Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad

Adres: Larserplein 1, 8226 PB Lelystad, Nederland.
Telefoon: 320799600.
Website: vandervalkhotellelystad.nl
Specialiteiten: Hotel.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2007 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Van der Valk Hotel Lelystad

Het Van der Valk Hotel Lelystad is een bekwaam en gerespecteerd hotel gelegen op een mooie locatie op het Larserplein 1 in Lelystad, Nederland. Met zijn uitstekende dienstverlening en uitgebreide faciliteiten is het hotel een ideale keuze voor zowel zakelijke als particuliere reizigers.

Het hotel biedt een breed scala aan kamers die zijn ingericht met moderne voorzieningen en comfortabele bedden waardoor u een plezierige nachtrust kunt genieten. De kamers variëren van standaard tot luxe suites, zodat u kunt kiezen wat bij uw voorkeuren en budget past.

Het Van der Valk Hotel Lelystad staat voornamelijk bekend om zijn uitstekende restaurant met een breed aanbod van heerlijke maaltijden en aangepaste diensten. Het hotel beschikt tevens over een gezellige bar waar u kunt genieten van een drankje of een hapje.

Bovendien heeft het hotel uitstekende faciliteiten zoals een indoor zwembad, een fitnessruimte en een spa waar u kunt ontspannen en tot rust kunt komen. Het hotel is ideaal gelegen om de omgeving te verkennen, met bekende attracties als de Flevopolder en het Bataviastad op korte afstand.

Op basis van 2007 recensies op Google My Business heeft het hotel een bijzonder hoge waardering van 4,3 van de 5 sterren, wat aantoont dat de gasten zeer tevreden zijn over het hotel en de service.

Als u op zoek bent naar een uitstekend hotel met een uitmuntende ligging en uitgebreide faciliteiten, is het Van der Valk Hotel Lelystad een aanrader. Voor meer informatie kunt u hun website bezoeken op vandervalkhotellelystad.nl en contact opnemen via het telefoonnummer 320799600 voor vragen of reserveringen.

👍 Beoordelingen van Van der Valk Hotel Lelystad

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Manon V. D. V.
5/5

Vandaag aangekomen voor 2 daags verblijf ivm mijn vaders 79e verjaardag en mijn 50e verjaardag beide op 2 maart.
Wat een geweldige middag en avond hebben de heren Tristan en Jeffrey er in het restaurant van gemaakt! Heerlijk gegeten en gedronken en een mooi vuurwerk op de toetjes van mijn vader en mij alvast voor de verjaardagen morgen! Dit zijn jongens die hart hebben voor de horeca en het bedrijf gezellig praatje en top service! Nogmaals bedankt de 1e dag was top en we hebben weer mooie herinneringen gemaakt!

Ook de 2e dag was geweldig Tristan werkte weer en heeft ook deze dag weer goed voor ons gezorgd en maakte er een top feest van. We hebben enorm genoten en met de familie mooie herinneringen gemaakt.
Sharon heeft nadat Tristan klaar was met werken ons nog goed verzorgd.
Kortom we hebben genoten en zeker ook door de goede zorgen van Tristan, Jeffrey en Sharon is het een weekend met een gouden randje geworden nogmaals dank daarvoor.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Linda V. B.
5/5

Een onvergetelijke ervaring bij Van der Valk! 💖

Alles was perfect geregeld: van de gastvrije service tot het heerlijke ontbijt. Ik had een speciale verrassing gepland om mijn man ten huwelijk te vragen en het hotelteam heeft dit fantastisch uitgevoerd. Ze presenteerden een prachtige etagère met lekkernijen met mijn kaartje met de vraag: Wil je met mij trouwen?

De aandacht voor detail en de warme medewerking maakten dit moment onvergetelijk. Een dikke aanrader voor wie op zoek is naar topservice en een bijzondere beleving!

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Marleen T.
4/5

Bij het arrangement met avondeten is het elke avond dezelfde menu, met slechts 1 keuze vlees, 1 keuze vis en 1 keuze vegetarisch. Indien je geen vis eter bent zoals ik, is het dus 2 avonden hetzelfde eten. Op zondagmorgen werd er tijdens het ontbijt niet afgeruimd, waardoor sommige mensen aan niet afgeruimde tafels moesten gaan zitten en zelf zorgen voor hun bestek. Is niet zo aangenaam. Maar een prima hotel, mooie, ruime kamer, lekker ontbijt en ideale ligging voor de mensen die willen gaan winkelen in Batavia stad.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Jean-Paul V. D. H.
4/5

