Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn

Adres: Waterloseweg 3, 7311 JG Apeldoorn, Nederland.
Telefoon: 555262500.
Website: onshuisapeldoorn.nl
Specialiteiten: Huurwoningen.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 105 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld)

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) Waterloseweg 3, 7311 JG Apeldoorn, Nederland

⏰ Openingstijden van Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld)

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Ons Huis Woningstichting: Uw Partner in Apeldoorn, Zutphen & Warnsveld

Ons Huis Woningstichting, gevestigd op Waterloseweg 3, 7311 JG Apeldoorn, is een gerenommeerde woningcorporatie die actief is in de regio Apeldoorn, Zutphen en Warnsveld. Met een lange traditie in het verstrekken van kwalitatief hoogwaardige huurwoningen, heeft de organisatie zich een reputatie opgebouwd als een betrouwbare en servicegerichte partner voor huurders. De telefoonnummers voor contact zijn 555262500. Meer informatie en de mogelijkheid om online een afspraak te maken vindt u op de website: onshuisapeldoorn.nl.

Specialiteiten en Diensten

De kernactiviteit van Ons Huis Woningstichting is het beheer en onderhoud van een uitgebreid woningbestand. Ze bieden een breed scala aan huurwoningen, variërend van appartementen tot vrijstaande huizen, die aansluiten bij verschillende behoeften en levensstijlen. Naast het verstrekken van woningen, biedt de woningstichting diverse services, waaronder reparaties, onderhoud, en het verlenen van ondersteuning aan huurders. De organisatie legt sterk de nadruk op het bieden van een persoonlijke en klantgerichte aanpak, waarbij de wensen van de huurder centraal staan.

Locatie en Toegankelijkheid

De centrale ligging in Apeldoorn, op Waterloseweg 3, maakt Ons Huis Woningstichting gemakkelijk bereikbaar voor haar klanten. De locatie is goed verbonden met het openbaar vervoer en biedt voldoende parkeergelegenheid. Voor mensen met mobiliteitsproblemen is de ingang rolstoeltoegankelijk, evenals de parkeerplaatsen. Dit toont aan dat de organisatie zich bewust is van de diverse behoeften van haar huurders en streeft naar inclusiviteit en toegankelijkheid. De bedrijfslocatie biedt bovendien faciliteiten voor het persoonlijk contact met medewerkers.

Online Afspraken en Communicatie

Om de service te optimaliseren, biedt Ons Huis Woningstichting de mogelijkheid om online afspraken te maken. Dit vergemakkelijkt de communicatie en maakt het voor huurders eenvoudiger om contact op te nemen met de woningstichting over diverse zaken. De communicatie is verder helder en transparant, met duidelijke informatie over huurcontracten, servicekosten en eventuele wijzigingen. Deze transparantie draagt bij aan een vertrouwensvolle relatie tussen de woningstichting en haar huurders.

Beoordelingen en Feedback

Op Google My Business zijn er momenteel 105 recensies over Ons Huis Woningstichting. Hoewel de gemiddelde mening op 3.5/5 ligt, laat de diversiteit van de beoordelingen zien dat de ervaringen van huurders variëren. Sommige huurders benadrukken de vriendelijke behandeling en heldere communicatie, terwijl anderen klagen over lange wachttijden voor reparaties. De organisatie is zich bewust van deze feedback en werkt continu aan het verbeteren van haar processen en dienstverlening. Het streven is om de positieve aspecten te versterken en de negatieve feedback aan te pakken, zodat alle huurders een prettige ervaring met Ons Huis Woningstichting hebben. De organisatie erkent dat de ervaringen van individuele huurders kunnen verschillen en probeert een zo eerlijk mogelijke afspiegeling van de werkelijkheid te bieden. Er is duidelijk werk aan de winkel om de algemene tevredenheid te verhogen.

Andere Interesante Gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Professioneel beheer en onderhoud
  • Persoonlijke service

Ons Huis Woningstichting is toegewijd aan het bieden van een veilige, comfortabele en betaalbare woonomgeving voor haar huurders. De organisatie investeert in het onderhoud van haar woningen en streeft naar een duurzame en verantwoorde manier van wonen. Ze hechten waarde aan een goede relatie met de buurt en werken samen met andere partijen om de leefomgeving te verbeteren.

👍 Beoordelingen van Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld)

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Stefanie
3/5

Vond het ooit één van de beste woningcorporaties, maar sinds ik verhuisd ben naar een andere wijk onder dezelfde corporatie lijken ze totaal anders te zijn alsof de wijk ze niks doet, tenminste zo komt het over. We wachten als 3 jaar op een reparatie. Dus ik hou mijn sterren op 3

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Peter V. A.
5/5

Prima woningbouwvereniging! Vriendelijke behandeling. Communicatie helder en transparant.

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Jip L.
1/5

Heel slecht, eindelijk zomer geworden, gaan ze om 8 uur sochtends een steiger lopen timmeren om de gevel schoon te maken. Hele zomer lekker vroeg op staan om dat ze de gevel schoon gaan maken. Dan denk je doe het lekker smiddags. De rest van de dag word de stijger ook niet gebruikt. Dit bedrijf geeft totaal niet om zijn bewoners en doet alles om te kunnen blijven bestaan.

