- Gastvrij Nederland
- Kaatsheuvel
- Hotel 't Peperhuys - Kaatsheuvel
Hotel 't Peperhuys - Kaatsheuvel
Adres: Peperstraat 8, 5171 EC Kaatsheuvel, Nederland.
Telefoon: 416782565.
Website: peperhuys.nl
Specialiteiten: Hotel.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 192 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.
📌 Locatie van Hotel 't Peperhuys
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Hotel 't Peperhuys, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde elementen en
👍 Beoordelingen van Hotel 't Peperhuys
Ramon D. V.
ontbijt ruimte en het ontbijt was niks op aan te merken, alles tiptop verzorgd.
Helaas kloppen de recensies op Google e.d. helemaal, kamer zijn ruim maar slecht onderhouden, idd geen raam die open kan voor lekker door te luchten, de douche is groot en van alle gemakken voor zien, zelfde de schimmel daar, door de hoge luchtvochtigheid in de badkamer en een afzuiging die te wensen overlaat ziet men overal schimmel zitten en niet alleen in het douche gedeelte maar ook in de rest van de badkamer. Gewoon overal schimmel en dat is niet van een dag, een flinke schoonmaak daar zal wonderen doen maar ik geloof dat daar niet de motivatie voor is, net zoals de rest van de kamer, slecht onderhouden, overal beschadiging en strepen van gebruik van de kamer, en ook dat is niet van 1 dag.
Personeel is op momenten best wel bruut en kort af. Bij aankomst belde in dat we het kluisje niet open kregen van de sleutel van de kamer "receptie" en dat was het wat we hoorde en toen ik aangaf dat ik het kluisje niet open kreeg hoorde ik wat gemompel en daarna ik om er aan.
bij aankomst kreeg ik het verwijt dat ik het knopje naar beneden moest drukken van het kluisje en daarna weer een hoop gebrabbel en toen de eigenaar weg liep brabbelen hij nog wat en draaien tijden het praten zijn hoofd weg en liep weg en riep nog wat in de verte.
Persoonlijk vind ik dat de naam Hotel niet passenlijk is op deze accommodatie, de definitie van een hotel is dat er fysiek een receptie is die je als gast netjes ontvangt, de mogelijkheiden geeft tot minimaal 3 maaltijden perdag en evt. een bar gedeelte waarmee evt. een drankje kan doen. Niet een eigenaar die zijn accommodatie als zijn privè ruimte en zijn karaoke kunst laat horen zodat iedereen er van kan genieten. Dus het is in mijn ogen geen Hotel en dus niet op dat prijs niveau niet het geld waar. Je mag verwachten als je de kamernachten voor die prijs aanbied dan mag je ook verwachten dat je in een nette kamer mag komen en geen af geleefde ruimte waar geen aandacht aan wordt besteedt.
Rick S.
Ideale uitvalsbasis voor families voor een dagje Efteling! Onder de vriendelijke nieuwe eigenaar Kevin (sinds 1 april 2025) zijn alle kamers helemaal verbouwd en opnieuw ingericht — erg fijn! Kevin was bovendien erg behulpzaam bij onze speciale verzoeken, en kent de omgeving goed.
Bram
Wat een mooi en schoon hotel is dit. Op loopafstand van De Efteling en een heerlijk ontbijt is het ideaal om met ons gezin te verblijven! Wij hebben genoten van ons verblijf.
Lisa B.
Het liefste 0 sterren, ONVRIENDELIJK PERSONEEL - NIET HEEN GAAN||Werk zelf in een hotel en boek vaak hotels, maar dit nog NOOIT mee gemaakt !!!||Ons verblijf bij Hotel 't Peperhuys was zeer teleurstellend. Bij aankomst ontbrak de beloofde fles bubbels, en toen er uiteindelijk een fles wijn werd gebracht, was de houding van de medewerker onprofessioneel en niet vriendelijk. Later die avond stapte mijn partner op glasscherven in de kamer, wat leidde tot een verwonding aan zijn voet. Toen we het glas onder het bed zagen, ontdekten we grote stukken glas en stof, wat aantoonde dat de kamer niet goed was schoongemaakt.|De volgende ochtend, toen we dit bij de receptie meldde, werd er totaal geen begrip of excuses getoond. De medewerker wuifde het weg en gaf aan dat “dit in hotels weleens voorkomt.” Dit was onacceptabel, aangezien het glas gevaarlijk was en een wond heeft opgeleverd.|Ook het ontbijt stelde erg teleur: er was slechts een beperkt aanbod van broodjes met alleen zoet beleg en een koud ei. Er was geen buffet zoals verwacht, en de houding van de medewerker tijdens het ontbijt was allesbehalve gastvrij. Ik voelde me zelfs ongemakkelijk om iets te vragen waardoor ik mijn vriend vroeg terwijl ik normaal erg sociaal ben.|Bij het uitchecken werden we opnieuw onvriendelijk behandeld. De meneer klopte als eerste rond 11:00 uur op de deur met de mededeling dat we nu de kamer uit moeten (wat we begrijpen we waren al ready alleen snel even tandenpoetsen). Toen we even later daadwerkelijk uitcheckten, werden we niet welkom geheten maar kregen we direct een opmerking over de nog openstaande toeristenbelasting zonder de vraag hoe het verblijf was. Ook tijdens het melden van het incident met het glas werd er geen verantwoordelijkheid genomen en kregen we geen enkele vorm van begrip of excuses! Dit had ik wel gewaardeerd, maar dat was te veel voor meneer.|Ons verblijf was verre van leuk en heeft onze ervaring flink negatief beïnvloed. De slechte service, onhygiënische kamer en onvriendelijke houding van het personeel maken dat ik dit hotel absoluut niet kan aanraden. erg zonde, voor de prijs zeker wat anders boeken !!!
