Restaurant Mulino - De Wijk

Adres: Dorpsstraat 51, 7957 AS De Wijk, Nederland.
Telefoon: 522760260.
Website: restaurant-mulino.nl
Specialiteiten: Restaurant, IJssalon, Pizza aan huis, Pizzeria.
Andere interessante gegevens: Zitplaatsen buiten, Afhalen, Ter plaatse eten, Geweldige theeselectie, Lunch, Diner, Alleen eten, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Alcohol, Bier, Eten 's avonds laat, Gezonde menuopties, Kleine gerechtjes, Koffie, Snelle hap, Sterke drank, Veganistische opties, Vegetarische menuopties, Wijn, Brunch, Lunch, Diner, Dessert, Zitplaatsen, Bar ter plekke, Toilet, Gezellig, Informeel, Groepen, Toeristen, Accepteert reserveringen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Geschikt voor kinderen, Kindermenu, Kinderstoelen, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 494 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

πŸ“Œ Locatie van Restaurant Mulino

Restaurant Mulino Dorpsstraat 51, 7957 AS De Wijk, Nederland

⏰ Openingstijden van Restaurant Mulino

  • Maandag: 15:00–21:00
  • Dinsdag: 15:00–21:00
  • Woensdag: 15:00–21:00
  • Donderdag: 15:00–21:00
  • Vrijdag: 15:00–21:00
  • Zaterdag: 15:00–21:00
  • Zondag: 15:00–21:00

Het restaurant Mulino, gelegen op de Dorpsstraat 51, 7957 AS De Wijk, Nederland, biedt een verscheidenheid aan gastronomische ervaringen die zeker iets voor elke smaak hebben. Met een telefoonnummer beschikbaar voor Contacten, kan iedereen gemakkelijk een reservatie maken of vragen stellen. De professionele website restaurant-mulino.nl biedt een uitgebreide overzicht van het menu, speciale Promo's en aanbevelingen voor bezoekers.

Kenmerken en Angebotten:

Mulino is geen gewone restaurant, maarCombineert een restaurantmet een IJssalon en een pizzeria, waardoor je hier zowel een gezonde lunch als een sneller hap koop of bestelt. Het speelt ook goed met het idee van thuiszitten, aangezien er Pizza aan huis wordt geleverd en er zogenoeg plaats is voor binnenbetekenissen. Besonders interessant voor familiegroepen en toeristen is het dat het alles bent afgebeeld: rolstoeltoegankelijk, met toegang voor alle bezoekers, inclusief gezinlijke mogelijkheden zoals kindermenus en kinderstoelen.

Het menu is rijk aan keuze: van traditionele Italiaanse gerechten tot gezelle kleine gerechtjes en een gezonde menu met veganistische en vegetarische opties. Het Weissicht niet het geweldige thee-selectie en de diverse drinken, waaronder alcohol, biertjes en verschillende drankjes. Voor hen die de nacht zou willen doorbrengen, zijn er ook uitjes aan de snelle hap en een heerlijke brunch en diner optie.

Momenteelige Opmerkingen:

Het restaurant heeft op hun webpagina 494 recensies op Google My Business, wat een gemiddelde bewering van 4/5 geeft. Dit is een klimaat van betrouwbaarheid en kwaliteit. Bespaar de gratie parkeerplaats, of gebruik het graties parken op straat, zodat je altijd gemakkelijk kunt komen.

Voor een Besucher:

Voor iedereen die overweegt om Mulino te bezoeken, is het aan te raden om vooraf een reservatie te maken, vooral als je op een dinnermoment gaat. De accepteert reserveringen via telefoon, en ook contactloos mobil betalen is mogelijk. Of je nu creditcards, PIN-pasjes of zelfs een cash wilt gebruiken, het restaurant heeft je gezien. Het wordt ook vermeld dat het een gezellig en informatieloses aanphoneert voor groepen, wat het een ideale plek maakt voor samengestelde maaltijden.

Reactie:

In conclusie is Mulino zeker een aanbeveling voor iedereen die zoekt naar een variΓ«rende en gemakkelijk toegankelijke uitkomst voor hun maaltijdenbedril. De combinatie van een restaurant, ijs, pizzeria en alle de gezelligheden die daarmee worden geresentreerd, maakt dit een unieke optie. Bij het contacten via hen paginaweb, kan je niet alleen een reservation maken maar ook meer informatie krijgen over speciale aanbodsen of even een kusje uit hun menu mee nemen. Zorg ervoor dat je de website bezoekt en een aankoop maakt – je zelfzuurde maaltijd zou zeker een heerlijke ervaring zijn

πŸ‘ Beoordelingen van Restaurant Mulino

Restaurant Mulino - De Wijk
Gert L.
1/5

Op de kaart staat vermeld dat er met een allergie rekening wordt gehouden. Dit blijkt niet het geval te zijn. Personeel is slecht op de hoogte wat er klaar gemaakt kan worden voor personen met een allergie. De kok gaf eerst bij de serveerster aan dat alle pasta’s gegeten konden worden en vervolgens alleen de spaghetti en was er nog een vraagteken of het volledig glutenvrij was. De eigenaar is te lui om je te woord te staan. Die wilde niet naar de tafel komen toen wij daarnaar vroegen bij de bediening.