Over het algemeen een fijn hotel met vriendelijke service zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Voor het laatste een speciale dank voor de immer vrolijke en goedlachse Nathalie en natuurlijk ook haar aardige collega's.
De kamers zijn zonder meer netjes en schoon maar hebben helaas geregeld mankementen. Inmiddels diverse keren gehad dat wastafels en/of douche afvoeren verstopt waren. Kwalijker is de haperende verwarming, al tweemaal verhuisd want gewoon defect, die overdag steevast uit gaat en in de nacht terugschakelt. Dit komt het comfort niet ten goede en gezien de kamerprijzen zou je meer en beter verwachten.
Niettemin is dit hotel één van de betere Van Der Valk's.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Mark O.
1/5

Wij hebben met vier personen het buffet geboekt op eerste Kerstdag. Dit was echt heel erg slecht. Het eten te gaar, de rijst van de sushi niet gaar en dat was als er uberhaubt iets was. De meeste gerechten waren op. Er leek geen enkele aansturing te zijn. Het zag er ook allemaal niet appetijtelijk uit. Overal lag eten. Ter compensatie hebben wij afgelopen week de high team op kosten van het hotel mogen doen en dat was gewoon erg goed. Dat zou ik iedereen aanbevelen. Vooral in de Skybar op de 16de etage. Het personeel is overigens zeer vriendelijk. Zowel tijdens Kerst als tijdens de High team. Heel persoonlijk ook.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Melissa R.
2/5

Teleurstellende ervaring – service en hospitality onder de maat

Ons verblijf in jullie hotel viel helaas tegen.

Bij aankomst verliep het inchecken niet zoals toegezegd. We konden na de floating direct onze kamersleutel ophalen, maar moesten alsnog meerdere keren formulieren invullen—zowel online als vóór en na de floating. Hierdoor zaten we na onze ontspannende sessie onnodig in een overvolle lobby te wachten.

Tijdens de floating was er bovendien een storing, waardoor de sessie niet startte. Er was niemand in de buurt om dit direct op te lossen, dus moesten we zelf de receptie bellen, wat tijd kostte en de ervaring verstoorde.

De kamer was ook niet optimaal. De tv hing scheef, de afwerking was matig en het bed oncomfortabel—de topper schoof steeds weg. De badkamer had geen deur, waardoor het te koud bleef en ontspannen in bad lastig was.

Het restaurant stelde teleur. Vanwege allergieën had ik vooraf contact opgenomen en werd mij verzekerd dat aanpassingen mogelijk waren. Toch kreeg ik een gerecht met gratin, ondanks mijn melkallergie. Pas nadat ik ernaar vroeg, werd bevestigd dat het niet melkvrij was. Dit is onzorgvuldig en had vervelende gevolgen. Zo ben ik in de nacht toch ziek geworden. Daarnaast kwamen we speciaal omdat mijn partner de Butter Chicken wilde proberen, maar pas bij het bestellen werd gemeld dat dit niet beschikbaar was. Dit had eerder kunnen worden aangegeven.

Bij het uitchecken werkte het koffiezetapparaat op de kamer niet. Toen we de receptie belden, werd enkel een technische dienst aangeboden—een kopje koffie als tegemoetkoming was blijkbaar niet mogelijk.

Na alle tegenvallers voelde dit als een teleurstellend einde van ons verblijf. We verblijven vaker bij Van der Valk en zijn normaal erg tevreden, maar deze locatie viel zwaar tegen. Dit is helaas geen plek waar we snel terugkomen.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
T V. R.
2/5

We hebben hier geluncht op Valentijns dag. Om 13:00 gereserveerd, het was niet speciaal druk, lunchdrukte leek al over. Na 22min kregen we de kaart en werd er voor een glaasje drinken gevraagd. Serveren van drinken duurde lang en toen konden we ons eten bestellen. Vervolgens weer dik 30minuten wachten tot het eten er was. Duurde al met al erg lang tot we uiteindelijk konden eten. Erg jammer en eerdere ervaring was anders.

Van der Valk Hotel Lelystad - Lelystad
Esmee V. B.
2/5

High tea geboekt voor 10 personen. Hoewel het een gezellige middag was met het gezelschap, zou ik dit niet nog een keer boeken op deze locatie. Erg rumoerig met een baby shower aan de andere zijde.

Er is op geen enkel moment iemand langs geweest om te vragen hoe het ging/beviel etc. We moesten zelf continu vragen om nieuw warm water voor de thee, wat vervolgens ook nog lang duurde voor het kwam. Weinig thee keuze met maar 1 klein bakje voor 10 personen (keuze groene thee en Engelse thee).

De hapjes waren matig, scones verbrand en kneiter hard. Bij aanspreken hierop alleen een, ‘oh wat raar nee dat moet niet’. We zaten 1 uur en alleen een soepje was langs gekomen.

295 euro betaald voor een matige ervaring. Zonde voor zo’n leuke locatie met potentie.

Go up