Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk

Adres: Raamweg 10, 5431 NH Cuijk, Nederland.
Telefoon: 485335123.
Website: hotelcuijk.nl.
Specialiteiten: Hotel, Bar, Ontbijtrestaurant, Conferentiecentrum, Multifunctionele ruimte, Restaurant, Brasserie.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4227 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

Locatie van Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen

Het Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen is een fantastisch hotel gelegen aan de Raamweg 10, 5431 NH Cuijk, Nederland. Met telefoonnummer: 485335123 bent u van harte welkom.

Met een breed scala aan voorzieningen en faciliteiten is er voor iedereen iets te vinden in dit hotel. Het hotel beschikt over een prachtig restaurant, brasserie, ontbijtrestaurant en bar. Het is de perfecte plek voor zowel zakelijke als private ontmoetingen. Het hotel is uitgerust met een conferentiecentrum en multifunctionele ruimte waar u verschillende evenementen kunt organiseren.

De locatie van het Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen is ideaal. Het ligt op loopafstand van het centrum van Cuijk en Nijmegen en is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en de auto. Het hotel beschikt over een grote parkeerplaats waar u gratis kunt parkeren.

Het hotel krijgt veel positieve reacties van voormalige gasten. Op Google My Business heeft het 4227 beoordelingen ontvangen met een gemiddelde mening van 4.2/5. Dit toont aan dat het hotel een geweldige ervaring biedt voor zijn gasten.

Een aanrader is om op de website van het hotel te klikken via: hotelcuijk.nl. Hier vindt u alle informatie over het hotel en kunt u snel en eenvoudig een reservatie maken. Het personeel van het hotel staat altijd klaar om u te helpen met alle vragen en wensen die u mogelijk hebt. Zij zorgen ervoor dat uw verblijf zo aangenaam en comfortabel mogelijk is.

We raden u dus zeker aan om een verblijf te boeken in het Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen. U zal zeker genieten van de prachtige accommodatie, de uitstekende service en de vele faciliteiten die het hotel biedt. Het is de perfecte plek om te ontspannen, te werken of om een geweldige tijd met vrienden of familie te hebben.

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
D 83
4/5

Het hotel geeft een propere en (met de enorme inkomhal ook een) impressionante indruk. Het interieur heeft interessante componenten. De kamers waren uitstekend. Ze zijn ruim, proper en het is er aangenaam vertoeven. Ook het ontbijt was zeer goed geregeld: veel keuze (typerend voor Van der Valk hotels) én vers. Helemaal top! Toch lieten ook enkele kleine minpuntjes zich opmerken. Ten eerste ontbreekt een link in het bericht om voor aankomst in te checken. Een bericht naar het hotel daaromtrent kreeg geen gehoor. Ook willen we de tip meegeven om overal zelfklevende deurstoppers aan te brengen. Je kon de badkamerdeur bij de buren immers telkens met een behoorlijke knal horen dichtgaan. Afsluitend was de poetsploeg vanaf 10u best luidruchtig in de gangen én lijkt extra focus op de spellingsregels geen overbodige luxe ('handdoek opgehangen betekenT', zie foto). Het klinkt onnozel, maar het geeft een weinig professionele indruk. Dit gezegd zijnde blikken we terug op een behoorlijk goede ervaring.

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Lenie Verboven
4/5

Hadden een mindervalide kamer geboekt,zelfs nog gebeld om te vragen hoe hoog de instap van het bed was.Wat bleek bij aankomst bed was geen 64 cm hoog ! Dus moest er in getild worden ! Als we dit hadden geweten hadden we het niet geboekt
Badkamer was geweldig! We hebben er toch maar iets van gemaakt.
Ik vind dit niet kunnen als je hiervoor hebt gebeld
Mv Verboven .

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Bert O

De hotelkamer was ruim en licht. Het grote bed was heerlijk. Een mooie ruime badkamer met (regen)douche en bad. Erg fijn. Jammer van het kleine kluisje waar geen laptop in past en die je met een sleuteltje moest afsluiten. Hij zat ook niet verankerd in de kast. Het restaurant was gezellig en het eten uitstekend. Vriendelijke bediening.||Kortom een hotel waar we zeker nog eens willen terugkomen.

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Martina van Amerongen
5/5

Het hotel is ietwat gedateerd, maar daar is de prijs dan ook naar. Kamer is ruim en schoon. Complimenten voor het (overwegend jonge) personeel dat in het weekend werkt. Ze waren zonder uitzondering beleefd en vriendelijk. Enige puntje van aandacht: de Russischsprekende schoonmakers praten wel heel erg hard onderling (en dat terwijl ze in dezelfde kamer aan het werk zijn).

