- Gastvrij Nederland
- Den Haag
- Grand Hotel Amrâth Kurhaus - Den Haag
Grand Hotel Amrâth Kurhaus - Den Haag
Adres: Gevers Deynootplein 30, 2586 CK Den Haag, Nederland.
Telefoon: 704162636.
Website: amrathkurhaus.com
Specialiteiten: Hotel, Bar, Restaurant.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 5565 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.
📌 Locatie van Grand Hotel Amrâth Kurhaus
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van het Grand Hotel Amrâth Kurhaus in Den Haag, geschreven in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Grand Hotel Amrâth Kurhaus
Leroy L.
Voor een Grand Hotel van 5 sterren zijn er een aantal dingen die mij toch tegenvallen. Desalniettemin blijven de locatie en het hotel prachtig.
Het eerste wat mij opviel was de "automatische" draaideur bij de entree van het gebouw. Deze draait niet uit zichzelf en moet je zelf duwen. Er zijn geen handvaten, dus moet je op het glas duwen. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand die slecht ter been is, of met de rolstoel naar binnen wil deze deur makkelijk kan bedienen...
Vervolgens de slechte bereikbaarheid van het internet. Je bent wel verbonden met de WiFi, maar de WiFi heeft zelden toegang tot het internet. De WiFi is dus nutteloos...
We hebben een kamer voor 3 personen gereserveerd. We hebben 2 hele mooie tweepersoonsbedden gekregen. Echter hebben we maar accessoires voor 2 personen gekregen. Maar, er lagen wel 4 paar wegwerpslippers op de bedden... Hier klopt iets niet helemaal...
Het gebouw zelf is prachtig en op een super mooie locatie. Het hotel heeft een zwembad, alleen is dit te klein voor een hotel van dit vormaat. Met de kleine waterval kraan is het net wat leuker dan een bad in de achtertuin.
De netheid van het hotel is on-point, alleen hebben we in onze kamer nog wel een gebruikte sok gevonden. De kamer zelf is mooi ingericht met knusse bedden en meubilair. De badkamer is heel mooi met een fijne douche-badcombinatie.
Het hotel heeft roomservice. Het gebruikmaken van roomservice is bijna even duur als een hoofdgerecht van de menukaart, wat er dus voor zorgt dat het lijkt alsof er iemand extra eten heeft besteld.
De toegang tot het strand is geweldig, met een mooi groot terras waar je uit de wind kan zitten. Je hebt een fantastisch uitzicht op de zee vanaf het terras. Ook kan je vanaf het terras een restaurant bezoeken.
In de omgeving is genoeg te doen: Toegang tot de Pier, het strand en diverse musea en restaurants.
Dit hotel is zeker een aanrader, alleen zijn de details niet fijn genoeg om waardig te zijn voor 5 sterren.
Iva D. E. S. R.
Ze maken misbruik van de status en roem van het hotel maar de service is slecht en voelt zelfs als oplichterij!
Wij waren van eerste paasdag tot tweede paasdag in het hotel voor 1 nacht.
Ons was verteld dat we een executive kamer moesten boeken omdat we onze hond mee wilde nemen maar wij wilde ook zeezicht maar dat was geen probleem volgens de Engelstalige receptioniste aan de telefoon.
Toen wij wilde inchecken raakte wij in discussie met een Engelstaige manager die zei dat we 429,- voor de kamer moesten betalen en 40,- voor hond moesten betalen zoals afgesproken maar we moesten ook nog 85,- cleaningskosten betalen.
Wij snapte niet dat we naast de 40,- voor ons hond ook nog 85,- cleaningskosten voor ons hond moesten betalen maar discussie was niet mogelijk!
We kregen alleen een mini korting van 10,- voor het parkeren wat normaal 49,- kost was het voor ons 39,- voor het parkeren en kregen als goedmakertje welkomstdrankjes naar keuze maar een glaasje champagne was niet mogelijk terwijl we dat bij andere goedkopere wellness hotels altijd krijgen bij aankomst.
Bij aankomst op de kamer bleek het echt geen luxe kamer te zijn en waren de ramen vies we vroegen meteen een schoonmaakster de ramen schoon te maken ze zou er een notitie van maken.
Het balkon lag onder de meeuwen strond en zelfs de balkon stoelen zaten onder de strond!
Er lag geen vloerbedekking dus wij begrepen de extra cleaningskosten van 85,- voor ons hond totaal niet bovenop de 40,- die we ook al moesten betalen voor ons hond!
Maar discussie was niet mogelijk!
Tot ons schrik zagen we dat we voor het zelfde geld 429,- kamer+ 125,- hond ook een suite hadden kunnen krijgen!
Dit is van te voren ook niet naar ons gecommuniseerd anders hadden we de hond naar een persion gebracht als we het paar weken eerder hadden te horen gekregen.
