IJsselplein - Capelle aan den IJssel

Adres: Prins Constantijnweg 2, 2906 ZC Capelle aan den IJssel, Nederland.
Telefoon: 102585000.
Website: ysl.nl
Specialiteiten: Koffiebar.
Andere interessante gegevens: Ter plaatse eten, Geweldige theeselectie, Lekkere koffie, Rolstoeltoegankelijke parking, Koffie, Toilet, Gezellig, Informeel.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 5 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

📌 Locatie van IJsselplein

⏰ Openingstijden van IJsselplein

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van IJsselplein, in een formele en behulpzame toon, geschreven in het Nederlands, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van IJsselplein

IJsselplein - Capelle aan den IJssel
Peter P.
2/5

Vaak zeer slecht eten voor onbeschoft hoge prijzen. (Broodjes filet américaine (6,75), Pizza met keiharde bodem (terug gebracht), ongeïnteresseerde bediening, toiletartikelen haast twee keer zo duur. Geen reclame voor het IJsselland ziekenhuis.

IJsselplein - Capelle aan den IJssel
Robert
1/5

Natuurlijk zijn horecagelegenheden in een ziekenhuis anders dan daarbuiten maar zoals het in het IJsselland Ziekenhuis gaat is het toch echt anders dan bij de meeste andere vergelijkbare gelegenheden.... ....Uit nood geboren ben ik zeer regelmatig te gast geweest bij danwel met mijn vrouw in dit ziekenhuis....het restaurant IJsselland heeft werkelijk een formidabele locatie midden in de centrale hal en is en oogt goed onderhouden....ook zit er een kado winkel bij die er zeer uitnodigend uit ziet....mijn probleem zit hem in het personeel en de kwaliteit van het eten....om met het laatste te beginnen....bij heel veel producten die je aanschaft lijkt het wel of de houdbaarheidsdatum overschreden is....ter verduidelijking....echt bij heel veel producten....dus....winnaar bij deze wedstrijd was een tosti die naar mijn vermoeden uit het jaar 1830 kwam....maar ik geef gelijk toe dat het vast en zeker niet makkelijk is om veel vers producten aan te bieden en deze op orde te houden.... ....Mijn echte zorg zit hem in het personeel....nee ze zijn niet onbeschoft en nee ze zijn ook niet minachtend naar de klant....ik denk dat ik het het beste kan omschrijven dat het wel lijkt of men lijdt aan een chronische depressie....ik heb in mijn vele bezoekjes nog niet 1 glimlach gezien....niet 1 gezellig gesprekje zowel onder elkaar als met een klant....m.a.w. wat is er aan de hand....?....is men op voet van oorlog met elkaar....vind men de werkdruk te hoog....?....ik weet het allemaal niet maar ik weet wel dat ik het fijn zal vinden als men eens een spiegel pakt daarin kijkt en zich daarna afvraagt of dat is wat ze willen wat de klant wil zien....

IJsselplein - Capelle aan den IJssel
Wendela V. D. B.
1/5

Heel duur, zelfs voor een ziekenhuis, weinig keuze want het moet gezond.... beetje jammer vroeger was er meer keuze in eten en drinken. Erg jammer

IJsselplein - Capelle aan den IJssel
Rob R.
3/5

Duur en weinig keus.

Vroeger bood het restaurant veel meer eten en drinken aan.

Zelfs koffie specialiteiten.

IJsselplein - Capelle aan den IJssel
R C.
2/5

Go up