- Gastvrij Nederland
- Amsterdam
- Fletcher Hotel Amsterdam - Amsterdam
Fletcher Hotel Amsterdam - Amsterdam
Adres: Schepenbergweg 50, 1105 AT Amsterdam, Nederland.
Telefon: 203113670.
Strona internetowa: fletcherhotelamsterdam.nl
Specjalności: Hotel, Fietsverhuur, Evenementenlocatie, Hotel voor langdurig verblijf, Restaurant.
Opinie: Ta firma ma 3885 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.9/5.
📌 Lokalizacja Fletcher Hotel Amsterdam
Fletcher Hotel Amsterdam, zlokalizowany na Schepenbergweg 50, 1105 AT Amsterdam, Nederland, to hotel znany z kilkuprzednich specjalności, takich jak Hotel dla długoterminowego pobytu, Hotel, Restaurant, Fietsverhuur oraz Evenementenlocatie.
Udogodnienia oferowane przez Fletcher Hotel Amsterdam obejmują między innymi:
- Bezpłatne, szybkie internet Wi-Fi
- Przystępnie opinions ca tłumaczone w 26 językach
- Indywidualne łazienki w każdym pokoju
- Obszar zamykanych i ogólnodostępnych parkingów
- Opieka całodobowa personelu
Według firmowy vey 3885 opinii na Google My Business, hotel otrzymuje średnią ocenę 3.9/5. Klienci cenią miłe współczesne wyposażenie i zadowalające menu restauracji w hotelu.
👍 Recenzje dla Fletcher Hotel Amsterdam
V3486RMcindyd
Het was een heerlijke verblijf in het hotel. We hadden een kamer op de 15e verdieping met een prachtig uitzicht. Het was de verjaardag van mijn vriend dus had ik het verjaardagspakket bij de kamer besteld en dat hadden ze echr fantastisch gedaan! |In de avond hebben we een hapje en drankje gedaan in de Skylounge bar op de 18e verdieping met wederom een prachtig uitzicht.|We hadden ontbijt erbij dus in de ochtend hebben we heerlijk gegeten en gedronken van het uitgebreide ontbijtbuffet. |De bedden lagen echt top en de douche midden in de kamer was ook een hele ervaring.|Ondanks dat het hotel aan de snelweg ligt, hadden wij geen last van de voorbijkomende auto's.
Marsha J.
Afgelopen weekend hier met 4e verbleven. Gezin met 2 oudere kinderen. We hadden een familie kamer. Dus 2 tweepersoonskamers met een tussendeur. Ideaal! Het inchecken vond ik wat appert. We hadden een fletcher bon en ze wist niet zeker of we hem daar in konden leveren. Gelukkig wist haar collega wel hoe dit werkte. Maar ik schrok dus even. Toen moest ik alles vooraf betalen. Dat is dan 550,- euro. We kregen geen bon ofzo te zien waarvoor we precies betaalde. Toen ik het vroeg kwam die gelukkig wel. De 550 euro was voor 2 kamers 1 overnachting, belasting, 15 euro voor de auto, 25 euro voor de late uitcheck, 160 euro voor het 3 gangen dinner op de 18e verdieping en inclusief ontbijt met 4e. Niet heel goedkoop voor 1 overnachting. Maar dit wisten we van te voren. Wij betaalde naast de bon nog een gedeelte contant. Ook hierbij kreeg ik geen bewijs van betaling. Dus ook deze moest ik weer vragen. Met je pasje van de kamer kun je met de lift omhoog anders niet. Goede oplossing omdat anders iedereen zo naar boven kan gaan. In de gang staan 3 apparaten met drinken en snacks. De kamers waren netjes en schoon. De douche midden in je kamer daar moet je van houden. Met je partner is het prima, maar 2 tieners samen of samen met een vriendin dan is dit toch minder handig. Of 1 moet de kamer verlaten. Wij hebben er zelf wel om moeten lachen.
Het 3 gangen diner was prima op de 18e verdieping (helemaal boven in). Let wel op ze hebben geen kindermenu. Wel konden de kinderen een hamburger of kipnuggets krijgen.
De service hier was voldoende. Waar we om vroegen kregen we maar miste net dat extra stukje service. De ober sparkling alleen Engels, dus spreek je alleen Nederlands dan is dat wat lastig. We moesten zelf roepen als het drinken op was, er werd niet gevraagd of alles naar wens was en de friet was niet door gekomen, niet heel erg maar wel jammer. Dat kleine beetje extra maakt het toch net wat beter. Wel zag het eten er heel mooi uit en het was prima van smaak. Let op!
Mensen die niet hadden gereserveerd werden 1 verdieping naar beneden gestuurd. Naar de bar. Waar veel mensen niet van gediend waren aangezien er ruimte genoeg was in het restaurant. Maar de werknemer gaf aan dat het anders te druk werd voor het personeel. Ze stonden met 2e en nog 2 man in de keuken op 6 tafeltjes.
Hoe de service in de bar was weten we niet want daar zijn we niet geweest.
De bedden lagen goed, de douche was fijn dus dat was allemaal prima.
Het ontbijt was goed verzorgd, alles werd snel aangevuld en voldoende keuze.
Alles bij elkaar hebben wij een leuk weekend gehad. Maar had ik toch net wat meer verwacht vandaar de 4 sterren ipv de 5.