Toen we naar beneden wilde om met ons hond gezellig over de boulevard te gaan wandellen en om een hapje te gaan eten aan het strand moesten we wel 15min. wachten op een lift omdat er 1 lift kapot was en zo was dat ons heel verblijf steeds 10 tot 15 min. wachten op de lift!
Andere hotelgasten hadden er ook duidelijk last van.
De sauna en stoombad waren oke maar vol met mensen omdat er mensen van buiten het hotel van de sauna gebruik mogen maken tegen betaling.
Er was daardoor geen mogelijkheid de handdoeken en badjassen fatsoenlijk op te hangen! Ook de zeep bij de douches was op!
Het zwembad op de foto's lijkt groot maar is in werkelijkheid een heel klein mini zwembadje !
Heel de avond was er geen plek in het zwembad om te zwemmen omdat vaders hun klein kinderen er leerde zwemmen en moeders met boerkini het zwembadje bezet hielden!En je werd er letterlijk weggekeken.
Het ontbijt was goed en veel keuze maar heeft een heel goedkoop massaal uitstraling van een goedkoop all inclusive resort en het ergste was dat er bijna geen tafeltjes vrij waren te kunnen gaan zitten ontbijten!
Om 11u moesten wij uitchecken maar waren 15 min te laat vanwege de kapot lift!
En we werden onbeschoft benadert door de parkeerwachter dat we meteen uitchecktijd moesten vertrekken met ons auto en we eigenlijk al te laat waren, terwijl wij nog even 30 min met ons hond wilden wandellen.
We kregen max 20min en dan moesten wij echt vertrekken!
We voelen ons opgelicht en gaan vanaf nu nooit meer naar een hotel in Nederland.
We zijn halfjaar terug in Chauteau Gerlach geweest in Valkenburg waar we voor rond de 350,- een veel luxere meer chique kamer hadden en betere vriendelijkere service met groot zwembad maar ook klein sauna.
Wij gaan bijna elke maand naar een wellness hotel in Deutschland of Luxembourg waar ons hond ook welkom is voor 15,-en hebben we tussen de 250,-/350,- een prachtige suite en 10x zo mooi sauna's+stoombaden+ groot zwembad+10x zo goed service en gastvrijheid in mooi natuur tussen de heuvels!wat voor ons vanuit de regio Eindhoven ook maar 2 uurtjes rijden is!
Ik probeerde net nog het Kurhaus te bellen om een Nederlandstalige manager te spreken maar dat was absoluut niet mogelijk!Kreeg alleen Engelstalig personeel aan de telefoon en moest een mail sturen.
151willemn
Initieel boekte ik twee executive kamers en dit werd bevestigd. toen we erachter kwamen dat deze kamers een bad hebben in plaats van een inloopdouche vroegen we om de inloop douche optie, dit kregen we als antwoord ===Maar de Executive kamers hebben geen douche, alleen een bad. We kunnen u echter een Superior Land View kamer aanbieden, die beschikt over een ruime inloopdouche die zowel groot als comfortabel is en een twin bed waar u om vroeg. Deze kamers bevinden zich op de eerste verdieping. . HOUD ER REKENING MEE DAT JE VOOR DE SUPERIOR KAMERSMINDER BETAALT DAN VOOR EEN EXECUTIVE KAMER |Ik heb deze downgrade geaccepteerd voor 2 kamers. Toen we incheckten kregen we eerst weer kamers met bad op de 4e verdieping en dat werd uiteindelijk gecorrigeerd voor 2 kamers op de 1ste etage bij afrekening bleek dat we wel de downgraded kamers kregen maar NIET DE DAARBIJ BEHORENDE PRIJS . Ik heb uiteindelijk € 100 korting gekregen maar heb nog steeds circa € 150 teveel betaald Ik vindt dit schandalig voor een 5 sterren hotel. Een ander voorbeeld vanaf dag 1 heb ik gezegd mijn vrouw moet glutenvrij eten . Aangekomen in de ontbijtzaal gelijk besteld . Het duur 35 minuten voor er 2 G.V. broodjes werden geleverd.
Michiel H. (.
Wat een perfect voorbereide overnachting was werd door de service en communicatie toch best verstoord. Speciaal arrangement geboekt inclusief late checkout, ontbijt op bed en ook direct aangegeven dat we om 12.00 willen inchecken. Ook telefonisch heb ik nagebeld en dat kon zeker. Eenmaal gisteren aangenomen om 12.00, blijkt de kamer pas na uren klaar te zijn. De kamer was verder wel netjes, en de champagne, wijn etc. was aanwezig. We hadden bij ons arrangement ook ontbijt op bed geboekt. Ipv de afgesproken tijd van 10.30 stonden ze al om 10.00 voor de deur. Ook zonder koffie. Ontbijt was verder prima, koffie werd na gebracht.