Restaurant Mulino - De Wijk
Ewoud P.
1/5

Helaas niet vooraf de reviews gelezen, anders hadden we dit restaurant gemeden. 1 ster is teveel voor dit restaurant. De bestelde canneloni dreef onder een dikke laag kaas, dat zeker geen parmezaan was. De spinazie en deegrolletjes waren niet te vinden in deze kaasmassa. De bestelde salade was smakeloos. De bediening is zo slecht en alleen met elkaar bezig, dat al het andere en iedereen wordt vergeten. Dit is bijna lachwekkend slecht. We kregen pas aandacht nadat een andere klant hen wees op ons verzoek. Zelden zo een slechte, incompetente bediening meemaakt, net als de keuken. En wellicht is een kleding voorschrift voor het personeel een aandachtspuntje.. hierdoor krijg je geen personeel gekleed in een hoodie aan je tafel..

Restaurant Mulino - De Wijk
Johan B.
1/5

2 pizza's telefonisch proberen te bestellen, maar kreeg iemand aan de telefoon die niet te verstaan was en ook niet de Nederlandse taal machtig was. Uiteindelijk ter plekke de afhaalbestelling gedaan. Toen thuis de pizza's uitgepakt waarbij al direct bleek dat ze aangebrand waren, het deeg niet gaar was en over de vulling zal ik het maar niet hebben. Dit was voor ons dan ook definitief de laatste keer na al eerdere slechte ervaringen met niet alleen het eten, maar ook het personeel wat volgens mij totaal niet gekwalificeerd is.
Kortom geen aanrader!!!!!!!!!!!

Restaurant Mulino - De Wijk
Mirjam V.
4/5

Heel gastvrij, lekker gegeten. De muziek werd uit gezet op verzoek, heerlijk!!!

Restaurant Mulino - De Wijk
Ingrid N.
5/5

We komen hier met veel plezier. Het eten was weer heerlijk. En het personeel was heel vriendelijk en service gericht. Hoop dat dat dit team blijft.

Restaurant Mulino - De Wijk
Dannis V. D. K.
5/5

Wandel arrangement gehad. Lieve mensen, top geregeld. Helaas geen foto gemaakt van het eten, was te snel op. Bijzondere route om De Wijk heen. Heerlijke dag. Complimenten.

Restaurant Mulino - De Wijk
Madeleine S.
2/5

Ga hier niet eten. Dat is de korte versie van deze review. De lange versie, voor een weekendje weg gingen wij naar Meppel/IJhorst en gingen wij hier dineren in de avond. We kwamen binnen en we werden niet geholpen aan de balie terwijl mijn schoonmoeder had gereserveerd. Drie dagen van tevoren had ze de reservering geplaatst met de boodschap 'niet bij het raam te plaatsen'. Dat zou geregeld worden. De tafel die voor ons stond gereserveerd was dus aan het raam voor een groep of zes. Een kwartier nadat we onszelf hadden geplaatst aan de tafel, kwam er een serveerster ons drinken opnemen pas nadat we haar naar ons toe riepen. We hadden om 18:30 gereserveerd en pas om 19:00 kregen wij ons eerste drankje. Eten werd pas opgenomen nadat we bijna dit drankje al op hadden terwijl we al onze menukaarten dicht hadden, dus al een keuze hadden gemaakt, toen we de drankjes geserveerd kregen. Als voorgerecht hadden we voor onze groep van zes 3x2 personen bruschetta besteld. Wat we geserveerd kregen waren 10 stukjes bruschetta op turks brood. Niet genoeg om even te verdelen onder ons 6e (je zou zeggen 2 stukjes p.p. dus 12 hadden we minstens verwacht). Tijdens het opnemen van de bestelling werd er overigens niet gevraagd of de personen die een pasta gerecht hadden spaghetti of penne wilde terwijl dit nog expliciet op de menukaart vermeld stond. Je zou verwachten dat dit een basisvraag zou zijn die de serveerster/serveerder stelt bij het bestellen van een pasta gerecht. Dit werd een half uur later pas gevraagd. Uiteindelijk, na anderhalf uur, hebben wij ons hoofdgerecht mogen ontvangen. Bediening sloft letterlijk met de schoenen over de vloer, spreekt je niet fatsoenlijk aan en geeft een uitstraling dat ze er liever niet willen zijn. Een andere tafel wilde nog weglopen aangezien ze na een half uur zitten ook nog niet geholpen waren. Eten was opzich oke, mijn vriend had een pizza salami wat helemaal aan het zwemmen was in het vet en daardoor niet erg smakelijk was. We hebben uiteindelijk helemaal niet naar de dessetkaart gekeken omdat we zo teleursteld waren. Jammer van een leuk weekendje maar we hebben, uiteindelijk, toch iets kunnen eten. Dus conclusie, ga hier niet eten als je erg veel haast hebt of iets uitzonderlijks wil eten. Tot nu toe een van de slechtste restaurants waar ik ooit ben geweest, spijt me zeer.

Restaurant Mulino - De Wijk
E W.
2/5

Het lijkt wel een zaak met mensen die geen ervaring hebben
Ik bestel een kersen πŸ’ sorbet en krijg een plastic beker gevuld met softijs en een beetje kersen siroop met wat kersen .

Ik zou zeggen ga toch eens googelen op kersen sorbet ( dan komt er wel wat anders uit dan dit )

Als je op terras daar zit zul je verwonderd staan wat er allemaal mis gaat bij andere mensen

Go up