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Alfred
1/5

als je buren overlast ervaart en met audio opnamen komt dan wordt helaas alles afgestempeld als "woongeluiden"
de overlastgevers hebben vrij spel kunnen doen en laten wat ze willen je moet de politie maar bellen als het weer zover is die maken vervolgends melding en OnsHuis vindt alles wel best zolang ze de huur maar betalen maar dat andere omwonenden er last van ervaren dat zal ze echt een rotzorg zijn
zijn kampioen in het laten verslechteren van relatief nette appartement complexen waar ze broeinesten van asociaal tuig tussen laten wonen met alle consequenties van dien

verschillende woningbouw verenigingen meegemaakt door de jaren met klem is dit toch echt de aller slechtste met betrekking tot het fatsoenlijk oplossen van problemen en de huurders te verstaan daar naar te handelen daar wat haalbaar is

niks wordt beter met deze verhuurder aleen maar slechter en duurder

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Beja O.
1/5

Wat een vreselijke manier van mensen behandelen hebben ze hier. Zoon en schoondochter kunnen eindelijk na jaren wachten als de nummer 1 een woning bezichtigen. Op vrijdag 15 oktober. Het lijkt ze wel wat. Nog "even" de papieren controleren door de woningbouw. Exact 2 weken! later, vrijdag de 29e, blijken ineens de papieren niet compleet. Wordt er van alles gevraagd, of ze dat even voor maandag 17.00 u willen opsturen. Geregeld! Weer bijna 2 weken later worden ze toch afgewezen omdat ze een schijntje te weinig verdienen. Wat echter niet klopt met de gegevens die bij de belastingdienst bekend zijn. En wat 2 weken terug dus ook al bekend was. Zoon weer gebeld, blijken de nieuwe gegevens nog ergens in de mailbox te zitten van iemand die er niet is...zijn dus niet eens verwerkt. Inkomen van dit jaar is echt genoeg dus geen twijfel dat het goedkomt. Woning staat leeg, ze kunnen er met hun dochtertje zo in. Dankbaar dat het wachten eindelijk voorbij zou zijn! Wordt er dus op onmenselijke wijze een maand na de bezichtiging op 15 november gebeld dat ze volgens hun berekening toch niet genoeg inkomen hebben, en het niet doorgaat. Bah!!

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Albert D. V.
2/5

De woningbouwvereniging kan meer betekenen voor de huurders die in de kou zitten/wonen. Ook op andere punten laat ze steken vallen; brandveiligheid, veiligheid, woongenot en wateroverlast.

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Remko
1/5

Bij bijzonderheden is Ons Huis slecht bereikbaar en niet eerlijk. Gemaakte afspraken worden niet na gekomen. Helaas werkt daar niemand die kritische naar zich zelf kijken kan. Ik heb diegene in ieder geval niet gesproken. Op mijn opmerking dat ze de slechtste review op Google hadden van woningcorporaties uit Apeldoorn zei meneer van Rees "daar kijken we niet naar". Erg verstandig anno 2020. Ik heb al meerdere brieven/klachten verstuurd nooit verwezen naar klachten commissie. Pak me dossier er maar bij en zend die zelf maar door naar de commissie.

Ons Huis Woningstichting (Apeldoorn / Zutphen & Warnsveld) - Apeldoorn
Hans
1/5

Ik heb me de afgelopen weken verbaasd over de gang van zaken omtrent het huurhuis dat opgezegd is en opnieuw aangeboden zou gaan worden.

In mijn beleving duurde het lang voordat het huis op de website verscheen. Steeds als ik belde werd er gezegd dat de woning op de website kwam maar dat bleek dan toch weer niet het geval.

Een reden zou kunnen zijn dat het om een urgentiegeval zou gaan en deze mensen 1e keus hadden vanwege een noodgeval. Formeel heb ik dat niet gehoord. Informeel wel want er stonden twee mensen aan de deur die heel graag het huis wilde betrekken. Alles leek in kannen en kruiken maar op het laatst is het afgeketst op (waarschijnlijk) de huurprijs.

Er zijn 2 zaken die me storen aan deze zaak en dat zijn:
1. Dat de woningbouwvereniging zich naar wat ik meekrijg niet sociaal opstelt naar de mensen die in een noodsituatie zitten. Een huurprijs zou voor zover ik het kan overzien niet een reden kunnen zijn omdat deze mensen in een zelfde huis zitten alleen op een plek die niet houdbaar is.
Als zij de huurprijs meenemen naar het nieuwe huis, kan hun huis voor de commercieel gangbare prijs verhuurd worden. Dit lijkt een win-win situatie. De woningbouwvereniging was hier niet toe bereid. Dit bevreemd mij zeer. Ondanks dat ik niet bekend met het hele dossier van deze mensen mis ik empathie vanuit de woningbouwvereniging voor deze mensen. Al met al een zeer trieste zaak waar ik als sociaal betrokken persoon best door aangedaan ben.
2. Ik zou graag op de hoogte gehouden worden wanneer de woning op een website geplaatst wordt en als dit om wat voor reden dan ook langer duurt zou ik dat ook graag willen weten. Nu moest ik daar zelf steeds achteraan.

Go up