Bliss Boutique Hotel - Breda

Adres: Torenstraat 9, 4811 XV Breda, Nederland.
Telefoon: 765335980.
Website: blisshotel.nl
Specialiteiten: Hotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 144 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Bliss Boutique Hotel

Bliss Boutique Hotel

Bliss Boutique Hotel is een uniek hotel gevestigd in het hart van Breda. Dit gastvrije hotel biedt een ontspannen en comfortabele sfeer voor zowel zakenreizigers als toeristen die een ontspannen verblijf zoeken in de stad.

Met een adembenemende architectonische structuur en een moderne inrichting, staat dit boutique hotel uit in de wereld van accommodaties in Breda. De kamers zijn ruim, stijlvol ingericht en voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. De gastvrije en behulpzame medewerkers zorgen ervoor dat je je meteen welkom en verwenst voelt.

Eigenschappen en faciliteiten

  • Prachtig ingerichte kamers met moderne voorzieningen
  • Ontbijtbuffet elke ochtend
  • Bescheiden fitnessruimte
  • Rustige tuin om te relaxen
  • Gratis WiFi in heel het hotel

De ligging van Bliss Boutique Hotel is perfect voor een ontdekkingsreis door Breda. In de directe omgeving vind je tal van restaurants, winkels en historische bezienswaardigheden. Het centrale station en de snelwegen zijn ook gemakkelijk bereikbaar, waardoor je snel overal naartoe kunt komen.

Waarderingen van klanten

Veel gasten geven positieve recensies over hun verblijf bij Bliss Boutique Hotel. Met een gemiddelde beoordeling van 4,3 uit 5 op basis van 144 reviews op Google My Business, laat dit hotelscore een goed beeld zien van de tevredenheid van de gasten. Veel gasten waarderen de vriendelijke service, de comfortabele kamers en de uitstekende locatie.

Als je op zoek bent naar een boutique hotel in Breda dat een perfecte combinatie is van comfort, luxe en gastvrijheid, dan is Bliss Boutique Hotel zeker de moeite waard om te overwegen. Met een uitstekende locatie, uitgebreide faciliteiten en een warme ontvangst, staat deze accommodatie garant voor een onvergetelijk verblijf in de bruisende stad Breda.

Contact & Reserveringen

Voor meer informatie of om een reservering te maken, kun je het beste contact opnemen met het hotel zelf. Je kunt ze bereiken via telefoonnummer 765335980 of via hun website blisshotel.nl. Adres: Torenstraat 9, 4811 XV Breda, Nederland.

👍 Beoordelingen van Bliss Boutique Hotel

Bliss Boutique Hotel - Breda
Christian V. L.
1/5

NOOIT MEER! Wij hadden kamers 6 & 9. Sfeervol: ja. Locatie: super. Verder geen enkel pluspunt.
Verlichting in kamers: ledspots op een dimmer die niet geschikt is voor led, Constant flikkerend licht dus. Licht in badkamer (6) werkt maar voor de helft. Voor deze (meer dan behoorlijke) prijs geen ijskast op de kamer. Sproeikop van basd spuit naar alle kanten (kalkaanzetting?), geen zeepproducten aan bad. Woor wie er zich zou aan storen: elke 15 minuten klokkengelui van de kerk vlak ernaast. En tot overmaat van ramp het ontbijt: er waren 4 broodjes en 5 croissants van 10 personen! Geen jam, net genoeg charcuterie voor 4 personen (enkel salami en kaas). Een eitje? Ja, voor de eerste 6 personen 1 roereitje, de anderen: helaas, geen eitjes meer…. “De baas heeft gisteren geen ontbijt geleverd”… gisteren? Geen verse broodjes Nu begrijp ik waarom we bij het onthaal niet ingelicht werden over de uren van het ontbijt. O ja, het onthaal: enkel en alleen: “dat is dan 7,50 euro toeristenbelasting per kamer, graag nu pinnen…”. Informeer eerst en lees reviews voordat je Bliss Boutique Breda zou reserveren! Enige pluspunt is de locatie.
O ja, de lift: “je moet constant op de knop van je verdieping drukken, anders valt die stl, en nu (bij aankomst met bagage) moeten jullie met de trap want de lift zit vol met poetsgerief”… 😪🥵

