EuroParcs - Amersfoort

Adres: Podium 9, 3826 PA Amersfoort, Nederland.
Telefoon: 880708090.
Website: europarcs.nl.
Specialiteiten: Vakantiewoningverhuur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 91 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van EuroParcs

EuroParcs is een utile vakantiewoningverhuur specialist met het hoofdkantoor in Amersfoort, Nederland. U kan hen bereiken via telefoonnummer 880708090 of bezoek hun website op europarcs.nl.

Deze organisatie staat erom gekend vakantiewoningen te verhuren en heeft rolstoeltoegankelijke ingangen en parking beschikbaar. Het is een ideaal keuze voor mensen die op zoek zijn naar een comfortabele en betaalbare vakantie-oplossing.

Hun hoofdkantoor bevindt zich op een praktische locatie, namelijk in Amersfoort op Podium 9, 3826 PA. Het is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer of met de auto.

EuroParcs heeft op Google My Business 91 beoordelingen ontvangen, met een gemiddelde mening van 4/5. Dit toont aan dat zij een betrouwbare en gewaardeerde partner zijn voor jouw vakantiebehoeften.

Als je op zoek bent naar een vakantiewoning of een betaalbare vakantieoplossing, dan is EuroParcs zeker de plaats om te beginnen. Hun website biedt gedetailleerde informatie over de beschikbare accommodaties en de voorzieningen die zij aanbieden. Het is ook mogelijk om direct online te boeken.

Onze aanbeveling: bezoek de website van EuroParcs en vind jouw perfecte vakantiewoning. Het team van EuroParcs staat klaar om je te helpen en zorgt ervoor dat je vakantie een onvergetelijke ervaring wordt

Beoordelingen van EuroParcs

EuroParcs - Amersfoort
bramsplace
1/5

Een zeer smerig verblijf gekregen in het Amsterdamse bos
Schimmel roest vochtplekken en spinrag in overvloed
Na een klacht bij de receptie zouden er schoonmakers komen die uiteindelijk niet zijn geweest
Alles plakt het stinkt naar rook de koelkast stinkt de blusmiddelen zijn niet gekeurd en daar hebben we heel geof voor betaald.
Na nog een keer klagen de volgende dag kregen we poolse schoonmakers die het niet begrepen uiteindelijk een ander appartement gehad die wel aardig was maar alsnog met pisvlekken in de douche cabine.
Nooit naar europarks gaan

EuroParcs - Amersfoort
Richard Kok
3/5

Europarcs heeft mooie, duurzame en goed verzorgde vakantieparken met een landelijke maar tevens moderne uitstraling. Geen wonder dat het concept aanslaat en ze zo hard groeien. Maar het lijkt erop dat ze nieuwe uitdagingen aangaan zonder eerst een stevig administratief fundament te hebben aangelegd. Zo is het park voor eigenaren heel moeilijk te contacteren wat heeft geleidt tot annuleringen en uitstel van afspraken, weten ze administratief niet meer wie wie is, sturen ze je spontaan rekeningen toe die je nog even snel moet betalen omdat er het vorige jaar iets is misgegaan, en als het betalingsverkeer een keer jouw richting op moet laten ze meer dan drie maanden op zich wachten. Hopelijk gaat het park niet ten onder aan zijn eigen succes, want met zulke mooie parken hebben ze veel potentie.

EuroParcs - Amersfoort
D.R. Heidekamp
1/5

Review gaat over EuroParcs Poort van Amsterdam te Uitdam.

In eerste instantie een huis met omheining gehuurd. Dat hebben we niet gekregen. Dat was al een domper bij aankomst vanwege onze hond.

In huis meteen melding gemaakt van mieren. Het huis zat werkelijk overvol met mieren. Onze baby had ze over zijn gezicht lopen. We hebben het geprobeerd er te blijven maar toen ik onze baby in bed vond met tal van mieren krioelend over hem heen, heb ik melding gemaakt.

De parkmanager Amber reageerde nonchalant en was niet van plan er ook maar iets aan te doen. Ze leek het niet eens te begrijpen. Ze zei dat mieren er nou eenmaal bij horen en dat een verdelger verboden is. We wonen zelf op de Veluwe en ik snap een paar mieren best wel. Maar dit waren er zo verschrikkelijk veel… werkelijk alle lades, de vaatwasser, bedden etc. Zelfs het brood in de afgesloten zak zat er vol mee. Een ander huis zat er niet in en de technische dienst had het voor onze komst ook al eens gezien en een lokdoosje geplaatst.

We hebben toen gezegd meteen weer naar huis te gaan en restitutie te willen. Dat mag, was de reactie van deze commerciële parkmanager. Bij de receptie (tijdens uitchecken) hoorde ik een andere persoon klagen over mieren. Ook hier een hele lakse reactie van diezelfde Amber. Wij konden niet anders dan weggaan met onze baby.

Er is geen excuus gekomen van deze manager, niets. Er is niet eens iemand komen kijken. Dagen later een mail gehad met excuses en dat we korting krijgen op een volgende boeking. Deze mensen begrijpen totaal niet wat gastvrijheid inhoud. Al mag ik er gratis heen, ik wil nooit meer terug.

EuroParcs - Amersfoort
Janny den Hollander-van Elk
1/5

Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van het financiële gedeelte van onze vaste staanplaats . Onze staanplaats is op 27/9/2022 leeg opgeleverd. Nog geen geld en totaal geen reactie op onze brieven. Het is een heel naar bedrijf.

EuroParcs - Amersfoort
Pierre Caris
1/5

Van oktober 2018 t/m maart 2019 heb ik een woning gehuurd op Europarcs resort Limburg. Het is inmiddels 9 mei 2019 en ik heb mijn borgsom nog niet terug. Mail hierover wordt niet eens beantwoord. Per telefoon wordt meegedeeld dat er iets is misgegaan, maar er volgt geen actie!! Een slechte zaak!!!

EuroParcs - Amersfoort
Mandy de M
5/5

@EuroParcs, @EuroParcs Kaatsheuvel
Na 1 dag vakantie worden alle voorzieningen gesloten voor de rest van ons verblijf (10 dagen) door de lockdown. Prettig en begripvol reactie gekregen en een voorstel om het verblijf toch te veraangenamen. Bedankt en tot een volgende keer.

EuroParcs - Amersfoort
Close your eyes and listen
1/5

Zeer slecht ,met name het managementteam en huurhuizen no 611 was een groot drama en eigenlijk niet bewoonbaar ,veel asielzoekers en rattenplaag ,tv's die gestolen worden en over de hekken getild worden, discriminatie en dreigementen van beveiligers ,ook uitzending geweest op tv programma RADAR, het blijkt dat er 6 aangiftes lopen en 62 procudres via een advocaat vanwege de problemen op het park.

EuroParcs - Amersfoort
quinty van schaik
1/5

Malafide praktijken daar
Administratie klopt echt niet betalingen zijn ze kwijt dus je mag gewoon dubbel betalen dus betaal daar nooit contant want betaal bewijs krijg je niet
Echt super slecht allemaal
Personeel super onbeschoft denken dat ze jezus in het openbaar zijn

Go up