Hof Wonen - Den Haag

Adres: Loevesteinlaan 627, 2533 BG Den Haag, Nederland.
Telefoon: 704128282.
Website: hofwonen.nl
Specialiteiten: Woonstichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 212 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

📌 Locatie van Hof Wonen

Hof Wonen Loevesteinlaan 627, 2533 BG Den Haag, Nederland

⏰ Openingstijden van Hof Wonen

  • Maandag: 08:30–16:30
  • Dinsdag: 08:30–16:30
  • Woensdag: 08:30–16:30
  • Donderdag: 08:30–16:30
  • Vrijdag: 08:30–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Hof Wonen, gevestigd aan Loevesteinlaan 627, 2533 BG Den Haag, Nederland, is een bekende woonstichting die zich heeft gespecialiseerd in het vergemakkelijken van het vinden en huren van geschikte woonruimte voor mensen met een beperking of chronische ziekte. Het bedrijf heeft een ruim aanbod aan verschillende woonvormen, waaronder appartementen, huurwoningen en groepswoningen, die allen voldoen aan de specifieke behoeften van hun klanten. Het belangrijkste doel van Hof Wonen is om kwaliteit, begrip en service te bieden aan mensen die ondersteuning nodig hebben bij het vinden van hun ideale woonruimte.

Om ervoor te zorgen dat iedereen toegankelijk is, heeft Hof Wonen een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parking. Dit toont hun inzet voor het creëren van een inclusieve omgeving waar iedereen zich welkom en verzorgd voelt.

Bovendien heeft Hof Wonen een uitstekende reputatie onder hun klanten. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 2.4/5 op basis van 212 recensies op Google My Business. Dit getuigt van hun sterke service en zorgvuldige aandacht voor de individuele wensen van hun klanten.

De locatie van Hof Wonen in Den Haag maakt het makkelijk om te bezoeken en te informeren over hun diensten. U kunt hen ook bereiken via hun telefoonnummer, 704128282, of door een bezoek te brengen aan hun website: hofwonen.nl.

In conclusie, Hof Wonen is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar hulp bij het vinden van een geschikte woonruimte. Hun specifieke aandacht voor de behoeften van mensen met een beperking of chronische ziekte maakt hen uniek in hun branche. Met hun uitstekende beoordeling en gemakkelijke toegankelijkheid, is het zeker de moeite waard om contact met hen op te nemen via hun website of telefoon, om te ontdekken hoe ze u kunnen helpen bij het vinden van uw ideale woning.

👍 Beoordelingen van Hof Wonen

Hof Wonen - Den Haag
Floor
1/5

Zeer slechte woningbouw, communicatie vanuit deze woningbouw is ronduit slecht.
Reparatie en onderhoud word continu uitgesteld of provisorisch opgelost. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en veel afdelingen werken compleet langs elkaar heen.
Komen 3 jaar na dato eindelijk een keer met de afrekening voor warmtekosten terwijl deze al 2 jaar eerder bekend waren bij de VVE ( huur/koopcomplex mix hier).
Al 4 jaar bezig om dubbelglas voor de woning te realiseren, maar het contact tussen de VVE beheerder en Hofwonen is uiteraard ook zeer slecht, dus Hofwonen zegt gewoon "wij krijgen geen contact met de VVE dus als u nog dubbelglas dan moet u er zelf maar achteraan."

Vooralsnog is de enige communicatie die zij op orde hebben de huurverhoging elk jaar, die komt keurig op tijd binnen en de verhogingen zijn behoorlijk. De prijs/kwaliteit verhouding laat in ieder geval behoorlijk te wensen over.

Hof Wonen - Den Haag
Daughter O. T. K.
1/5

Ik krijg iedere dag door de ventilatie heen, de lucht van mijn buren. Wiet, etensgeuren en sigarettenrook. Als niet-roker is dit vreselijk. Hof gebeld, doet hier niks aan. 'Ja we kunnen mensen niet verbieden in hun huis te roken.' Oke.. waarom doe je dan alsof dit een rookvrij gebouw is en dat dit de regel is? Complete bullshit.
Dan was het feest nog niet compleet, de badkamer zit vol schimmel en hoe veel je ook boent, dit komt steeds terug door de slechte ventilatie.
Daarnaast komt er regelmatig een rioolgeur door de afvoer, wat het hele huis doet stinken. Bel je dan Hof en hun rioolreiniging organisatie, dan duurt het MEER DAN 9 DAGEN voor ze eens langskomen. (Correctie, de afspraak werd 3 x afgezegd voor er iemand langskwam, na drie weken wachten) Dit betekent dat ik, nu ik zwanger ben en al nauwelijks kan eten door de misselijkheid, ook nog eens 9 dagen in een huis moet zitten waar het als riool ruikt. Probeer dat maar eens vol te houden wanneer je reuk 10 x zo sterk is door de zwangerschap.
Fijn Hof, thanks for nothing.

