DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest

Adres: Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soest, Nederland.
Telefoon: 356038383.
Website: hilton.com.
Specialiteiten: Hotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1464 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

Locatie van DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen is een prachtig hotel gelegen in de stad Soest, Nederland. Met de adres: Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3768 MN Soest, Nederland, is het makkelijk te vinden en perfect gelegen voor zowel zakenreizigers als toeristen.

Het hotel biedt een hoog niveau van diensten en specialiteiten die ervoor zorgen dat uw verblijf zoveel mogelijk comfortabel is. Het hotel is onderdeel van de bekende Hilton keten, wat garant staat voor kwaliteit en service. Het telefoonnummer van het hotel is 356038383.

Op de website van het hotel, hilton.com, kunt u meer informatie vinden over de accommodaties en faciliteiten die het hotel biedt. Het hotel heeft veel positieve opinies en een gemiddelde mening van 4.2/5, gebaseerd op 1464 beoordelingen op Google My Business.

De locatie van het hotel is een van de belangrijkste redenen waarom mensen kiezen voor het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Het hotel is omgeven door de prachtige natuur van Soestduinen, wat het perfect maakt voor wandelaars en fietsers. Ook is het hotel goed bereikbaar met openbaar vervoer en ligt het dichtbij de snelweg.

Het hotel biedt een breed scala aan accommodaties, variërend van standaard kamers tot luxe suites. Alle kamers zijn elegant ingericht en voorzien van alle moderne comforten, zoals gratis Wi-Fi, een grote TV, een minibar en een badkamer met bad en douche. Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam en zorgt ervoor dat uw verblijf zo aangenaam mogelijk is.

Het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen biedt ook verschillende faciliteiten, zoals een restaurant, een bar, een fitnesscentrum, een zwembad en een sauna. Het restaurant serveert lekker en vers voedsel, waarbij de nadruk ligt op lokale ingrediënten en gerechten. De bar is een perfecte plek om na een dag volledig met ontspanning te genieten. Het fitnesscentrum en zwembad zorgen ervoor dat u in vorm blijft tijdens uw verblijf.

In kort: Het DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen is een prachtig hotel met een perfecte locatie, elegante kamers en veel faciliteiten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en zorgt ervoor dat uw verblijf zo aangenaam mogelijk is. Wij raden u aan om direct contact op te nemen met het hotel via hun website, om meer informatie te verkrijgen en om uw verblijf te boeken.

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Daniel Alfrink
2/5

Bij een gemiddelde rating van 4,2 icm de naam Hilton hadden wij meer verwacht. Reservering was niet goed doorgekomen en ook bij vertrek moesten we dit weer corrigeren. Het hotel vonden wij gedateerd en niet stijlvol ingericht. De saunaruimte was vies/oud met verstopte afvoer, haren, douche liep niet goed door, vieze kitranden en verkleurde tegels. In het restaurant was de muur vies, geen bakje op tafel voor plastic/theezakje/eierschillen en de uitstraling (vergeelde 'schooltafels') kan vrij eenvoudig zoveel beter. Ook was het erg warm in het hotel. Het zwembad was oke, onze latere uitcheck fijn en parkeren is prima. Prijs kwaliteit vonden wij niet in balans, al zullen vele bezoekers genieten van de bosrijke omgeving (daar kwamen wij zelf niet voor).

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Thijs Dercksen
2/5

Bij het inchecken stond er bij veel kamers vuile vaat in de gang. Dat vond ik best vreemd.
Het zwembad had geen toezicht waardoor een groep kids behoorlijk luidruchtig met een bal aan het spelen waren. Daar was totaal geen rust. Wij vonden het opvallend hoeveel kinderen er überhaupt in het hotel waten. Sauna was ok.
Kamer was prima. Ik werk zelf in de afbouw en de afwerking had hier en daar nog wel wat aandacht kunnen gebruiken.
Voor het geld wat wij betaalde ga ik hier niet nog eens naartoe.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Wouter V

Het hotel zelf is echt heel erg goed: ruime mooie kamers, voorzien van alle comfort en een mooie ligging. Maar één ding wil ik zeker in de verf zetten: het personeel van dit hotel doet echt zijn uiterste best om je in de watten te leggen. Nadat we (door de drukte in het restaurant) in een andere zaal moesten ontbijten hebben ze voor ons extra ontbijtboxen naar de kamer gebracht. Echt heel erg attent, we komen ongetwijfeld terug!

