- Gastvrij Nederland
- Leidschendam
- Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag - Leidschendam
Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag - Leidschendam
Adres: Weigelia 22, 2262 AB Leidschendam, Nederland.
Telefoon: 703209280.
Website: fletcherhoteldenhaag.nl.
Specialiteiten: Hotel, Fietsverhuur, Evenementenlocatie, Hotel voor langdurig verblijf, Restaurant, Trouwlocatie.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2369 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.
Locatie van Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag
Het Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag is een prachtige locatie voor een overnight verblijf, een gezellig diner of een bijzondere gebeurtenis. Het hotel bevindt zich in Leidschendam, dicht bij Den Haag, op Weigelia 2
Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag
susan de winter
Ik ben afgelopen weekend met mijn kleindochter gaan shoppen in de westfield mall leidsendam, als verrassing zijn we blijven slapen in het fletcherhotel, dit hotel lucht recht tegenover de mall. En omdat wij helemaal vanuit het zuiden kwamen en met de trein, hoefden wij ons niet te jagen om de trein te halen. Zeer vriendelijken onthaal aan de receptie, kamer ruim en schoon, en goede bedden. Over het ontbijt moest ik even nadenken, vond het normaal nooit het geld waard, want ik heb al in verschillende fletchers hotel overnacht. Maar in leidsendam was het ontbijt erg goed. Vers gebakken brood, normale grote broodjes (bedoel geen mini broodjes) maar deze waren schijnbaar verschillende afgebakken net zoals het brood. Het aanbod van beleg was ook goed. Trouwens dit was in het vorige hotel ook goed van fletcher. Alleen als je oud of droogbrood of broodjes hebt vind ik het niet meer lekker. Maar dat was in leidsendam erg lekker. En dan vind ik het, het geld wel waard. Wij hadden een upgrade gekregen aan de waterkant zijde, nou vond ik erg attent van hun. Mocht ik weer gaan winkelen in de westfield mall, ga ik zeker weer naar dit fletcher hotel.
Diny E
Wat een leuke ontvangst aan de balie. Door een kwinkslag van ons, in interactie met de medewerkster, voelden wij ons meteen op ons gemak. Heerlijk.
Ontvangstruimte al gezellig ingericht in kerstsferen.
Kamer keurig netjes incl badkamer .
Koffie en thee faciliteiten aanwezig, waar we goed gebruik van hebben gemaakt.
Parkeerplaats voor het hotel is nog gratis, schijnt volgend jaar te veranderen.
Tegenover het hotel zit de grote mall. Leuk om doorheen te lopen en te genieten van alle verschillende mensen.
Vlakbij de AH, waar we wat lekkere dingetjes voor de avond hebben gehaald.
Kortom, voor ons een aanrader dit Fletcher hotel, vlakbij Den Haag.
sandra walthie
Wij zijn hier afgelopen weekend geweest, De ligging en het personeel in de bar (meneer werkte er pas 3 weken was top).
Maar meneer aan de receptie was waardeloos. Ik weet niet wat er op het beeldscherm te zien was en wil het ook niet weten maar het was zo spannend dat het een paar minuten heeft geduurd vooraleer hij ons überhaupt aankeek om vervolgens zonder goedemiddag te zeggen vroeg onder welke naam hebben jullie geboekt. Wij zo ook een goedemiddag maar hij deed net of hij dat niet hoorde. Toen zei die "oh ik zie dat jullie een update van de kamer hebben gekregen maar dat is omdat het ons beter uitkomt. Leuk komt erg klantvriendelijk over. Wij hadden na het boeken een mail gekregen dat er een evenement was in het hotel en we daar enigszins wat hinder van konden hebben, ik dacht prima leuk als het maar gezellig is. Ik vroeg aan deze meneer is daar veel hinder van zei die "oja daar zal je zeker last van hebben" nou wij dachten we gaan het zien. Toen zij om 22.30 terugkwamen in het hotel zat deze beste heer er nog steeds en nog steeds met zijn ogen gericht op zijn beeldscherm. Hij keek niet eens van zijn scherm op laat staan een goedenavond ook toen we na een drankje in de bar naar bed gingen ook helemaal niks. Ik werk zelf ook in een hotel maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoef niet als de koningin behandelt te worden maar een goedenavond en iets in die trant kan er toch vanaf, je bent tenslotte het visitekaartje van het hotel.