̊* S. ?.
Personeel/eigenaars zijn erg onvriendelijk en asociaal. We hadden bij aankomst in onze kamer tickets voor de efteling, wat we ook hadden verwacht. Bij het uitchecken werd ons toen verteld dat de tickets niet van ons zijn en we ze terug moeten geven. Miscommunicatie of fouten kan altijd gebeuren, maar er werd geen excuses gegeven of uitleg. Ik heb ze ook gelijk teruggegeven maar vroeg wel om een beetje uitleg en meneer antwoord dat ik een "te lage prijsklasse" koos. Nogmaals wij hadden wel tickets verwacht voor de efteling bij onze bestelling, maar ben niet in discussie gegaan met deze meneer omdat ik aan alles kon merken dat er geen fatsoen in hem zat. Ook is de kamer erg stoffig en lagen er gebruikten doekjes op de vloer bij aankomst? We hebben nog steeds stof op onze kleding. Wordt dus niet goed schoongemaakt. De sleutel voor onze kamer hebben ze in een kastje gedaan aan de buitenkant van het gebouw. Dat kastje zat open, iedereen kon hem dus pakken. Kamernummer en alles stond ook op de sleutel. Dat verbaasde ons. Kom zeker niet meer terug.
Jerney E.
Fijn hotel. Aankomst was wat verwarrend, mail die ik gekregen zou moeten hebben heb ik nooit ontvangen dus stond voor een dichte deur. Na 10 min bellen werd ik geholpen en kreeg ik de code voor de sleutel.
Kamer was mooi, ruim en schoon.
Hing maar een halve rol toiletpapier (ook niks extra’s), douchegel was leeg en lampje op het bureau deed het niet. (Dit was blijkbaar al bekend) Koffie creamers waren keihard, vergeet ik nog te zeggen bij de receptie.. Mijn dochter kreeg een mooie knuffel bij het ontbijt. Ontbijt was ook erg lekker, precies goed eigenlijk! Bijna 5 sterren waard!
Jadey V.
De kamers waren erg ruim en heel breed.
Het zoeken naar een parkeerplaats was wel wat lastiger omdat er geen duidelijke instructies waren, maar je kan de auto gewoon op terrein zetten.
Ontbijt was ook super verzorgd.
Persoon was heel vriendelijk.
Goed hotel!👍
Milan
Bij aankomst lagen er gebruikte doekjes op de grond. Ik zou niet op het bed gaan liggen met je kleren want het stof krijg je er niet meer vanaf. Met het ontbijt is alles heel droog en oud het enige verse is het sinasappelsap. Voor de rest zijn de personeel/eigenaars heel asociaal en onvriendelijk maar dat is al bekend blijkt uit andere reviews.
Het Poorthuys - Kaatsheuvel
Hotel Emilia Kaatsheuvel - Kaatsheuvel
B&B Roodkapje - Kaatsheuvel
Brabants Genieten B&B - Kaatsheuvel
Bed & breakfast "Natuurlijk" - Kaatsheuvel
Bed & Breakfast De Olm - Kaatsheuvel
DreamZzz Boutique Bed & Breakfast Kaatsheuvel - Kaatsheuvel
Landal Kaatsheuvel - Kaatsheuvel
Efteling Wonder Hotel - Kaatsheuvel
Hotel de Joremeinshoeve - Kaatsheuvel
GuestHouse Hotel Kaatsheuvel - Kaatsheuvel
Vakantiehuis in Kaatsheuvel met bubbelbad - Belvilla by Oyo - Kaatsheuvel
Villa Pardoes - Kaatsheuvel