maar!?Soep word geserveerd, lepel komt later!?
Betaling, graag rekening inclusief vooraf het biertje? Nee was niet mogelijk! Pppfff!
Nu de luch die dag....geen lepeltje voor de yoghurt nou met de vingers dan maar, zelf besproken en gemeld.
Weet je, allemaal ergenissen die opstapelen tot soms zelfs verbijstering, verbazing hoe men handeld, hoe men met je omgaat, kom smorgens naar ontbijt en zitten we niet te wachten, hoe het personeel privé vergaat.
Was namelijk nog iemand die zich daar aan ergerde.
Meld kamernr en moet je weten dat er een luch klaar staat, toch? Nee moet je extra naar vragen, loopt niet allemaal ect soepel.
Kortom perfectionisme kan stukken beter met het personeel, ook tijdens aankomst de klacht van de klant, daar stond ik best lang bjj maar hoef ik niet te weten of te ervaren.
Geachte, Ik bied u dit ook aan voor verbetering betreft service, ontvangst, etc. om een gast naar tevredenheid op een hoger peil te bieden en te brengen.
Wens u en Amrath succes!
Jeroen V. G.
Met onze activiteitenclub Luva-De-Leukste waren we onlangs te gast in Het Amrath Hotel voor een werkelijk keurig netjes verzorgde Paasbrunch ! Een uitgebreide keuze aan eten en alles van de beste kwaliteit met heel fijn en gezellig personeel !
Juist daarom ook deze woorden waarin ik ook dank uitspreek....
_assen123
Voorovernachting op onze vakantie. |Doen we vaker en dan altijd hier slapen- auto een mooi plekje en sochtends gemakkelijk naar de airport lopen.||Altijd een goede kamer.|Superschoon.|V alles op de kamer : koffie /thee faciliteiten- verschillende dingen in de badkamer.|Goed bed !|Eten doen we er ook altijd.|Prima kaart- erg aardige service v het bediend personeel.
naomi V. D.
We hadden 2 dagen in hotel geboekt. Het personeel is echt super. Helaas hadden wij pech met de kamers eerst hadden we een vieze kamer dit netjes gemeld werden gelijk naar een andere kamer verhuisd supper geregeld door Lianne en bianca. Toen we op die kamer waren. En we wouden douche kwam er bijna geen water uit de douche kop en kregen we de balkon deur bijna niet open. Toen we dit melden kregen we de optie om van kamer te verhuizen. We gaven aan dat dit niet perse nodig was ze boden ons toen wel aan om op een ander kamer te douche hier hebben we toen gebruik van gemaakt. De dames die aan werk waren die 2dagen waren echt super . Ondanks dat we pech hadden met de kamers houd het ons niet tegen om nog keer te gaan. Germaine en Lianne en bianca ontzettend bedankt voor de super service.
monique L.
Bizar en geweldig! Vandaag ingecheckt. We wilden een hapje buiten de deur eten. Geweldig geholpen door Germaine die ons naar Berkel en Rodenrijs bracht. Wat een goede reclame voor Amrath Rotterdam
angelabV6010OY
Net hotel met vriendelijk personeel. Vooral de serveerster van het restaurant. Schone kamer en een goed bed. Geen overlast van de vliegtuigen ervaren. Ze hadden een dubbele boeking in de kamer, maar hebben ze netjes opgelost. Gratis parkeren
Ad V.
Lekker geluncht. Soep voor en zalm sandwich en club sandwich. Jammer dat het brood wordt getoost. Bijna niet doorheen te komen. Wél hele lieve dames in de bediening. De frietjes waren óók heel lekker.
Coffee Corner & More - Rotterdam
Café Nel - Rotterdam
Koffiehuis "Manolya" - Rotterdam
Het Eethuisje van Delfshaven - Rotterdam
Café Ech Wel - Rotterdam
ROOK - Rotterdam
Koffie- en Theehuis Bospolder - Rotterdam
Bar Simon - Rotterdam
Stadshaven Brouwerij & Gastropub - Rotterdam
Mr NonNo West - Rotterdam
by Jarmusch-West - Rotterdam
Okami Coffee - Rotterdam
Café Terminus - Rotterdam