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Eddy de Gunst
3/5

Prima hotel, mooie omgeving. Net personeel. Alles zag er prima uit. Echter maakt dit hotel de fout dat hetgeen waar het allemaal om draait “ het overnachten” amateuristisch wordt aangepakt. Het bed is een box met een houten plank als bodem en daarop een kneiterhard Bonell vering matras. Dit is qua comfort de eerst volgende stap na, direct op de direct grond slapen. De goedkoopst mogelijke oplossing. Van een hotel dat de naam Hilton in zich heeft zou je meer verwachten.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
John Bult
4/5

Wij hebben een zeer relaxed prettig weekend gehad bij de DoubleTree by Hilton Royal Parc Soest duinen.
Mooi hotel aardig personeel.
De massages zijn zeker aan te raden.
Ontbijt, lunch en diner waren ook goed.
Enig minpuntje is dat de kamer wel iets beter schoongemaakt mag worden.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Sander Bos
4/5

Fantastisch leuk en sfeervol hotel. Het spa gedeelte mag wel beter schoongemaakt worden en her en der verdiend het een opknapbeurt. Verder helemaal top!!

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Chan Mi S

Dit weekend (14 sep) hier overnacht. Nadat ik de kamer verliet en onderweg naar huis was, kwam ik erachter dat mijn jas nog in de kast hing. Niet handig van mezelf, dat besef ik me. Ik belde met de receptie en die zouden mij terug bellen als ze van de housekeeping de jas hadden gekregen. Helaas die hele dag niet gebeld. De volgende dag belde ik weer en de receptie zou “meteen” kijken en terug bellen. Weer niet gebeurd. Uiteindelijk belde ik zelf eind van de dag weer. Jas is niet gevonden. Met andere woorden, gestolen. Ik vroeg of ik mijn klacht via de website kon sturen. Zei de dame is kwestie alleen “ja” en vervolgens kan het niet via de website. Wat een ontzettend slechte service voor zo’n prestigieus Hilton hotel. Waardeloze receptie. Ik had eerder ook om oordopjes gevraagd en die zouden ze naar de kamer brengen, ook niet gebeurd.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen - Soest
Hans Kruse
4/5

Prettig hond vriendelijk hotel. Schoon, vriendelijke staf, Eventuele problemen worden vaak goed opgelost.

We verbleven hier al twee keer eerder met de hond met oud & nieuw vanwege de vuurwerk arme omgeving van het hotel; dit op aanraden van een oud klasgenoot werkzaam bij Hilton. Deze zomer wilden we de bossen in de buurt in een wat droger seizoen verkennen.

Fijn dat een probleem met een overijverig gas alarm niet nog een keer kan voorkomen. De afgelopen twee verblijven heeft Hilton ons goed voorzien van haar core business, het bieden van nachtrust. De bedden zijn hard, ik vind het prettig, maar dat is niet voor iedereen. We kopen zelf bij dezelfde leverancier voor beddegoed en handdoeken, dus daar kan ik niet over klagen.

Een probleem met een beetje veel kalk op douche koppen werd meteen opgelost.

Jammer dat Hilton de luifel over de ingang die eind 2023 al beschadigd was, nog niet heeft kunnen repareren. Hij lekt nu ook.

Wellicht bij de bestellijst ontbijt op kamer vakjes voor aantallen maken? Scheelt verspilling. Mijn vrouw en ik vinden niet dezelfde dingen lekker. Peper en zout vonden we bij 1 ontbijt wat vreemd. De koffie was twee keer niet lekker, wat zurig zoals sommige Turkse koffies.

Het diner op de kamer vonden we wat prijzig voor wat geboden werd. We hebben daarom de meeste dagen elder gegeten. Ook deze keer had de kamer geen sticket met QR code voor bestellingen. Wellicht even de kamers nalopen?

De opgeblazen jpegjes op de kamer deur met vluchtroutes vinden wij nog steeds slechts leesbaar. Het hotel heeft nu mooie dynamische vluchtroute bewegwijzering. De brandblussers zijn netjes gebeugeld.

Helaas vonden sommige "gasten" het nodig hun Mc Donald's afval op het parkeerterrein te dumpen, jammer. Een melding hierover werd adequaat opgepakt.

Mocht de TV een keer aan vervanging toe zijn, de TV met Chromecast zoals bij Motto by Hilton Rotterdam beviel wel. Nu heb ik eigen content op de laptop gekeken.

Go up