WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland

Adres: Badweg 3, 8899 BV Oost-Vlieland, Nederland.
Telefoon: 562451560.
Website: westcordhotels.nl
Specialiteiten: Hotel, Sportschool, Overdekt zwembad, Zwembad, Vakantieappartement, Wellnesscentrum.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1602 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van WestCord Strandhotel Seeduyn

El WestCord Strandhotel Seeduyn es un hotel ubicado en Oost-Vlieland, una isla en el norte de los Países Bajos. La dirección del hotel es Adres: Badweg 3, 8899 BV Oost-Vlieland, Nederland.

Para contactar con el hotel, puede llamar al teléfono 562451560 o visitar su sitio web en westcordhotels.nl.

Especialidades

  • Hotel
  • Sportschool
  • Overdekt zwembad
  • Zwembad
  • Vakantieappartement
  • Wellnesscentrum

El hotel cuenta con una media de opinión de 4,2/5 en Google My Business con 1602 recensies.

Este hotel es ideal para aquellos que buscan una relaxante estancia en la isla de Oost-Vlieland, con actividades al aire libre como senderismo y esquí en invierno.

Características

  • Ubicación ideal en Oost-Vlieland
  • Acceso a overdekt zwembad y Wellnesscentrum
  • Disponibilidad de hotel y Vakantieappartement
  • Acceso a Sportschool para mantenerse activo

En WestCord Strandhotel Seeduyn se enfoca en brindar una experiencia de relaxación y actividad en un entorno natural y hermoso.

Para más información, visite su sitio web o llame al teléfono indicado.

👍 Beoordelingen van WestCord Strandhotel Seeduyn

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
CJ K.
3/5

Het hotel ligt op een prachtige locatie, aan het strand, 10 min fietsen van het dorp, prachtige fietspaden dichtbij over het hele eiland!
Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, en dat was prima. De kamer was OK, de badkamer netjes en schoon.
Maar onvoorstelbaar dat een kamer van deze prijs geen goede ventilatie, laat staan airco heeft. Ondanks dat de buitentemperatuur niet boven de 25 gr kwam hebben we continu de balkondeur open gehad (en dus vliegen binnen want geen horren...). En de afzuiging in badkamer / toilet is helemaal ontoereikend.
Ook hadden wij exact dezelfde ervaring als poster hieronder: dinerarrangement bijgeboekt, maar restaurant weet van niets, brengt ons bij tafeltje en komt dan 40! minuten later vragen wat we willen drinken of eten. En ook daarna moet je heel lang wachten, waardoor even eten met 2 personen van 8 to 11 duurde! De receptie krijgt de schuld van het niet doorgeven etc. etc. We zijn hier niet meer naar toegegaan. (PS: wel twee keer prima gegeten, snel, vriendelijk geholpen bij De Wadden in de Dorpstraat, notabene ook van Westcord...)
Ook verder in het hotel vooral veel 'stagiair' achtige jongelui, die de Nederlandse taal amper machtig zijn, onduidelijke antwoorden geven op vragen en langzaam of onhandig met bv tafels schoonmaken of items bijvullen bij het ontbijt.
Jammer, wij hadden deze 3 sterren beleving niet verwacht van een hotel met 5-sterren prijzen...

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Marjon D. V.
5/5

Net terug van onze vierde of al weer vijfde(?) jaar op rij dat wij in jullie hotel hebben verbleven.
Wij schrikken vd negatieve review
Wij hadden bijvoorbeeld douchedeur die los zat.
Mijn man maakte een foto , die hebben wij bij receptie laten zien,en na onze wandeling was het gerepareerd.
Wij hebben het elk jaar weer heel fijn
Je komt voor de locatie en die is écht prachtig.
Receptie:9
Ontbijt:10
Houskeeping:zeer vriendelijk, wel engelstalig , maar ik denk dan blij dat ze werk hebben
Ligging:10+
Kamer:10,wij willen graag kamer nummer ..., en dat werd geregeld, zó blij mee THANKS♡

