Laura S.
1/5
Na bijna een jaar vaste klant te zijn geweest bij Denise en altijd netjes op tijd te zijn, was ik één keer (omdat ik met de tijd in de war was) 9 minuten te laat. Op het moment dat Denise mij belde stond ik al voor haar deur, maar ik kon weer naar huis. Ze heeft een no-show beleid van 10 minuten, dus als we heel precies gaan doen, had ze mij nog kunnen helpen. Ik had zowel een afspraak voor een lashlift als voor het harsen van mijn wenkbrauwen. Hier wordt meer dan een uur voor gepland, maar zelfs alleen de wenkbrauwen harsen was geen optie meer, want dan zou ze ''in de war komen met haar planning''. Wel moest ik even haar Tikkie betalen voor 50% van het volledige bedrag. Deze had ik direct betaald, maar eenmaal thuis zat het mij toch allemaal niet zo lekker. Daarom heb ik contact met Denise opgenomen en nog even nagevraagd waarom ze ook niet alleen mijn wenkbrauwen kon doen. Nu gaf ze als reden dat ze de salon al had afgesloten en mij daarom niet meer kon helpen. (uh, hoezo in de war met de planning?) Het was die dag erg mooi weer, dus ik kan mij voorstellen dat ze liever lekker in de zon ging zitten. Wat ik niet zo goed begrijp, is dat ze mij na 9 minuten pas belt met de mededeling dat ze mij niet meer kan helpen. Als ik een eigen salon zou hebben en mijn laatste klant te laat is, zou ik meteen even bellen zodat ik weet of ik de boel af kan sluiten of dat ze er bijna is. Volgens mij is ze meteen begonnen met afsluiten en heeft ze mij daarna nog maar eventjes gebeld.
Ik wil nog graag even benadrukken dat het echt mijn eigen schuld is dat ik te laat was en dat dat voor haar heel vervelend is, maar ik vind het zo wel allemaal erg makkelijk en flauw.
Denise wilde hier graag nog een keer telefonisch contact over hebben, maar ze heeft mij nooit meer gebeld.