Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill

Adres: Hoogveldseweg 1, 5451 AA Mill, Nederland.
Telefoon: 485477210.
Website: wellnesshotelbrabant.nl.
Specialiteiten: Hotel, Bar, Fietsverhuur, Evenementenlocatie, Hotel voor langdurig verblijf, Restaurant, Wellnesscentrum, Trouwlocatie, Kuurhotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1569 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill

Het Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill, gevestigd aan de Hoogveldseweg 1, 5451 AA Mill, Nederland, is een prachtige locatie voor elke gelegenheid. Met een gemiddelde mening van 4/5 en 1569 recensies op Google My Business, is het duidelijk dat dit hotel zijn bezoekers enthousiast maakt.

Met specialiteiten die variëren van hotel, bar en restaurant tot fietsverhuur, evenementenlocatie en wellnesscentrum, biedt het Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill iets voor iedereen. Het is ook een hotel voor langdurig verblijf en trouwlocatie, en biedt kuurprogramma's aan voor een compleet relaxerend verblijf.

De locatie van het hotel is ideaal, met gemakkelijke toegang tot de omgeving en verschillende attracties. Met een telefoonnummer om snel contact op te nemen (485477210), en een gemakkelijk te bereiken website (wellnesshotelbrabant.nl), is het eenvoudig om meer informatie over het hotel te verkrijgen en een verblijf te boeken.

Het hotel beschikt over moderne faciliteiten, comfortabele kamers en een professioneel team dat zich richt op de wensen van elke gast. Het wellnesscentrum is een echte aanrader, met verschillende behandelingen en een prachtig zwembad. Het restaurant biedt lekkere gerechten aan, en de bar is de perfecte plek om de dag te eindigen.

Als je op zoek bent naar een compleet verblijf met alle comfort en faciliteiten, is het Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill de plek om te zijn. Met zijn gunstige locatie, breed scala aan specialiteiten en professionele service, is het de ideale keuze voor een weekendje weg, een lang verblijf of een bijzondere gelegenheid. Neem nu contact op via de website en boek uw onvergetelijke ervaring

Beoordelingen van Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Amy Vrind
3/5

Wij hebben hier (ondanks alles) een heerlijk weekend gehad met prachtig weer en dat eind Oktober. De kamer was goed, net opgeknapt met thee en koffie aanwezig en zelfs een haar fhone. Super heerlijke douche met 2 douchekoppen. Ontbijt top geregeld, alles vers en werd constant netjes aangevuld.
Er zijn wel een aantal minpuntjes: Het hotel zelf en de kamers worden erg warm als de zon schijnt, we hebben daarom ook 2 nachten met een open raam geslapen. Hierdoor wel last ondervonden van schreeuwende mensen van buitenaf. De matrassen zijn net te groot voor het onderstel waardoor het matras gaat kieperen zodra je een aantal keer draait. Het matras ligt niet stevig op het onderstel. Eerste keer diner in het hotel hebben we bijna een uur moeten wachten op ons eten en drinken, mensen die na ons kwamen werden eerder bediend. Uiteindelijk wel wat van gezegd. Toen kwam ons eten en drinken (want dat was er na een uur ook nog niet) opeens wel heel snel maar was mijn saté koud. De heer die aanwezig was voor de bieding was erg chagerijnig en leek ons ook een beetje te negeren want tafels om ons heen werden wel geholpen. Ook was hij zijn collega erg aan het afsnauwen. De dame die er later bijkwam was wel erg professioneel en heeft gelijk de saté meegenomen en toen kreeg ik wel warm eten. Zij heeft gelijk ook een compensatie getroffen voor het ongemak, erg netjes. Wellness was echt heerlijk maar wel ontzettend druk met mensen van buitenaf. Zo druk dat je soms een bepaald bad of sauna niet eens in kon. Erg jammer, aangezien je toch ruim van tevoren boekt en alles bij elkaar geen goedkoop weekend was. Misschien het aantal bezoekers van buitenaf die alleen voor 1 dag komen verlagen per dag zodat gasten die echt vanuit het hotel komen (en dus al ruim van tevoren hebben gereserveerd) wel ook alle ruimte krijgen. Dit was onze eerste keer dus erop gegokt dat er plek was met de lunch. Was er niet (dus aanrader om dit wel echt te doen) maar kregen toch een plekje bij de openhaard. Door het gedoe met het eten van de avond ervoor kregen we, van de dame die extra was opgetrommeld die avond, toch snel een plekje en konden we alsnog lekker lunchen. Ze herkende ons meteen en zij heeft er wel voor gezorgd dat we ons verblijf uiteindelijk wel als een fijne ervaring kunnen zien. Ik denk wel dat er een chronische tekort aan personeel is bij de bediening en de gast hier wel de dupe van is. Erg jammer maar ondanks dit alles hebben we kunnen genieten. We hebben de 2de avond wel bij 't Centrum in Mill gegeten. Buurman was gesloten voor een privé feest. Aanrader ook wel te reserveren. Ook hier 1,5 uur op eten gewacht maar hiervoor waren we wel gewaarschuwd van tevoren. We kregen bij binnenkomst wel gelijk drinken en hebben het deze avond niet als vervelend ervaren omdat we hierover waren ingelicht. Vrolijk personeel en lekker gegeten. (Foto's van het eten zijn van de 2de avond).