Hof Wonen - Den Haag
B A.
1/5

Gewoon al 4 dagen een verstopte afvoer in de keuken monteur kan pas over een week komen. Ze willen absoluut geen spoed afspraak maken

Hof Wonen - Den Haag
Santosh P.
1/5

Huurders worden niet serieus genomen als er klachten of problemen met de woningen zijn! Hof wonen en KBK Thijsse bouw spelen onder een hoedje en sturen bewoners telkens van kastje naar de muur! Ben nu al bijna een maand bezig ivm lekkage dak en muur en er is al 3 keer iemand langs geweest om dezelfde probleem te bekijken, na hun korte bezoekje hoor je niets meer van hun wat de oorzaak van de lekkage is en wat er gedaan zal worden en waar je moet zijn voor de schade. De bewoners worden gewoon (ook met feestdagen) in de kou gezet!

Na navraag bij de buren blijkt dat ze dezelfde problemen ervaren met hof wonen en KBK. Zo blijkt dat de boven buurman al 2 maanden bezig is met de problemen met de lekkage en dat de beneden buurvrouw met winkel al 4 maanden geleden de lekkage problemen heeft aangegeven en nu met enorme schade zit doordat klanten wegblijven omdat de muren en plafond ook zijn gaan rotten, schimmelen en de huurruimte muf ruikt en zelf de plafond naar beneden is gaan vallen. Zij heeft zo vaak gebeld met hof wonen men KBK, maar ook zij wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niet geholpen! De schade is opgelopen en de lekkage verergert door de te trage handelen van hof wonen en KBK. Dit had voorkomen kunnen worden!!!

De huurders kunnen door de problemen niet goed gebruik maken van het gehuurde woning en huur genot, terwijl de huur gewoon wel elke jaar weer wordt verhoogt!

Het is duidelijk te zien dat de lekkage is veroorzaakt door slechte onderhoud van het dak en buitenmuren/kozijnen door hof wonen, en ze doen er niets aan terwijl de schade oploopt!

Je ziet intussen wel een vrouw van hof wonen langs gaan bij buren om hun te wijzen wat wel en niet mag en zonder gezamenlijke overleg met huurders vrijheidsbeperkende maatregelen nemen zoals het plaatsen van hekken in de gezamenlijke achtertuinen en sloten vervangen zodat bewoners er geen gebruik meer van kunnen maken op bepaalde tijden. Ik heb daarover enkele jaren geleden een mail gestuurd naar hof wonen en tot nu to geen reactie gekregen.

Hof Wonen - Den Haag
Shaii R.
3/5

Update reactie op bericht: in plaats van te zoeken naar een oplossing. Luister naar de huurder en zorg voor een oplossing. Ik hoef niet te zoeken, het probleem was makkelijker gevonden.

Dit is ernstig. Betreft een seniorenflat waar de enigste (smalle) deur defect is. Zie foto. Via de fietsenstalling moet men naar binnen. En er zijn mensen die tevens een scootmobiel hebben laatstaan geen kracht om een deur te openen, vandaar de bediening aan de muren (binnen). Geen camera's, gratis toegang voor onbevoegden en inbrekers. En er wordt doodleuk professioneel een blaadje neergezet met een professioneel handgeschreven instructie. Tevens geen budget voor een camera, maar de huurverhoging vind jaarlijks plaats en je ziet er niks van terug. Leuk.

Update: situatie binnen een week opgelost. Nu automatische deuren. Enkel van buiten nog een passende oplossing

Hof Wonen - Den Haag
Annelies
1/5

Slechte wooncorporatie. Zit al 6 jaar in de schimmel. De reden die ik te horen krijg? Beter ventileren en kachel aan.
Rooster van mij en me man staan hele dag open. Slaapkamer dochter van 7 maanden staat open wanneer zij uit bed is. Lachen staat aan op 18 graden. Maar advies : nog beter ventileren. Dus ramen moeten ook open. ( Geweldig ook in de winter en lekker koud ook als gevolg dat me dochter continu ziek is en koorts als gevolg )
Andere woorden waren ook letterlijk, mevrouw het probleem ligt bij u! U moet beter u best doen.
Kitranden in de badkamer moesten opnieuw, monteur heeft letterlijk gezegd mevrouw het vocht is naar de kruip ruimte gegaan en daar zou wellicht nog wel eens je schimmel vandaan kunnen komen. Want bij de voordeur hebben we er ook last van.

Het grappig is toen wij in 2017 kwamen wonen en nog geen brand hadden gehad in huis hadden we nergens last van. Stonden de roosters ook elke dag open. Maar de kachel stond nooit aan.

Ik betaal een vermogen aan een huis met gebreken. Al 6 jaar lang.

Hof Wonen - Den Haag
AAN
5/5

De heer José achter de balie heeft ons enorm vriendelijk geholpen wat betreft het afleveren van de sleutel. Wel een belangrijke note, meneer Rishi moet zijn zaken beter regelen. Afgelopen dagen worden er afspraken gemaakt en het personeel moet uitzoeken en puzzelen naar oplossingen. Ook lijkt het voor de klant alsof Rishi niet doorgeeft wat voor afspraken er worden gemaakt. Toen we daar aan kwamen zag ik dat de jongeman achter de balie niet wist waar het over ging. Desondanks is het goed geregeld door zijn medewerkers! Dat mag echt gezegd worden.
De vijf sterren zijn voor het personeel, niet voor de afhandeling van Rishi

Hof Wonen - Den Haag
Wesley N. D.
1/5

Al meerdere malen gesjoemel gehad met de servicekosten die uit het niets honderden euro’s (!) meer zijn dan was afgesproken. Hulp bij oplossen is daarna ook nog teveel gevraagd. Niet best!

Go up