Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp

Adres: Hoeksteen 74-84, 2132 MS Hoofddorp, Nederland.
Telefoon: 202461300.
Website: marriott.com
Specialiteiten: Hotel, Planning van vergaderingen.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 814 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Moxy Amsterdam Schiphol Airport is een moderne en hippe accommodatie gelegen op slechts een paar minuten van het Schiphol vliegveld, perfect voor zowel zakelijke reizigers als avontuurlijke toeristen. Het hotel biedt een gastvrije sfeer met veel karakter en stijl.

Specialiteiten van Moxy Amsterdam Schiphol Airport zijn het hotelzaken en het organiseren van vergaderingen. Het hotel beschikt over 252 kamers, allen voorzien van een comfortabel bed, gratis WiFi, een flatscreen-tv en een eigen badkamer met een douche en toilet. Sommige kamers bieden ook een bureau en een koelkast aan.

De accommodatie telt verschillende voorzieningen en faciliteiten, waaronder een 24-uurs receptie, een eigen restaurant, een bar en een binnentuin waar gasten kunnen genieten van een drankje of een maaltijd. Het hotel biedt ook een fitnessruimte en een gezamenlijke woonkamer waar gasten kunnen ontspannen en samenkomen.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport is ideaal gelegen op een steenworp afstand van diverse restaurants, bars en winkels in het levendige Hoofddorp. Het stadscentrum van Amsterdam is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer of de huurauto. Het vliegveld Amsterdam Schiphol ligt op slechts 10 minuten rijden van het hotel.

Het hotel heeft een geweldige beoordeling op basis van 814 recensies op Google My Business, met een gemiddelde score van 4.1/5. Dit getuigt van de hoge tevredenheid onder de gasten.

Voor meer informatie kunt u de website raadplegen: marriott.com

👍 Beoordelingen van Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Danique M.
1/5

Ik ben een ontzettende fan van Moxy, maar dit hotel was het ergste Marriott waar ik ooit heb geslapen.

Allereerst kwamen we inchecken, met ons avondeten meegenomen. Er stond een jongen die nieuw was en hij kon hier niks aan doen, maar hij wist nog niet hoe de systemen werkte. De check in duurde hierdoor ontzettend lang terwijl het andere personeel hem niet goed hielpen en een beetje aan het lachen waren, ondanks dat we aangaven dat ons eten koud werd.

Op de kamer bleek dat de doucheput niet doorliep waardoor het water de hele badkamer en slaapkamer instroomde, zelfs onze bagage was doorweekt. Voor extra handdoeken gebeld, maar deze zijn nooit meer gebracht. 2x gevraagd of er iemand kon kijken naar de doucheput omdat we deze niet konden gebruiken en je raad het al, er is niemand langs geweest. Bij de check out zei het personeel dan ook: “maar mevrouw, bij een douche hoort alles toch nat te worden?”

Verder werkte de smart tv niet, maar hier zou een bedrijf mee “bezig” zijn en deze zou later op de avond weer werken, dit was niet het geval en verder konden ze niks betekenen.

Als gold member hadden we bij de c/i de late check out aangevraagd en dit was geen enkel probleem. Toch werden we s’ochtends gebeld met de vraag waarom we nog niet uit de kamer waren en dat dit niet de bedoeling was en hij dit op de creditcard zou belasten. Ook werd er s’avonds moeilijk gedaan over het welkomstdrankje die wij zouden krijgen omdat we c/i geen voucher hadden gekregen.

Ik schrijf nooit reviews, maar de manier hoe de kamer deze mankementen had en we niet eens normaal hebben kunnen douchen en het personeel onbeschoft was deel ik dit graag met jullie.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
luciens559

Het hotel is niet berekend op meer dan 10 gasten. Passagiers van een gecancelde Eysyjet vlucht werden in dit hotel opgevangen. Hotel was daar niet op berekend. Eten in de keuken was op en personeel verdween om de gasten te ontlopen. Niemand meer achter de balie om bestellingen van de reeds lange rij op te nemen. Later werd duidelijk dat de Pizza’s op waren en personeel weigerde ander eten te serveren, ook als gevraagd werd om dit apart te betalen. Meest slechte en belachelijke service die ik ooit in een hotel heb ervaren

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Michel W.
2/5

Vandaag voor het eerst bij Moxy een overnachting geboekt. Helaas voor ons geen goede keuze geweest en komen dan ook niet weer terug. Bedden zijn vreselijk hard ( dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur) persoonlijk spreekt blijkbaar geen Nederlands. Badkamer is klein en de föhn is niet te gebruiken in de badkamer alleen geschikt voor elektrische scheerapparaten. Veel geluidsoverlast van Schiphol maar eerlijk gezegd was dit wel een beetje te verwachten. We hebben het een keertje geprobeerd maar nee niet voor herhaling vatbaar.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Suzanne G.
5/5

Fantastisch hotel ! Hele leuke hippe sfeer en zeer vriendelijk personeel. De kamers waren heel schoon en wonderbaarlijk stil. Geen last gehad van andere gasten of vliegtuigen. De bar is heel leuk ingericht en veel opties op de kaart. De bedden waren voor mij iets te hard, maar mijn vriendin vond dat juist weer fijn.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Kay
5/5

Echt prachtig ontvangen
De Kamers zijn gezellig en warm aangekleed echt een topper voor hier te verblijven

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Larissa
4/5

We hadden een hele ruime kamer. Alles netjes schoon. De zeep in de badkamer ruikt bijzonder lekker. Goede verduisterende gordijnen. Fijn dat je kan streamen op de tv.
Het is s’avonds druk in de bar beneden in de lobby. Er is roomservice. Het ontbijt is ook lekker, veel keuze: ei, worstjes, pannenkoeken, muffins, donuts… En nog veel meer.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
JvdHeuvel25

Bij de check in werd een borg gevraagd van 30,-. Deze werd opgeteld bij mijn hotelrekening en zou na mijn verblijf terug gestort worden. Dit is nu 5 weken geleden. Ik heb hier meerdere malen over gemaild met Jessie en het zou uitgezocht worden.|Kennelijk is dit heel moeilijk, ik heb mijn borg nog steeds niet terug en inmiddels wordt er niet meer op mijn vragen gereageerd. |Een zeer slechte ervaring, dat je in deze situatie ook nog ‘gefrustreerd’ genoemd wordt is natuurlijk het toppunt.|Nooit meer Moxy voor ons, voor 30,- meer boek ik de volgende keer een beter hotel.

Moxy Amsterdam Schiphol Airport - Hoofddorp
Hansie B.
5/5

Prima verblijf gehad! Zeer goed hotel, prima ontbijt.

Go up