Azoura - Alphen aan den Rijn

Adres: Aarkade 72, 2406 BS Alphen aan den Rijn, Nederland.
Telefoon: 172515443.
Website: azoura-alpen-aan-den-rijn.nl
Specialiteiten: Restaurant.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Afhalen, Ter plaatse eten, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Eten 's avonds laat, Snelle hap, Diner, Toilet, Informeel, Accepteert reserveringen, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 83 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Azoura

Azoura Aarkade 72, 2406 BS Alphen aan den Rijn, Nederland

⏰ Openingstijden van Azoura

  • Maandag: 16:00–21:00
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 16:00–21:30
  • Donderdag: 16:00–21:30
  • Vrijdag: 16:00–21:30
  • Zaterdag: 16:00–21:30
  • Zondag: 16:00–21:30

Zeker Hier is een uitgebreid en aanbevelend stuk over Azoura, geschreven in een formele, vriendelijke toon, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Azoura

Azoura - Alphen aan den Rijn
Jordy S.
5/5

Als je echt een lekker broodje kipdoner wilt! Dan moet je hier zijn! De lekkerste van alphen 😎 wil je niet te lang wachten? Dan na bestellen, zelf even ophalen!

Azoura - Alphen aan den Rijn
daniel B.
1/5

Onlangs heb ik de teleurstellende ervaring gehad om te dineren bij Restaurant Azoura. Wat begon als een veelbelovende avond eindigde in frustratie en teleurstelling.

Allereerst, het eten. Drie uur geleden heb ik mijn bestelling geplaatst, en tot mijn grote verbazing was het nog steeds niet aangekomen. In een tijd waarin klantenservice en efficiëntie cruciaal zijn, is het onacceptabel dat je zo lang moet wachten op een maaltijd. Zelfs na meerdere keren bellen om te informeren naar mijn bestelling, kreeg ik geen duidelijke antwoorden. De medewerkers leken ongeïnteresseerd en onbeschoft. Het leek alsof ze niet om hun klanten gaven.

De sfeer in het restaurant droeg ook niet bij aan de ervaring. Hoewel het interieur er aantrekkelijk uitzag, maakte de ongepaste houding van het personeel het geheel onaangenaam. In plaats van een warm welkom en aandachtige service, voelden we ons genegeerd en geïrriteerd.

Kortom, Restaurant Azoura heeft veel te leren op het gebied van klantenservice en efficiëntie. Ik kan dit restaurant dan ook niet aanbevelen. Er zijn tal van andere eetgelegenheden die hun klanten beter behandelen en zorgen voor een aangenamere ervaring.

Azoura - Alphen aan den Rijn
Ilse D.
4/5

Echt super lekker eten! We bestellen hier heel vaak kapsalon. Wel jammer dat het altijd lang duurt voordat het bezorgd is. Meestal bellen we even na een uur om te vragen waar het blijft. Meestal is het dan onderweg.

Azoura - Alphen aan den Rijn
Reno V.
3/5

Eten was lekker , helaas duurde bestelling tot bezorgen 2u 40min.

Azoura - Alphen aan den Rijn
jim V. D. P.
5/5

Altijd hele goede doner, vandaag wederom besteld. Het eten was iets te laat aangekomen en een beetje koud, maar we kregen (zonder te vragen) een vervanging van onze bestelling. Top service dus!

Azoura - Alphen aan den Rijn
Thomas V. D. W.
3/5

Azoura, wat zal ik ervan zeggen!?
Om te beginnen de mannen waren zee vriendelijk, zeker een pluspunt.

Ik bestelde een kapsalon kip zonder kaas.
Online staat deze voor 7,50 maar ik moest 9 euro betalen, beetje een minpunt. Maargoed

Je krijgt voor 9 euro een serieuze hoeveelheid eten wat zeer fijn is voor deze vette hap.
Na de eerste hap bleek het gedeelte: zonder kaas niet gelukt te zijn dit zat er wel bij.
Enfin ik ben de moeilijkste niet en eet gewoon door. Het vlees is van prima kwaliteit evenals de patat, zeer aangenaam.
Ik miste een beetje de dunheid van de knoflooksaus waardoor deze overal doorheen droop. Daarnaast zat er sla op, maar een toevoeging van komkommer tomaat of ui ontbrak een beetje.

Al met al geen slechte kapsalon maar ruimte voor verbetering.

Let op, je kan hier niet pinnen!!!

Azoura - Alphen aan den Rijn
Pjotr D. B.
1/5

Nooit meer!

Vandaag om 16.17u eten besteld bij dit bedrijf. Aangegeven voor bezorging om 18.45u. Kennelijk is 2,5u niet voldoende om een normale doorsnee bestelling klaar te maken, uiteindelijk om 19.05u gebeld. Er werd aangegeven dat door het slechte weer vertraging was in de bezorging. Toch vreemd dat ze 25 min later dan aangegeven met de auto kwamen bezorgen.

Na de bezorging bleken 2 turkse pizza's kaas te ontbreken. Hierover hebben wij dan ook gebeld en werd er zeer klantonvriendelijk te woord gestaan en verteld dat ze al wisten dat het er niet bij zat en zonder enig excuses werd even kortaf vermeld dat het met de eerst volgende bezorging meegegeven zou worden. De vraag hoelang dit zou duren werd dan ook niet beantwoord.

5 min later 19.20u werden we gebeld dat het druk was en de vraag of we wilde wachten of dat we het bij onze volgende bestelling meegeleverd wilde hebben. Dat kwam hun namelijk beter uit.

Aangegeven dat we het z.s.m. wilde hebben en ook nogmaals gevraagd hoelang het zou duren. Hierop werd geantwoord dat het er met 30 min zou zijn. Uiteindelijk hadden we om 20.15u (4uur na de bestelling) de turkse pizza's die we hadden besteld binnen. Beetje jammer dat dit voor een 2e keer opgewarmde pizza's waren.

Dit alles zonder enig excuses of begrip/ compensatie maakt dat wij hier nooit meer eten zullen bestellen.

1 ster is al te veel.

Azoura - Alphen aan den Rijn
Jelle H.
2/5

Het eten is lekker, maar wij hebben een keer 3 uur moeten wachten voordat onze bestelling werdt bezorgd. Geen aanrader

Go up