DUS TOT ZIENS

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
M2515OZmoniqueh

Wij komen nu ruim 24 jaar met kerst op Vlieland bij Seeduyn. We vonden het de afgelopen jaren al minder goed worden, maar de afgelopen keer heeft ons doen besluiten niet meer naar Seeduyn te gaan. De familiekamer heeft na de upgrade geen opbergkastjes meer en de kast heeft geen deur meer. In de badkamer zijn geen opbergmogelijkheden voor de toilettassen. We hebben geleefd uit de koffer. Er staan 2 zuilen in de badkaner waarin je niets kunt opbergen. Na 24 jaar er geweest te zijn, verwacht je toch een vriendelijke groet oid, maar ze herkennen je niet. Dat was wel anders toen er nog ander personeel was dat er al jaren werkten. Helaas allemaal verdwenen. Het ontbijtbuffet met Kerst stelt niet veel voor, niet veel extra's als het gewone ontbijt. Nee, wij voelen ons niet meer welkom in het hotel en de glans is er van af. Heel jammer, het was ooit zo goed.

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Martijn T.
3/5

Het beddengoed en de handdoeken waren schoon maar 1 hoofdkussen had vlekken (die ik niet kon definiëren) en heb ik weggelegd. Kamer was in de basis goed schoon. Stortdouche geen sterke straal en dat is dan toch even een deceptie. Een manier om de vliegen buiten te houden was geen overbodige luxe geweest aangezien er geen airco aanwezig is. Receptionisten lieten representatieve indruk op mij achter. Online afmelden is leuk bedacht maar moest alsnog mijn kamerpas fysiek inleveren. Mis het nut er dus van. Dan het ontbijt. Te weinig plaatsen. Personeel niet getraind om daarop te anticiperen. Hanteer bij grote aanmelding een tijdslot en houd je daar aan.

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Geertje M. J.
4/5

Het hotel ligt op een prachtige lokatie. De schoonmaak en service was erg bereidwillig.

Wij vonden het verschrikkelijk druk. Van ochtends vroeg tot s avonds laat gillende en rennende kinderen zowel in het hotel als in de eetzaal. Wij waren hierop voorbereid via ons netwerk, maar het was erger dan we konden vermoeden.

Wij misten ook het zeeprekje in de douche, en veel dingen zaten los: douchestang, handgreep, wastafelkraan etc etc. door achterstallig onderhoud. De badkamer was op zich ruim, maar het water liep overal naartoe. Gelukkig waren er genoeg handdoeken (en de schoonmaak heel behulpzaam in het voorzien van schone handdoeken) voor onze eigen waterwerken om te voorkomen dat het water de kamer in liep. Hierdoor voelde het geheel een beetje armoedig voor de prijs.

Het is dan ook sterk aan te raden de staat van de voorzieningen te verbeteren, en de hotelomgeving aan te passen voor het faciliteren van verschillende gasten (jonge gezinnen, families en adults only) of hierin een keuze te maken.

Het korte loopje de duin af naar het strandtentje voor onze dagelijkse routine, is overigens wel een goede herinnering die blijft hangen.

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Ilona J.
3/5

Ik heb een aantal dagen vertoeft in Seeduyn
De kamer waar ik verbleef lag in het bijgebouw ,was ruim, werd goed schoongemaakt uitzicht was de duin maar daar heb ik geen moeite mee gezien ik niet lang op mijn kamer hoefde te zijn en veel op het dichtbij liggende stand verbleef. Het ontbijt was goed avondkaart was ook lekker maar aan de krappe kant qua keuze ,vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gratis bus vervoer helemaal top! Ook bagage service verliep goed . Rubber van de buitendeur zat los gemeld binnen 1 uur stond er monteur om het te maken.

