Sky Asia - Alphen aan den Rijn

Adres: Hooftstraat 122, 2406 GM Alphen aan den Rijn, Nederland.
Telefoon: 172201865.
Website: skyasia.nl
Specialiteiten: Sushirestaurant, Maaltijdbezorging, Sushi takeaway.
Andere interessante gegevens: Zitplaatsen buiten, Contactloos bezorgen, Bezorging, Afhalen, Ter plaatse eten, Lunch, Diner, Alleen eten, Alcohol, Bier, Cocktails, Eten 's avonds laat, Gezonde menuopties, Halal gerechten, Kleine gerechtjes, Snelle hap, Vegetarische menuopties, Wijn, Lunch, Diner, Catering, Dessert, Zitplaatsen, Toilet, Wifi, Wifi, Informeel, Gezinsvriendelijk, Accepteert reserveringen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

📌 Locatie van Sky Asia

Sky Asia Hooftstraat 122, 2406 GM Alphen aan den Rijn, Nederland

⏰ Openingstijden van Sky Asia

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 16:00–21:45
  • Donderdag: 16:00–21:45
  • Vrijdag: 16:00–21:45
  • Zaterdag: 16:00–21:45
  • Zondag: 16:00–21:45

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Sky Asia, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met aandacht voor de gevraagde elementen en in

👍 Beoordelingen van Sky Asia

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Larissa B.
1/5

Gisteravond sushi besteld samen met mijn vriend. Ontzettend naar uitgekeken en heerlijk gegeten. Restjes bewaard voor mijn lunch vandaag, kijk ik in de sushi is de garnaal gewoon helemaal rauw vanbinnen. Ontzettend slecht, helemaal voor deze prijs…

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Alka S.
1/5

Ze zijn respectloos tegenover het verzoek van de klant, ik ben allergisch voor hete pepers, ik heb gevraagd om het niet aan het gerecht toe te voegen, er werd geen rekening gehouden met mijn verzoek. Ik raad deze plek niet aan als je niet teleurgesteld wilt worden

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Femke J.
1/5

Het begon al niet super, met ruim een uur wachten op een volledig rauwe bestelling op donderdagavond. Maar nog voldoende ruimte voor optimisme. Vlak voor ze zouden sluiten kwam onze bestelling aan. Direct na het ontvangen ervan heb ik gebeld. Ik begrijp dat er een marge in zit in hoeverre de sushi op de foto’s lijkt, maar ik voelde me nu gecatfished. Het komt voor dat je de pech hebt en het het uiteinde van een rol krijgt; dat is niet ideaal voor zulk relatief duur eten. Maar goed: Het is ook eten en weggooien is zonde. Dat te hebben gezegd, houdt dit niet in dat ik persé van íedere rol het uiteinde wil. Daarbij was het zo bij elkaar gegooid dat ook wel duidelijk was dat het niet afkomstig was van één rol was. Dat wekt toch de illusie dat als de keuze voor allemaal verschillende stukjes gemaakt kon worden; er ook andere keuzes gemaakt konden worden. Verder zag de ‘double salmon roll’ eruit alsof ‘ie al bij iemand op het bord had gelegen. Er zat sojasaus aan (iets waarvan de dame aan de telefoon aangaf dat de chef zei dat dat een standaardsaus was eroverheen: Maar dat staat niet op de site en betwijfel ik ook ten zeerste, omdat het niet op alle stukjes zat, wat je dan wel zou verwachten als het standaard is) en daar waar de zalm er bijna rond omheen hoort, lag er hier een sneu schilfertje op. En dan zijn we er nog niet. Er zat nog huid op de sashimi en deze smaakte ook niet erg vers of van kwaliteit. Het was stug en ‘graterig’.
Dus ik besloot te bellen en had aangegeven dat we kort na het ontvangen van de bestelling en teleurgesteld waren over hoe deze eruit zag voor bijna €80 aan sushi. Ik heb alleen dat gezegd en ik denk dat ik over die zin maximaal 20 seconden heb gedaan. Degene aan de telefoon ‘onderbrak’ (het is niet zo dat ze midden in m’n zin inbrak, maar ik kom even niet op een beter woord) me al gauw met dat haar leidinggevende net binnen kwam lopen en ze het met hem zou bespreken. Nou, dacht ik, dát is nog eens praktisch. Mis. Ik heb ruim 4,5 minuut in de wacht gestaan en geluisterd naar hoe ze naast horecamedewerker, ook een creatieve kant had welke zich uitte in het omtoveren van die 20 seconden zin: tot een waar gesprek. Ik vond het bijzonder om te horen hoe ze met wisselende zinsmelodie mijn zin wist uit te breiden naar een waar dialoog. Eentje waarin ik niet bijzonder gunstig afgeschilderd werd. Toen ze weer bij me terugkwam gaf ik haar aan enigszins mee te hebben kunnen luisteren. Hierop volgde geen excuses, maar het verhaal over dat die saus erop hoorde en dat als ik een klacht heb ik kan mailen naar het mailadres op de website. Er is geen mailadres op de website. Dus zo belandde ik hier. Bestel hier niet. Ik heb het eten geprobeerd maar het smaakt zo dusdanig niet-vers dat ik me niet aan de rest waag.

Daar waar ik de kwaliteit van het eten al benedenmaats vind, vind ik de (klanten)service nog vele malen dramatischer.
Ik wil m’n geld terug.

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Luuk
5/5

Via Thuisbezorgd had ik voor het eerst bij Sky Asia besteld. Het was prettig om weer eens een goede sushi te krijgen, de vorige bestellingen bij concurrenten waren namelijk slecht. Ik heb genoten van de sushi bij Sky Asia.

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Anonymous
1/5

Geen eetstokjes geleverd met de poké bowls. Alleen maar één pakje sojasaus… De inhoud van poke bowl is te weinig in vergelijking met andere zaken… Vooral is ze te duur voor de kwaliteit!

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Marwan A.
1/5

Via hun website besteld. Het begon met heel lang wachten maar goed. Aan de telefoon + bij de bestelling geschreven dat ik zwanger ben en of ze graag rekening houden met apart verpakken ect. Sushi komt verpletterd binnen, alles naast elkaar geplet. Was niet eens te eten met een stokje.. Ook de tuna roll van mijn man geplet op alle andere sushi. Telefonisch contact opgenomen en hun oplossing was de sushi wordt opgehaald terug gebracht naar het restaurant om te checken en dan vervolgens een nieuwe bestelling. Benoemd dat ik al meer dan een uur heb gewacht en er klaar mee ben. Hier bestel ik in ieder geval nooit meer!

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Delal A.
5/5

Echt oprecht super lekkere sushi! Ik bestel hier vaak maar eet ook vaak in de zaak met de meiden. Je kan kiezen uit de gekste lekkerste rolls en daarnaast is alles halal. Dikke duim!

Sky Asia - Alphen aan den Rijn
Fte T.
2/5

Restaurant is niet wat we verwachten. Meer een afhaal en een ruimte met wat tafels en stoelen.
Het eten was erg lekker, leuke muziek. Maar voor ons geen tweede keer

Go up