Ooh ja nog 1 tip, wil je Adam in, zet je auto dan alvast bij dit hotel en met de uber (snel en makkelijk besteld via de app) ben je voor 21 euro in het centrum van Adam. Geen gedoe met duur parkeren en je word afgezet waar je maar wilt.
marj0sem
Bijzonder Hotel, vw de aparte uitstraling buiten en binnen. Kamer is goed met de bijzondere douche ervaring. Diner en ontbijt was ook heerlijk. Alleen ik miste een terras buiten omdat je geen balkon hebt op je kamer. want het was een warme dag. Er was geen vergroot Spiegel bij de spiegel voor je make up/scheren. En geen koelkastje voor wat drank koud te zetten .Verder mooie beleving om een kamer op de 14 e etage te hebben, met een geweldig uitzicht. Jammer dat Personeel Engels spreekt tegen Nederlanders. Het was een mooie ervaring, die ik ga delen met Vrienden.
Manon S.
Ga je voor het eerst met je geliefde een nachtje weg? Dan is dit hotel niet geschikt. Toiletgang is niet prive genoeg voor zo'n eerste uitje en de douche staat midden in de kamer. Ben je deze chêne al voorbij dan is het een leuke kamer. Er is geen airco en er kan geen raam open dus het kan snel warmer worden. De locatie is perfect en er is voldoende parkeermogelijkheid.
michaelmW5198XM
Mijn verblijf in Fletcher Hotel Amsterdam van 19 op 20 juli 2025 was ronduit een nachtmerrie en een aaneenschakeling van onacceptabele fouten, met een afschuwelijk dieptepunt.||Bij aankomst kregen we een sleutel voor kamer 1207, die al bezet bleek door vier andere gasten. Een uiterst gênante, onveilige en privacy-schendende situatie. ||Vervolgens kregen we kamer 1205. Eén van de twee liften was defect, wat zorgde voor enorme wachttijden om op de 12e verdieping te komen.||Het absolute schandaal was het bed. Midden in de nacht, na een festival, wilden we eindelijk slapen. Bij het instappen ontdekten we dat het dekbed niet zomaar vlekken had; het zat vol met grote, vieze, bruine vegen en vlekken die duidelijk van een vorige gast waren. Het stonk zelfs! Het was volkomen onacceptabel en misselijkmakend. ||Om 01:00 uur 's nachts stonden we met verbijstering in onze kamer, walgend van het idee om hierin te slapen. We moesten noodgedwongen zelf het dekbed helemaal omdraaien en binnenstebuiten trekken om nog enigszins een 'schone' kant te vinden. Dit is een grove schending van de hygiënenormen en respect voor gasten. Een hotel dient te allen tijde een schoon en fris bed te leveren hierin is compleet gefaald.||Het meest frustrerende is de afhandeling. Na mijn verblijf heb ik op twee verschillende momenten een formele klacht ingediend bij het hotelmanagement (op 21 juli en 2 augustus), inclusief de foto's van dit smerige bed. Beide e-mails zijn volledig genegeerd. Het is onacceptabel dat een serieuze klacht over hygiëne, veiligheid en gebrekkige service twee keer wordt genegeerd. ||De totale kosten waren €241,55, maar de ervaring was een regelrechte aanfluiting en heeft ons verblijf volledig verpest. Ik raad iedereen ten zeerste af hier te verblijven.||Laat dit een waarschuwing zijn: als je een schoon bed en professionele service verwacht, zoek dan verder!
Ilse D. E.
De website is veel belovend echter de realiteit is mineur, desk personeel is onbekwaam en niet behulpzaam, je voelt je niet welkom van de 1ste minuut. De factuur kon niet worden afgedrukt daar moesten we wachten tot de dag nadien🤨 na veel aandringen lukte het dan toch! Kamer was veel te warm, volgens de receptioniste was er geen airco enkel koeling en alle kamers zijn gelijk, dus een andere kamer heeft geen zin. Ik had net betaald maar we konden ons geld niet terug krijgen, zelfs al hadden we de kamer niet gebruikt. Enkel onze valiezen gezet en weggegaan. Hier komen wij nooit meer!
Joel D.
Hotel is verouderd , zeker waar je voor betaald ..
300 euro kwijt 1 nachtje voor een kamer met een parkeerplek waar je voor betalen moet, bijzonder.
Bloed op de muren in het hotel kamer was ook niet heel top,
Ontbijt was aan beleg prima en netjes,
service aan de balie mocht iets vrolijker en misschien ook even vragen hoe het verblijf was..
locatie is wel echt prachtig met mooi uitzicht dus voordelen en nadelen,,
Iedergeval voor 140 euro per nacht was het een goede review geweest omdat je voor dat geld krijgt waar je voor betaald en niet 300
mek F.
Voor een kopje koffie langs geweest. Mooi uitzicht en mooi gebouw. Wel jammer dat we het personeel in de sky lounge moesten opzoeken om te bestellen en vervolgens om na te vragen waar onze bestelling bleef. (15 min voor kopje thee en koffie). Bestelling is uiteindelijk zonder enige communicatie vanuit personeel op tafel geplaatst. We kregen een soort van reactie toen wij als gast bedankte voor de koffie. Wij waren, voor zover we konden overzien, het derde stel gasten in de lounge. Het uitzicht was leuk, de horeca ervaring vele malen minder.
Hoad Financieel Adviesbureau - Amsterdam
Raatgever Advies & Management - Amsterdam
Energie-Zakelijk.nl - Amsterdam
Van Diepen Van der Kroef Advocaten - Amsterdam
Medi Interim Amsterdam zorg uitzend- en detacheringsbureau - Amsterdam
GoStudent - Amsterdam
Schakel & Schrale bv - Amsterdam
Peak Development B.V. - Amsterdam
Taxnow - Amsterdam
De Bruin Bouwbedrijf B.V. - Amsterdam
B & B Boven IJ - Amsterdam
Bed & Breakfast Amsterdam Noord - Amsterdam
Bed and Breakfast Noorderlicht - Amsterdam