Ook in de ochtend toen we naar het ontbijt gingen kwamen we weer in de lobby waar een dame stond ook zij zei niet eens goedemorgen keek je niet aan niks geen reactie. Bij de ontbijtzaal stond een piepjonge dame die nog net wel goede morgen zei maar smakelijk eten kon er niet vanaf. Ontbijt was verder simpel maar niks mis mee. En bij het uitchecken stak mevrouw haar hand uit om het kaartje in te leveren zonder te vragen hoe ons verblijf was geweest, en dat terwijl er een vrouw naast haar stond die wel aan de gasten vroeg hoe hun verblijf was geweest. Ik vind dit echt niet kunnen je bent het visitekaartje van je hotel. Ik heb ook een review in de welkomthuis mail achtergelaten, ben erg benieuwd of we hier nog iets van horen. Mag het toch wel hopen.
Cindy Vandyck
Bij aankomst vriendelijk ontvangen, we hadden een upgrade van de kamer gekregen omdat onze oorspronkelijke kamer niet beschikbaar was (geboekt via bongo).
De kamer oogde netjes en proper, dikke duim voor de housekeeping.
Heerlijk geslapen in een wel vrij groot bed, het ontbijtbuffet was ook niets op aan te merken, alles werd met regelmaat bij aan gevuld. Keuze genoeg van zoet tot hartig beleg, eitjes en spek, yoghurt, vers fruit, muesli, ... er was meer dan voldoende.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben er echt van genoten.
De parking ligt voor het hotel en is gratis. Je kan ook de tram nemen om bvb naar Den Haag centrum te gaan. Halte is vlak aan het hotel.
En voor de echte shoppers is dit hotel een must, het bevindt zich naast het grootste shoppingcenter van Nederland : Westfield mall of the Netherlands met meer dan 220 winkels.
Nienke Scholten
Parkeerterrein ervoor is gratis, maar in het weekend verschrikkelijk druk door de naastgelegen Mall dat je er niet op of af kan zonder een half uur in de file te staan. Wel leuke winkelcentrum en direct naast tramhalte richting centrum Den Haag. Hotel is erg mooi, ruime kamers en alles was keurig schoon.
Maaike Thierry
Niet overnacht in dit hotel, wel een high tea gehad vanmiddag. Gewonnen bij de vriendenloterij. Je denk te verwachten dat je idd luxe broodjes krijgt zoals in de advertentie staat op de site van dit hotel maar van de etagère die uit drie plankjes bestond, waren en pp 2 “verse” broodjes gemaakt, waaronder een wit puntje met selderij salade en een taaie wrap met tonijnsalade.
De tafels maar met name de stoelen waren al even niet echt schoon gemaakt. Een soepje in een koffiemok gereserveerd Verder waren alle afbakbroodje die rechtstreeks uit de oven kwamen ook kei hard. De jam bij de scone was ook een slappe hap. Nee, voor mij geen high Tea meer bij een Fletcher hotel.
Ook al heb ik deze high tea niet zelf betaald ( niet helemaal waar natuurlijk) maar ik zou hier zelf nog geen euro aan uit geven en het dan ook niet geaccepteerd hebben wat ze ons gegeven hebben wanneer ik hier de €27 zou voor moeten betalen.
Al met al een hele slechte ervaring.
De bediening was wel goed, dat mag dan ook gezegd worden.
Isabelle Luyt-Noot
Net hotel, nette, schone kamers. De douche was lekker warm. Bed sliep goed. Kamers waren alleen heel erg warm. Ik kon de thermostaat niet lager dan 18 graden zetten. Ik werd zelfs kortademig alsof er te weinig zuurstof was. Uiteindelijk maar de balkondeur, die ik al op een kier had gezet, zo'n 30 cm open geschoven. Daarna pas de slaap kunnen vatten.
Manon De Vries
Het hotel oogt aan de buitenkant niet erg aantrekkelijk. Maar binnen is echt heel netjes en gezellig aangekleed.
Personeel erg vriendelijk.
Kamer was wel wat lawaaiig. Of er een ageraat op dak stond.
Voor de rest schoon en netjes. Oja de kussen waren niet zo,maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.