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
MsMartijn224
4/5

Prachtige luxe kamer, van alle gemakken voorzien. Koffie en thee op de kamer. Minpunt: het bed sliep voor geen meter, véél te zacht/ gaf geen steun (of ik sliep in een kuil). Tweede nacht maar dwars geslapen, dat sliep beter. Uitzicht op de binnenplaats/ auto's helaas. Wellness en sporten (per dag te betalen) om de hoek.

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
geliene kramer
1/5

Slecht service. Chagrijnig personeel en bieden geen oplossing. Zeker geen aanrader.
Hadden een luxe kamer met bad maar toen we op de kamer kwamen hadden we geen bad. Werd ons verteld dat we een downgrade hadden gehad… Personeel kon niks doen en moesten de volgende dag maar iets regelen. Heel slecht!

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Beau N

Jammer dat dit gemiddelde hotel uit de bocht vliegt als het om de reactie van een klacht gaat.|We kwamen aan en - hoewel er een centrale reservering en betaling was gedaan door de Traction club, voor welk evenement we daar waren - we toch direct moesten afrekenen. Een vergissing kan worden gemaakt, maar na weken en verschillende e-mails van mij en de organisatie er nog immer geen oplossing is, beschouw ik als een gebrek aan service. |Zaterdagavond kwamen we laat terug en vonden de kamer terug, zoals we hem hadden achter gelaten. Moe en dus geen zin in gedoe, hebben we dat de volgende morgen direct gedaan. Geen andere reactie dan dat ze dat hadden genoteerd.|Pas later na weer een e-mail van mij was de reactie: jammer dat ik niet tevreden was met de schoonmaak.

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Jimmy Nachtegael
4/5

Wij waren gelogeerd in de vernieuwde kamers welke een mooi zicht hadden op het parkje . De kamers waren proper en verzorgd. In het restaurant hebben we lekker gegeten . Bediening was zeer vriendelijk. Wellness druk bezocht , zeker de moeite. Bij het ontbijt was alles ruimschoots aanwezig en voldoende keuze. Wandelroutes in hotel beschikbaar en zeer leuk.

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Marlies Dhont
4/5

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Kamer (incl. badkamer) is nieuw en schoon.
Er stond een grote ventilator om verkoeling te brengen. Dit is wel noodzakelijk, want als het buiten warm is, wordt het behoorlijk warm in de kamer. Ontbijt: alles zag er perfect uit; vers en hygiënisch. Parkeren: je kunt gewoon parkeren op het openbare parkeerterrein. Dat is gratis en ook voor de deur. De 5 euro parkeerkosten zijn niet verplicht en die heb ik ook niet betaald. Locatie: geen bijzondere ligging. Je komt hier om buiten het hotel je te vermaken (wellness, fietsen, wandelen, sporten in de gym enz.). Prima restaurant en zonnig terras om te borrelen of te eten.

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Rinske De Vries
4/5

Prima hotel. Schone kamer, heerlijk bed. Helaas geen koelkastje op de kamer, terwijl we een luxe kamer hadden geboekt. Ik had de koelkast dus absoluut wel verwacht. De airco stond erg koud, gelukkig konden we die uitzetten. Verder top-kamer. Restaurant: we hebben heerlijk gegeten. Goede kok! Ook het ontbijt was goed verzorgd. De welness: druk! Maar: heel schoon en mooi. Tevreden dus.
We verbleven hier ivm een spoedmri in de kliniek naast het hotel. De grote afstand tot thuis deed ons besluiten hier te overnachten. Dat was een goede keus.

Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill - Mill
Daniëla Venturini
4/5

Bij aankomst gastvrij ontvangen, er werd uitgelegd waar het een en ander te vinden was. Genoeg parkeer gelegenheid met de mogelijkheid voor elektrisch laden, je betaald wel 5,- parkeer kosten terwijl de slagboom open staan en iedereen er op en af kan. Wij hadden een ruime kamer met bad en douche apart, dat is zeker een pluspunt. Heerlijk ruim bed. Helaas was het hoeslaken niet strak om het bed deze schoof er steeds vanaf waardoor wij meer op de topper lagen dan op het hoeslaken, hygiënisch vind ik het niet (kan een persoonlijk dingetje zijn). De kamer was niet erg schoon. Vlekken waren te zien op de muur. Zand op het tapijt. Er was op sommige plekken te zien dat er een veeg over het stof is geweest , niet goed afgestoft. Het ontbijt waar je 17,50 voor betaald is echt geen 17,50 waard. Kaas met ingedroogde harde randjes . Harde pancakes en harde droge broodjes. Multivitamine smaakte meer naar water. Je verwacht ook meer keuze als je 17,50 betaald voor een ontbijt. Uit eerdere bezoeken bij Fletcher weet ik dat de keuze overal hetzelfde is maar de kwaliteit was hier wel erg laag. Wij verbleven in het hotel tijdens de verbouwing van de wellness. Ik denk dat mocht je een keer hier bij de wellness zijn dat dit hotel een leuke aanvulling is. Op 20 minuten rij rafstand zit een Mac, kfc, subway en een aardbeien drive in (aanrader). De jumbo, Kruidvat, albertheijn, hema op een kwartier rij afstand dus alles mooi dichtbij. Op 10 minuten loop afstand een leuke dorpsstraat met een ijssalon, pizzaria (aanrader) en andere leuke restaurantjes. Als ik eerdere revieuw lees zie ik een aantal opmerkingen over de schoonmaak , ik denk dat dit een puntje is om op te letten. Wij hebben ons vermaakt & dat staat voorop. De gastvrijheid stel ik erg op prijs.

Go up