Bliss Boutique Hotel - Breda
Kristel D. R.
1/5

NOOIT MEER! Wat een vergane glorie en mismanagement. Bij aankomst bleek de kamer die ik specifiek telefonisch geboekt had al bezet was, en nu kregen we de kamer die ik absoluut niet had gewild (de kamer met rotan, wat de hele nacht piept en kraakt 🥴). Deze kamer vond ik niet ruim €200 per nacht waard, maar het aanwezige personeel kon geen beslissingen nemen over compensatie oid. Eigenaresse Mandy Vink is van mijn klacht op de hoogte gesteld door het personeel met het verzoek hierover terug te bellen, maar vond het niet nodig om terug te bellen. Na 3 dagen heb ik haar eindelijk te pakken gekregen, en gaf zij aan dat er niet op een specifieke kamer gereserveerd kon worden. Bijzonder dat het personeel daar blijkbaar niet van op de hoogte is; ik heb namelijk mijn weekend verplaatst naar een weekend dat de specifieke kamer wel beschikbaar zou zijn. Verder blonk Mandy uit in klant onvriendelijkheid en had ze er geen moeite mee om haar personeel voor de bus te gooien om haar eigen straatje schoon te vegen. Overigens alle lof voor het personeel dat wel binnen hún mogelijkheden hun best heeft gedaan.

Daarnaast waren de kamers sterk verouderd. Halve bedbodems ontbraken, ceinturen van badjassen waren er niet en er zaten gaten in de badjassen, bad liep niet leeg, gaten in stoelen, vieze matrassen, kranen die niet warm werden. Dit is slechts een kleine greep uit de mankementen…

Wil je Mandy Vink toch telefonisch bereiken? Google haar naam en je vindt haar 06 vanzelf bijvoorbeeld op de website van De Horecamakers.

Bliss Boutique Hotel - Breda
louisekG8588AY

Ligging van hotel was top alsmede het bed. Helaas was de mengkraan van het bad stuk waardoor er alleen zeer heet water beschikbaar was daarnaast ook 2 lampen in de douche waardoor je volledig in het donker moest douchen. Dit alles op de 1ste avond van het verblijf vermeld (verbleef er 3 nachten). In de opvolgende 2 dagen is niets opgelost en er werd ook niet actief erover gecommuniceerd vooral dit laatste vind ik kwalijk. Gevraagd om een compensatie (kon immers het bad niet gebruiken). Hierover zou contact opgenomen worden, week later zelf weer contact opgenomen, de manager was niet aanwezig en een terugbelverzoek achtergelaten. Tot op heden niets meer mogen vernemen. Zonde dat men zo omgaat met gasten, blijkbaar is communicatie erg moeilijk!

Bliss Boutique Hotel - Breda
Jeroen T. H.
5/5

Leuk hotel midden in de binnenstad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was schoon, ruim en voor ons van alle gemakken voorzien. Wat we ook prettig vonden was toilet en badkamer gescheiden waren. Het ontbijt, hoewel niet super uitgebreid was goed.

Bliss Boutique Hotel - Breda
Louise K.
1/5

Helaas bleken er wat mankementen in de suite. Temperatuur kraan van bad was stuk, alleen super heet water en 2 lampjes in de badkamer waren stuk, hierdoor geen licht in douche.
Direct gemeld, helaas is de communicatie ver ondermaats, ik verbleef hier 3 nachten en de mankementen zijn niet opgelost, ik moest zelf steeds achter updates aan. Er heeft geen redelijke compensatie plaats gevonden en ik ben tot op heden ook niet terug gebeld...
Ik kan dus helaas vanwege deze gebrekkige of eigenlijk uitblijven van communicatie dit hotel niet aanraden

Bliss Boutique Hotel - Breda
Rita V. D. S.
5/5

Wat een prachtige kamer hadden we met een apart zitgedeelte met een gashaard, en dat midden in Breda,
Heerlijk ontbijt, weggebracht worden naar ons afscheidsdiner en een super lieve leuke gastvrouw die op onze kamer een wijnkoeler met ijs had neergezet om ons drankje savonds koel te houden.
Een klein minpuntje geen verwarming in de badkamer, de lift kan wel een upgrade gebruiken en het zou fijn zijn om een kleine koelkast op de kamer te hebben, voor de rest helemaal geweldig!

Bliss Boutique Hotel - Breda
Frank M.
5/5

Prima boutique inclusief lekker ontbijt. Mooie kamer (honneymoon) met eigen dakterras. Afwerking kamer kan beter maar verder top! Locatie hartje centrum maar toch geen enkel hinder/overlast hiervan.

Bliss Boutique Hotel - Breda
Pasqualle L.
5/5

Heerlijk geslapen in dit hotel! Breda was fantastisch, de service was ook super. We kregen de jacuzzi niet dicht. Na ons diner kwamen we op de kamer en was hij alsnog klaar voor gebruik

Go up