Om 11 uur werden we weer gestoord(waarom dan die bordjes)... voor de mini bar aan te vullen. En om 1200 nogmaals op de deur geklopt...dit keer met de opmerking dat we te laat zijn met uitchecken. Dat terwijl we serieus veel extra betalen voor ontbijt op bed en late checkout.
Bij de receptie dit gemeld toen we netjes voor 13.00 uitchecktte.... kwam er 0 reactie op, alleen :checkout is klaar. Dat is niet de service die ik verwacht van zo'n duur arrangement.
Chaya C.
Naam Kurhaus is groot. Maar de hotel heeft echt een renovatie beurt nodig. Je betaald voor de naam en ja locatie, zo bijzonder is het niet. Ze mogen de kamers wel gaan opknappen en luxer maken. Scheveningen als locatie heb je ook andere luxere hotels en met ruimere kamers. Normaal heb je balkon om te roken. Hier krijg je een fixe BOETE als je op de balkons gaat roken. Dus rokers opgelet!!
Henk V. B.
Een nacht in het Kurhaus, een stukje geschiedenis waar je voor wilt betalen. Locatie en ambiance zijn dan ook top!! Alleen houdt het daar ook wel op. Je besteld een kamer met een ligbad en krijgt vervolgens een douche. Kan gebeuren dus even naar de receptie voor een oplossing. Helaas komt de service daar niet verder dan een welkomstdrankje. Enfin de zon schijnt we willen het strand op dus laten ons hier maar mee afschepen. 4x hebben we geprobeerd dit welkomstdrankje te innen maar 4x was dat helaas op die plek even niet mogelijk, of we later nog eens wilden proberen. De mensen hier, op een enkele nieuweling na die nog niet genoeg gedrild is, zijn arrogant en weten niet wat service is. Tevens zijn de kamers blijven hangen in de jaren 90 of had de stylist gewoon een slechte smaak. Vergeet ik nog bijna de haren in de sauna en de slechte afwerking van het hotel. Hopelijk komt er iemand bij Amrath die inziet dat ze de verantwoordelijkheid hebben voor dit stukje geschiedenis van Nederland en hier wat aan gaat doen.
martinwZ3255FT
Voor de verjaardag van mijn vrouw boekte ik een verblijf in het iconische Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Helaas werd deze bijzondere gelegenheid overschaduwd door een opeenstapeling van fouten:|– Inchecken onmogelijk door een software-update|– Een toekomstige boeking (voor oud & nieuw) werd zonder mijn toestemming al twee keer afgeschreven|– Slechts één van de twee bedragen is teruggestort – na een week is de afschrijving van mijn creditcard nog steeds niet terug|– En… geen enkel excuus of actieve opvolging vanuit het hotel|De ervaring? Zonde. Want ondanks een fijne kamer en vriendelijk personeel, verdween het vakantiegevoel in een kluwen van administratieve fouten en onduidelijkheid.|Ik deel dit omdat ik geloof in transparantie én in het belang van goede service. Een mooi gebouw is geen excuus voor slechte processen.|🧠 Gastvrijheid is niet wat je belooft, maar wat je waarmaakt.|Heb jij weleens een hotelervaring gehad die zakelijk perfect oogde, maar menselijk compleet faalde?
janosh A.
Hier is een mogelijke review voor jullie verblijf in het Kurhaus Hotel in Scheveningen:
Ons verblijf in het Kurhaus Hotel was teleurstellend. We hadden een suite geboekt voor een rustig weekend in het laagseizoen (februari), maar tot onze grote frustratie was er extreem luide muziek van een bar buiten, en dat tot laat ‘ ‘s avonds. De muziek was niet alleen storend, maar ook nog eens van slechte kwaliteit. Absoluut niet wat je verwacht van een luxe hotel.
De kamer zelf was prima, maar de ervaring werd verder verpest door de trage en onbehulpzame bediening in het restaurant. Gezien de prijs van de suite en de reputatie van het hotel, hadden we een hoger niveau van service en comfort verwacht.
Dit had gecommuniceerd moeten worden naar gasten die speciaal voor rust en ontspanning komen. Zeker geen aanrader als je wilt uitrusten! Schandalig dat dit in een vijfsterrenhotel kan gebeuren.
Voor de rest is de welness wel een aanrader en is er vlak aan het hotel een tramhalte met een snelle verbinding tot Den Haag centrum.
Lounge Li - Den Haag
CD-Partyservice - Den Haag
Scheveningen Side - Den Haag
Patagonia Beach - Den Haag
Old Fashion Den Haag - Den Haag
Kantoor 1643 - Den Haag
Bar Awet - Den Haag
COC Haaglanden - Den Haag
Club Gewoon - Den Haag
Habesha Bar and Restaurant - Den Haag
Marius Wijncafé - Den Haag
Gold Bar - Den Haag
Café Bartine - Den Haag