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Lydia Lisa Meijer
4/5

Na uren aan het reizen te zijn geweest kwam ik aan bij het restaurant om rustig te dineren en weer fris genoeg aan de laatste etappe te beginnen. Je moet een beetje opletten als je het terrein oprijdt om de hoofdingang te vinden. Daar staat ook twee Alego snelladers. Het bleek dat het hotel een jubileum aan het vieren was net een drie gangen menu voor aantrekkelijke prijs. Ik koos de traditionele schnitzel en kreeg o.a. het schaaltje appelmoes met de kers er bij geserveerd. Het was gezellig in het restaurant en ik werd vriendelijk en gerelaxed bediend.

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Kristian H

De locatie is makkelijk te bereiken vanaf de A73. Mijn kamer was ruim, ik kon prima werken aan het bureau en de lucht was goed geventileerd. Bij het ontbijt had ik een uitgebreide keuze aan gerechten. Het personeel was vriendelijk en dankzij de check-out van (uiterlijk) 11:30 hoefde ik niet meteen weg.

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
Rob Schuller
5/5

Prachtig hotel met mooi restaurant, gezellige bar en goede vergaderruimtes. Lekker eten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige suites!

Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen - Cuijk
E.H. Kronenburg
2/5

Helaas teleurstellend! Voor onze zoon die 25 werd hadden we ruim van te voren geboekt. 3 kamers met laminaat ivm allergieën. Via email rechtstreeks contact hierover genomen. Dit werd bevestigd. Aangekomen konden we nog niet inchecken omdat we vroeg waren. Koffers achtergelaten. Kamers waren niet klaar wat logisch was. Teruggekomen duurde het vrij lang eer we aan de beurt waren. Eindelijk werden we geholpen dachten we, maar de dame zei ; ik moet naar een vergadering! Wij weer in de andere rij aansluiten. Toen we dan eindelijk konden inchecken duurde het weer een tijd. Geen probleem, ik weet hoe het werkt aangezien ik zelf jaren in de hotellerie gewerkt heb. De receptioniste belde een collega omdat de rij nu wel langer werd. Eindelijk kregen we de keycards, wat bleek? 1 kamer met laminaat en de andere 2 met vloerbedekking. Gebeld voor een oplossing, daar gingen we vanuit! Wij zijn terug naar onze gehuurde sloep gegaan en hebben heerlijk gevaren. Tijdens de vaartocht werden we gebeld door? Zij vertelde ons dat er geen kamers met laminaat meer waren en dat we ter compensatie 2x ontbijt terug konden krijgen of we moesten zelf iets anders regelen. Sorry...onze zoon was die dag jarig en last minute iets anders regelen terwijl we dit al 3 weken eerder geboekt hadden?! Wat moesten we anders Na onze boottocht wilden we op het terras nog een drankje doen. De bediening was meer bezig met kletsen. Mijn man moest naar ze toe lopen om de aandacht te krijgen. Ook zouden we een welkomsdrankje krijgen omdat we via de vanderValk accpunt geboekt hadden, maar ook dat zat er niet in.Tot overmaat van ramp had 1 van ons dikke ogen en een verstopte neus de volgende ochtend!
Al met al zeer teleurstellend! Ik kom zelf uit de hotelbranche en ben nogal kritisch. Als het goed is zeg ik het ook, maar in dit geval was het gewoon teleurstellend. Het enige positieve was het ontbijt, dat was uitstekend!
Als gasten via email vragen stellen en hierop bevestigend geantwoord wordt, mag je er als gast vanuit gaan dat je krijgt wat je boekt! En anders had er gezegd moeten worden dat er geen garantie gegeven kon worden, dan hadden we verder gezocht omdat het voor ons belangrijk was!

UPDATE:
Gebeld nav de reactie, telefoonnummer achtergelaten omdat de FO mgr.er niet was. Ik zou teruggebeld worden zondag of maandag, maar niets gehoord!
Helaas dus loze woorden!

Update 2:
Nav mijn mail eindelijk reactie! Antwoord is dat mijn voorkeur voor kamers met laminaat genoteerd stond. Maar bij check in deze er helaas niet meer waren.
Echter, ik heb altijd geleerd dat je erbij moet zetten dat het GEEN garantie is. Nu gaat de gast ervan uit dat de voorkeur gehonoreerd is in mijn opinie!
Concluderend hebben wij geen fijn verblijf gehad! En ik zou verwachten van een bedrijf als van der Valk dat ze met een nettere oplossing zouden komen temeer omdat we de 25jarige verjaardag van mijn zoon vierden.
Ik heb niets meer van ze gehoord, dus is er niets opgelost!

Go up