Enige tips: aankleding van het bij gebouw mag meer aandacht aan besteedt worden. Het voelde een beetje als jailhouse rock 😉
Ook qua warmte mag er wel naar gekeken worden ik had geen airco nu kan ik me voorstellen dat als je op de bovenste verdieping verblijft dit geen overbodige luxe is zeker gezien de prijs.
De tv kon ik maar kiezen uit 3 zenders das een beetje weinig.
Koelkastje werkte prima
Fijn verblijf gehad

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Jan B.
2/5

Allereerst het positieve: Bij aankomst lag er een kleine attentie met felicitatie-kaart t.g.v. de verjaardag van mijn vrouw op de kamer. Heel attent, zeer gewaardeerd.
Helaas veel negatieve ervaringen deze keer:
Bij aankomst op het eiland problemen met het bagagetransport.
Hoewel wij om 15.45u aankwamen met de boot, werd de bagage na veel zoeken, pas om 18.30u bij het hotel afgeleverd. Als reden werd opgegeven dat er donderdagmiddag nooit een bagagewagen van het Strandhotel bij de boot staat, dus zijn de koffers op een verkeerde wagen gedeponeerd. Moet je maar weten!
In de boekings-bevestiging stond dat het menu, dat bij het arrangement behoorde, op de tweede dag geserveerd zal worden.
Door toeval ontdekten wij dat er een tafel voor ons was gereserveerd op de eerste dag van het verblijf en wel om 20.00u, dit zonder overleg. Op zich geen probleem, alleen heeft het een half uur geduurd voordat er iemand kwam vragen of wij wat wilden drinken, daarna werd ook de keuze van het menu opgenomen. Het uitserveren van het menu bleek zeer problematisch en heeft in totaal 3 uur geduurd. Bovendien was het een vreemde ervaring dat één dessert reeds werd uitgeserveerd terwijl het servies van het hoofdgerecht nog niet was opgehaald. Daarna duurde het nog ca. 30 min. voordat de andere desserts werden uitgeserveerd. Het menu was verder in orde, alleen de saus bij de varkens medaillons veel te zout. De muzikant, die goed zong en zichzelf met de gitaar begeleidde, was af en toe wel erg overheersend.
Het ontbijt was prima, wel rumoerig, maar dat is logisch in de vakantietijd met veel kinderen.
In de nacht van 15 op 16 augustus kwam er heel veel lawaai van jongelui die in de fietsbunkers nog een beetje aan het "na-feesten" waren. Een telefonische klacht bij de receptie leverde alleen de opmerking op dat hij er niets aan kon doen en alleen aanwezig was voor "emergency" Resultaat: een slechte nachtrust.
Volgens mij is e.e.a mede een gevolg van de drukte in het hoogseizoen en een hotel-management dat hier niet tegen opgewassen is. Moet gezegd worden dat het personeel zich het "vuur uit de sloffen" liep en echt zijn best deed, maar dat de aansturing veel te wensen overliet. Het was voor ons de 5de maal dat wij het Strandhotel bezochten, maar nooit in het hoogseizoen. Wij waren altijd zeer tevreden, maar nu absoluut niet. Ik weet niet of wij nogmaals bij het Strandhotel zullen boeken.

WestCord Strandhotel Seeduyn - Oost-Vlieland
Felix R.
3/5

Het in het arrangement inbegrepen diner vonden wij zeer matig, erg beperkte keuze en bijbetalen voor wat extra frites. Ondanks de bestelde dure fles wijn toch nog bijbetalen voor een glaasje water. Jammer, dus de volgende dagen toch maar elders gegeten.
De bestelde kamer met zeezicht was prima ofschoon het uitzicht op zee werd beperkt door het duin op de voorgrond. Dus anders dan de foto's op de website beloven. Ook een koelkastje zou welkom zijn.
Het hotel ligt op een prachtige plek, prima uitgangspunt voor fiets- en wandeltochten.
Personeel erg vriendelijk, ook het ontbijt was uitstekend, lege schalen werden snel weer aangevuld.

Go up